Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Proměna - vstupenka do ráje! 1

Edward a Bella


Proměna - vstupenka do ráje! 1Twilight trošku jinak. Nechala jsem hlavní postavy, jejich charakter. Jen jsem pozměnila příběh. Pište, ať vím, jestli mám pokračovat. Zatím si přečtěte prolog a 1. kapitolku a dejte vědět.. Snad se bude líbit.

Prolog

Procházela se potemnělou ulicí. Plakala. V ruce kytici růží. Bílých, ty měla maminka nejradši. Plakala. Ty stavidla, která uvolnila té slané řece, která teď stékala po jejích tvářích, jakoby hladila oblázky, nemohla zastavit. Plakala. Dojít na to důležité místo jí dalo práci. Snažila se soustředit jen na svoje nohy aby se nezastavila. Pravá střídala levou, levá pravou.

Tahle ulice nepatřila mezi ty bezpečné a tak si stále říkala, že musí být rychlá. Že musí přidat na tempu jejích kroků.

Dostala se až na konec ulice. Kolmo na ní se točila dlouhá ne moc široká silnice. Auta po ní už často nejezdila. Od té doby, co se tady začalo vyprávět, že tu straší a že se zde

sem - tam někdo ztratí, přestali občané tohoto města chodit do téhle části po setmění. Ale ona se nebála. Chtěla konečně najít vraha své matky.

1. Kapitola

 

Stalo se to před dvěma lety. Procházely se s maminkou jako každý večer v uličkách. Byl to jejich zvyk. Rády si povídaly o samotě, bez přítomnosti jejích sourozenců a jejího otce. Své mamince vždycky řekla všechno. Právě ten večer jí vyprávěla, že zde nedávno potkala mladého muže s rudýma očima. Než se ho však stačila na něco zeptat, utekl. Vypadalo jako by brečel, ale slzy mu netekly, jen vzlykal. A když na něj promluvila, lekl se a zmizel tím nejrychlejším způsobem. Ty oči si ale zapamatovala. Byly karmínově rudé, plné utrpení, strachu ale i něčeho co nemohla jen tak rozluštit.

Ten den jí maminka navrhla, že by mohli změnit trasu svojí každodenní cesty, ale ona nechtěla. Vždyť se tady celých jedenáct let nic nestalo. Už tady bydlí od svých osmi let a nikdo nikdy tady nikoho nepřepadl. Ve městě se všichni znali a tak nebyl důvod.

A to byla ta největší chyba, kterou v životě udělala..nezměnila trasu na návrh matky, naopak, šly dál na konec ulice, stejně jako teď ona kráčela, ale bohužel už sama.

Když došly až nakonec a zabočily po kolmé silnici nahoru do lesa, objevil se před nimi mladík. Ty krvavé oči hned poznala. Dnes byly vyděšené víc než před tím.. Obě se zastavily a čekaly co se bude dít teď. Podruhé na toho mladíka promluvila, tentokrát se snažila dát do přízvuku trochu zlosti. Překážel jim v cestě a kdo ví co jim chtěl provést. Jenže než dořekla větu vyděsil jí závan větru. Otočila se a tam stál druhý muž tak blízko u matky, že si myslela že jí políbí. Nelíbilo se jí to. Těkala z jednoho muže na druhého. Ten mladík který se u nich objevil jako první se pořád rozhlížel jako by někoho ještě čekal na pomoc. Ten druhý muž, o mnoho let starší stál nehnutě u její matky a hleděl na ní takovým zvláštním způsobem... obě stály jako přimražené k zemi. Matka k ní vzhlédla..naposledy.. Ty její oči, barvy moře, nikdy nezapomene.

Vše se semlelo tak rychle. Najednou ten mladší muž skočil na toho druhého. Snažil se ho odtrhnout od její matky, ale nepodařilo se mu to. Ten starší sevřel matku v náručí a dal jí polibek na krk. Polibek? Dá se tomu tak říct. Dal jí polibek smrti. Viděla jen matky obličej, jak se skřivil bolestí, její oči se zavřeli a dech zastavil..

Ona tam stála pořád na tom samém místě. Nemohla se vzpamatovat. Jen koukala co se to všechno děje. Mladík opět zaútočil na to dospělé zvíře, které vypadalo jako člověk, odtrhl jej od krku její matky a začal s tím bojovat. Ona přiskočila k bezvládnému tělu její matky a snažila se jí pomoci. Avšak necítila vlhkost jejího dechu, její srdce tlouklo tak tiše, že musela ucho přitisknout až na hrudník, k místu kde matčino srdce bylo uloženo. Poslouchala a doufala, že matka nezemře. Náhle jí kdosi odstrčil. Byl to ten mladík s rudýma očima a zakousl se matce do té samé rány jako před tím ten divný tvor, který nakonec utekl. Věděla že by matka žila, kdyby z ní znovu nezačal vysávat život.

„Přestaň, přestaň!“ křičela a zároveň bušila do jeho tvrdého těla. Uštědřila pár modřin, ale v tu chvíli jí to bylo fuk. Po chvíli se chlapec odvrátil od matčina těla, podíval se té dívce do očí a řekl tím nejsladším hlasem ty nejhorší dvě slova. „Je pozdě.“

Opět stála jak zmražená, snad ani nedýchala. Začala si uvědomovat že ztratila to nejcennější co měla! Začal v ní narůstat vztek. Konečně se nadechla, sebrala veškerou odvahu a rozběhla se proti tomu mladému netvorovi. Netvor se v tom nejkratším okamžiku skrčil, popadl matčino tělo a zmizel.

V tom běhu přehlédla jednu větvičku na zemi a zakopla o ní. Vždycky byla tak nějak neohrabaná. Zřítila se k zemi, ruce měla odřené, jak se snažila zmírnit pád, ale okamžitě se zvedla a běžela dál. Běžela za tím netvorem co její matku zabil. Ten první velký jí sice chtěl zabít taky, ale její matka by to přežila, nebýt toho druhého..který z ní už vysál doslova duši.

Běžela dál do lesa až se dostala na malou mýtinku. Poprvé se za tu dobu zastavila. Podívala se na oblohu, kde zrovna zářil měsíc v novu. Začalo se jí chtít spát, byla unavená a už tu únavu nemohla přemoci. Nohy se jí podlomily a ona ulehla do trávy. Než stačila ztratit úplně vědomí, ucítila na bocích něco studeného.

 

 

http://www.stmivani.eu/10-fanfiction-od-vas/promena-vstupenka-do-raje-2/      ;o)

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Proměna - vstupenka do ráje! 1:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!