Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prokletí nesmrtelných - část 31. (1/2)

bigday-ukázka


Prokletí nesmrtelných - část 31. (1/2)Rozhodla jsem se pro malou rekapitulaci, tentokrát ze strany Sophie. Bude rozdělená opět na dvě části. Takže první je o její přeměně. Prosím o komentíky. Děkuji. Lareth:-*

Tuto část vypráví Sophie:

Chris se rozhodl, že mi ukáže svoje oblíbené místo. Těšila jsem se, ale bála zároveň. Srdce mi v hrudi bilo jako zvon. Celou cestu jsem přemýšlela, co s námi asi bude. Chris byl tak rozdílný. Vím, že přede mnou skrývá velké tajemství, ale nemám odvahu, zeptat se. To už ale zastavilo Chrisovo auto před domem. Oba jsme vystoupili a ruku v ruce se vydali směrem k lesu. Když se Chris zastavil, poznala jsem, že jsme na místě. Přede mnou se rozprostírala malá kouzelná pláň. Chtěla jsem se té krásy dotknout. Uvidět ji zblízka. A proto jsem udělala krok dopředu. V cestě mi však stál kořen stromu a já o něj zakopla. Ještě horší bylo, že pode mnou byly kameny a já dopadla přímo na dlaně. Rozedřela jsem si je do krve. Ani jsem se nestihla zvednout ze země a něco po mě skočilo. Ucítila jsem nesnesitelnou bolest na krku. Křičela jsem. Mlátila kolem sebe, ale Chris byl silnější. Život ze mě začal utíkat. Cítila jsem se malátná. O pár vteřin později jsem ležela na zemi.Oči jsem měla upřené na Chrisovi. Ten se vyděšeně držel za hlavu. Nemohla jsem dýchat. Cítila jsem bolest v celém těle. Moje smrt se kvapem blíží. Moje poslední minuty odtikávají.

„Miluji tě," zašeptala jsem. Poté jsem musela omdlít.

Celé moje tělo jako by drtila obrovská síla. V každém kousíčku tkáně jsem cítila bolest, která se nedala popsat. Tohle měla být smrt? Neměla by být bezbolestná. Klidná. Mírumilovná? Oheň olizoval mé ruce, nohy a nejvíc srdce. Musela jsem křičet. Zaťala jsem ruce do pěstí. Moje srdce bušilo jako splašené. Co se to děje? Proč nemůžu otevřít oči? Jako bych byla v bezvědomí a přitom úplně vzhůru. Jako bych byla někde mezi tělem a duší. Jako by mě někdo trhal na malé kousíčky, skládal mě a poté znovu roztrhal. Jako by se všechna bolest soustředila na jedno místo a na všechny zároveň. Dech jsem měla zrychlený. Tohle nebyla smrt. Jediné co chci, je zemřít. Chci, aby někdo ukončil mé děsivé utrpení. Něco mě uzamklo v těle. Nemohla jsem ven ani dovnitř.

Najednou jsem uslyšela nějaký praskavý zvuk a poté mě něco zvedlo ze země. Země pode mnou se dala do pohybu. Všechno se otřásalo.

„Edwarde, co se stalo?" zařvala nějaká žena hystericky překrásně melodickým hlasem. Jako by se rozehrála zvonkohra.

Zanedlouho mě opět někdo položil na něco, co bylo měkčí, než země. Ale to mi nepomohlo v tom, abych překonala bolest. Ta se spíš ještě více rozšiřovala. Ještě více mi sžírala tělo i duši.

„Edwarde, povíš mi, co se sakra stalo?" křičel naléhavěji ten krásný ženský hlas.

„Já nevím. Prostě tam takhle ležela," zavrčel hlas, který jsem znala.

Potom jsem neslyšela nic z jejich rozhovoru, jako bych omdlela. Vzbudil mě až děsivý výkřik, který mrazil na zádech. Překvapeně jsem si uvědomila, že byl můj. Cítila jsem něčí ruku na čele, byť byla nejspíše studená, mě přišla stejně horká jako celé mé hořící tělo.

Ucítila  jsem tlak na vnitřním zápěstí.

„Její přeměna je u konce," řekl nějaký mužský hlas. Moje srdce jako by se rozbušilo ještě více, než předtím. Všechen oheň se stahoval od konečků prstů až do srdce. Jako by stádo koní vystřídala helikoptéra. Moje srdce bušilo tak hlasitě, že jsem neslyšela nic jiného. Hučelo mi v uších. Najednou se moje dýchání zpomalovalo. Oheň začal postupně mizet. Moje srdce bušilo ve stále větších intervalech. Bouchlo jednou hlasitě, dvakrát vynechalo a poslední bouchnutí bylo žalostně slabé. ˇHorko zmizelo. Bolest také. Už jsem necítila nic. Jen jsem nehybně ležela. Bála jsem se, aby se to všechno s pohybem nevrátilo. Vzduch, který jsem vdýchávala, jsem už nepotřebovala. Bylo to, jako bych nebyla člověk.





Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prokletí nesmrtelných - část 31. (1/2):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!