Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prokletí nesmrtelných - část 44.

xD A pak že upíři nemají smysl pro humor! :D


Prokletí nesmrtelných - část 44.Doufám, že vám nevadí, že hodně kouskuji, ale přijde mi to tak lepší a také lépe stíhám. Vyjádřete se do perexu, jestli chcete jednu ahodně dlouhou část nebo více kratších:). Tak si užijte pohled Nicole a Chrise. Dozvíte se, kdo je ta tajemná Nicole...

Tuto část vypráví Nicole:

 

Seděla jsem ve svém pokoji a opět jsem se utápěla ve své neskutečně silné bolesti pulzující v celém těle, ale nejvíce se soustřeďující na srdce, jež mi už notnou dobu netluče. V rukou jsem držela svazeček fotografií – jediné, co mi zbylo po mé rodině.Tvář mi ještě více potemněla.  Z jedné navrchu na mě hleděla nádherná žena, která měla na tváři upřímný úsměv. Přitiskla jsem si ji k hrudi. Nikdy jsem netušila, že bude tak těžké se vzdát všeho, co pro mě v tu dobu bylo přítěží. Proč jen musí být všechno tak těžké? Jak moc bych chtěla mít bezstarostný život, kdybych tak našla upíra, jež je mi nejbližším – což není ani Aro, Caius, Marcus či někdo jiný z klanu Volturiových.

Ještě bych nejspíše hodně dlouho seděla na svým žalem, kdyby do mého pokoje nevtrhla ta potvora v těle jisté Julie.

„Nicolko, ty moje sluníčko zářivé, pojď si popovídat. Uděláme si pyžamový večírek,“ zacukrovala a já se okamžitě obezřetně nakrčila. Její zářivý úsměv nevěstil nic dobrého a její náhlá přátelskost vůči mě už vůbec ne.

„Hm… Máš něco na… srdci?“ řekla jsem se zaťatými zuby sarkasticky. Raději jsem si připravila neviditelného útočníka v podobě své síly, abych ji mohla snáz napadnout, když mě bude chtít uspat.

„Nebuď hned útočná, má milá. Jen chci, abys šla se mnou, až bude čas přemístit se do bojového postavení.“

„Kam?“

„Tak to nemyslím. Jen bych ráda zakopala válečnou sekeru. Je mi smutno z našich hádek, víš?“ řekla zkroušeně. Ráda bych, ale nemohla jsem jí uvěřit. „Tak půjdeš? Budeme stát vedle sebe až přijdou!“

„Dobře,“ souhlasila jsem ač velice nerada. Avšak i přes to  budu velice opatrná. Nenechám se napálit.

 

Tuto část vypráví Christopher:

 

Nicole se na mě obezřetně podívala. Už byla skoro u nás, když ji za rukáv černého pláště chytila rudooká Julia. Něco jí zašeptala. Nicole se tvářila pochybovačně, na prchlivou chvíli zastavila, ale opět přidala do kroku, aby se ke mně dostala přes celou síň. Julia ji tentokrát nebránila, avšak se za ní držela jako temný stín vznášející se nad mrtvými těly.

Když dorazila do mé těsné blízkosti, všiml jsem si, jak Sophie semkla rty. Vykulil jsem na ní oči. Sophiiny ruce se zmáčkly do pevných pěstí a její nádherné modré oči na uhel zčernaly. Dokonce i bělmo. Vydala ze sebe zavrčení, za něž by se nemusel stydět žádný z démonů. Zvedl jsem ruce jako gesto vzdávání, ale ona se blížila ke mně. Zaslechl jsem silnou bouři narážející do kamenných stěn a déšť bičující celé okolí.

„Sophí, co to…?“ To jsem nemohl doříct. Když promluvila, její hlas byl temný.

„Truchlím pro tebe i pro naši lásku a ty si tu mezitím najdeš náhradu, co? Vždyť nejsem mrtvá, teoreticky ano, ale ve skutečnosti žiju!“ vřískala. Najednou z ničeho nic mě něco povalilo na zem, okolo uší mi bzučel vítr.

„Sophie! Okamžitě toho nech!“ křičel Edward, ale Sophie jako by si vychutnávala každou ránu, kterou mi mohla uštědřit.

„Soph, jen jsem chtěl Alici představit její neteř!“ zakřičel jsem bezmocně. Vítr ustal i s veškerým hlukem. Všichni stříleli pohledem mezi mnou, Alicí a její neteří. Alice hlasitě vydechla a upřela zlatavá očka na Nicole.

„Ty jsi dcerou Cynthie?“ zeptala se tiše a dál zírala na drobnou upírku. Nicole přikývla.

„Dost!“ zahřměl Caius. „Non andrà da nessuna parte, traditrice!“ procedil skrze zuby./Nikam nepůjdeš, zrádkyně!/ Jeho hlas byl povýšený a rozzuřený. Uvědomil si, že právě přišel o dalšího člena gardy. Vyšel z řady a všichni se nakrčili, přešel k Nicole a popadl jí hrubě za ruku, aby ji odvedl zpět na jejich stranu. Smýkl s ní do zadní části místnosti a opět se zařadil bok po boku jeho bratrů.

„Ty zmije!“ rozeřvala se Alice na Caia a rozběhla se přímo k němu. Celou silou ho uhodila do hrudi a on narazil do protější stěny.

„To si vypiješ!“ zakřičel Aro. A už se na ní hrnula celá garda.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prokletí nesmrtelných - část 44.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!