Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Proměna - vstupenka do ráje! 2

CLEE


Proměna - vstupenka do ráje! 2Druhá kapča. Pro ty, kterým se líbil začátek.. Je to taková oddychovka. Ale nebujte, brzy přijde akce ;o) Tak ať se líbí..

1. Kapitola 

     Druhý den ráno se vzbudila ve svém pokoji. V okamžiku kdy procitla, vzpomněla si na to, co se předešlou noc stalo a spustila tak vodopád slz. Přemýšlela hlavně nad tím, proč jí ani jedno z těch stvoření neublížilo a jak se dostala do svého pokoje? Snažila si namluvit že to byl sen, a tak běžela dolů s myšlenkami na matku, jestli bude stát v kuchyni a připravovat snídani.

     Tak moc si to přála, jenže když doběhla dolů seděl tam jen Charlie - její táta a koukal někam před sebe.

„Tati?"

Ani se nepodíval směrem, odkud byl slyšet dceřin hlas.

„Kde je máma?" na posledním slově se jí zlomil hlas.

     Věděl, že ona byla s ní, když se tam venku včera v noci něco přihodilo. Naštěstí tam byl svědek. Takový mladý pohledný hoch. Přišel v noci k nim domů. Charlie byl na pozdní návštěvy zvyklí, přece jenom šerifoval celý tohle prokletý město a tak se nedivil že mu skoro každý den zvoní někdo u dveří, kvůli tomu, že se mu třeba ztratil pes. Jenže teď se neztratil pes. Ten hoch byl svědkem vraždy. Vraždy jeho ženy a málem i jeho dcery. Naštěstí tam byl tenhle mladík a zachránil alespoň jeho dcerušku, jeho Bellu. Přijít o chvilku později....

     Cítil jak se mu slzy vlévají do očí. Až teď se podíval jejím směrem. Oba brečeli. Už se stačil jen natáhnout a obejmout ji. Zhroutila se mu v náručí.

„Tati, nevím co se přesně stalo. Byli tam dva chlápci. Najednou, z ničeho nic se prostě objevili. A ten starší se vrhl na maminku..a .."

„Kolik že jich tam bylo?" přerušil jí otázkou.

„Byli tam dva. Jeden starší a ten se vrhl na maminku. Ten druhý nás nejdříve asi bránil ale pak se na maminku vrhl taky. A potom jí někam odnesl. Oba zmizeli..nevím kam šli. Všechno mi splývá. Nevím co se dělo potom. Jakto že jsem tady?"

„Bello," opět jí přerušil, „stačí. Jsi zmatená. Mamince už nikdo z nás nepomůže. Tebe naštěstí přinesl nějaký mladík. Všechno mi řekl. Hned dnes začnu s pátráním po těch dvou."

     Děvče se při pomyšlení na včerejšek opět rozbrečelo a více přitisklo do otcova náručí. Ten věděl, že bude těžké je najít. Bella si nic nepamatovala a ten mladík zmizel ihned po tom, co předal dívku otci.

     Uběhl týden plný hrůzy. Musel se zařídit pohřeb i když tělo nebylo nalezeno. Bella podstoupila několik vyšetření aby se nakonec ukázalo že je úplně v pořádku až na posttraumatické záležitosti.

     Po týdnu se objevila ve škole. Všichni na ní koukali najednou jak na zjevení. Pravda, nevypadala zrovna nejlépe ale dost rychle se dokázala vzpamatovat natolik aby začala normálně fungovat. Zastoupila v domácnosti maminčinu pozici. Dělala prckům svačinu do školy, večer vařila povětšinou večeři. Oběd musel zvládnout Charlie sám. Povětšinou stejně všichni obědvali ve škole, takže ani moc vařit nemusel. Snažila se nedávat moc najevo smutek ani před bráškama ani před Charliem. Ale v okamžiku, kdy se zavřela ve svém pokoji uvolnila uzdu svým citům a brečela a brečela. Po dalších týdnech i slzy vyschly. Nesnažila se ani moc reagovat na ostatní lidi. S jedinými, se kterými normálně komunikovali byli Ti tři v její domácnosti. Starala se o ně pečlivě a někdy se i zasmála jak se Ti dva malí prckové perou.

     Ani po měsíci policie nikoho nevypátrala. Mladík co jí přinesl domů se ukázal jako nějaký cizinec, protože popis neseděl na nikoho. A Ti dva? Kdoví kde je jim konec. Zase večer vzpomínala na maminku. Zapálila svíčku v okně a lehla si na čerstvě povlečenou postel. Ponořila se hluboko do své fantazie. Zdál se jí sen..

     O mamince, o tom jak se zase procházejí po oné silnici. Objevil se tam i ten kluk s rudýma očima, ale tentokrát z jeho očí vycítila otevřenost a důvěru. Natahoval se k ní a něco jí podával. Dopis. Chtěla ho otevřít, ale najednou se tam objevil i ten zlý netvor a začal se znovu sápat po její matce. Nedokázala mu v tom zabránit..

     Probudila se. Zpocená, udýchaná a k smrti vyděšená. Posadila se na posteli. Byla noc. Koukla se na budíka kde blikalo přesně 2:30. Ucítila lehký závan větru. Naběhla jí husí kůže a tak si přes sebe přetáhla konečně peřinu. Jak těkala rozespalýma očima po pokoji všimla si dvou věcí. Svíčka zhasla..a okno bylo nepatrně pootevřené. Nikdy by si toho nevšimla, kdyby do jejího pokoje najednou nezavanul ten studený vánek. Okamžitě vstala a běžela přes pokoj okno zavřít. Naneštěstí pro ní si nechala jednu botu vystrčenou před postelí o kterou samozřejmě nezapomněla zakopnout. Jak padala, nebezpečně se uhodila o ostrou hranu postele do ramene. „ Sakra," zaklela. Zvedla se pomalu o stěnu a zavřela to zatracený okno. Všimla si, že jí z ramene teče malý proužek krve. Až teď si uvědomila tu velkou bolest. Osahala si pohmožděné rameno a usoudila, že bude nejlepší jej ochladit. Dolů, do ledničky, pro led se jí zrovna dvakrát nechtělo, tak šáhla pod polštář kde měla nově úhledně složenou hromádku kapesníků, které zde měla pro případ že začne zase brečet. Dneska jí naštěstí doplnila. Vytáhla dva velké kapesníky a šla do koupelny je namočit. Jak se tak dívala na odraz v zrcadle, který měl asi patřit jí, uvědomila si co teď viděla.

     Vrátila se zpátky k polštáři. Nadzvedla ho a tam byla ona úhledná hromádka kapesníčků. Společnost jí však dělala mrňavá obálka. Její oči se zvědavostí rozšířili. Ihned čapla po obálce a lehce jí roztrhla. Až teď si začala uvědomovat něco, čeho se bála.. někdo byl u ní v pokoji. Pravděpodobně v době kdy spala. A nechal jí zde malé překvapení...

 

pro nedočkavce:

http://www.stmivani.eu/10-fanfiction-od-vas/promena-vstupenka-do-raje-3-1-2/



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Proměna - vstupenka do ráje! 2:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!