Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prokletí nesmrtelných - část 37.

MissVolturi


Prokletí nesmrtelných - část 37.Tak tohle je další část. Už 37. část. Páni. takže, tenhle díl je něčím zvláštní. Je krátký, ale delší jsem ho ani nechtěla. Určitě poznáte, kdo ho vypráví, ale neberte to jako návrat. Přeji příjemné počtení a komentujte. Vaše Lareth:-*

Nic.


Ale o přesně to je? Jakou to má barvu? A jak to vypadá. Já osobně nevím. Vnitřní žal vzmítá mým tělem pohřbeným v nicotě. Jediné, co mě drží v bdělém stavu je vědomí, že se stalo něco zásadního. Něco, co mě naprosto změnilo. Ale přes to ta změna nemá vliv na city ke všem, které jsem opustila. Kruté vzpomínky na poslední minuty mého krátkého života si probojovaly cestu na povrch. Odrážela se v nich nejen má bolest, ale i utrpení těch, které jsem zanechala na pospas osudu. Spletité pavučiny našich životů se začaly trhat na tenká vlákna vzmítající se v žalostných plamenech věčného ohně. Byla jsem násilně odtrhnuta od všeho, pro co jsem žila a nač byl určen můj smysl života.


Pomyslela jsem na city všech a zároveň jejich prokletí, jak říkávali tomu, co se s nimi stalo. Naše cesty se navždy rozdělily, ale stále mě tu drží něco, nač jsem tu zůstala. Mé oči nemohly spatřit nic. Jako bych byla slepá. Pohnula jsem víčky, ale ani jediný světelný záblesk se neobjevil. Rukama jsem zmateně šátrala okolo sebe a měla jsem pocit dezorientace. Cítila jsem tlak soustřeďující se na střed mého hrudníku. Prudký nával náhlého utrpení dopadal přímo na mě celou svoji vahou. Popadla jsem se za vlasy, ale bolest to nepůsobilo. Fyzickou újmu utrpět nemůžu. 
Mé tělo je znecitlivěné. To samé nejde říct o duši. Ta se rozpadá na drobné ostny zabodávající se mi do celého krvácejícího srdce. Plochou nicotou se ozval srdceryvný výkřik, při kterém usedá krev v žilách.


Ten, před kterým chci za každou cenu utéct. Potřebuji zmizet z tohoto děsivého místa. Mé nohy se pohnuly, ale pod nimi jsem necítila žádnou zem. Jako bych chodila ve vezduchu a přitom je pode mnou pouhé nic. Jak jsem běžela, zjistila jsem, že nepotřebuji dýchat. Zkousla jsem si spodní ret. Avšak bolest nepřicházela. Nevím, jak dlouho jsem běžela. Nohy mě nebolely. Čas tu nic neznamená. Je to další nicotná a bezpředmětná věc, která na tomto místě znamená tolik, co kyslík v plicích.


Takhle bych si smrt ani ve snu nepředstavila. Vždy jsem si myslela, že bude lehká, světlá a mírumilovná. Tohle je pravý opak. Jak nazvat sféru po smrti, která je temná a bbezedná? Zmocňoval se mě vnitřní vztek, jež nebral konce. Proč mě nechali odejít na takové děsivé místo? Asi protože neměli na vybranou. Nesmím se zlobit na někoho z nich. Jak teď asi vypadá jejich život beze mě? Jak dlouho tu jsem a jak dlouhou dobu bude trvat to věčné nic? Teď mi zbývá jediné a to, čekat až se budu moct odebrat na krásné světlé místo. Rozhlédla jsem se okolo sebe, avšak se nic nezměnilo. 

Temnota trvala i nadále...




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prokletí nesmrtelných - část 37.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!