Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Přízrak minulosti - Pohádka pokračuje 3. kapitola

Simple logic


Přízrak minulosti - Pohádka pokračuje 3. kapitolaDalší kapitola.
Omlouvám se, že je přidávám tak pozdě, ale konec roku se blíží a já dopisuju písemky. Další nečekejte dřív, jak za týden.
Opět pohled Edwarda.

3. kapitola

Edward



Našel jsem si v koši noviny. Nemusely být dnešní, ale jen tak orientačně posloužit mohly.

Chicagské listy – pondělí 18. září 2030

A to mi stačilo, abych snad znovu zkolaboval. Jak jsem se, sakra, dostal do Chicaga?



Neměl jsem ale na nějaký výlevy čas. Musel jsem se vzpamatovat, i kdyby to znamenalo, že bych šel do bíčí arény, kde bych dostal přes hubu. Může vůbec upír cítit bolest? Měl jsem ohromný zmatek v hlavě, ale jedno jsem věděl jistě. Jsem nějaký podivný druh upíra, co pije zvířata a ne lidi. Jenomže s touhle bolestí v krku doufám, že se mi člověk vyhne, jinak ho nepotká příjemný osud.

Rozhodl jsem se najít les. Lidská chůze mě ubíjela, ale jakobych takto chodil často. Naštěstí hned za městem jsem pustil rychlost naplno a vrhl se střemhlav do nejbližšího lesíku. Všude to sice ještě svítilo lampami od velkoměsta, ale našel jsem alespoň jednu srnku a zajíce.

Žízeň stále nebyla nijak zažehnána, ale rozhodl jsem se už vyjít ven a podívat se, kde bych se mohl usadit. Jenomže při vybíhání ven jsem ucítil takovou lahodnou vůni, že jsem se za ní musel vydat. Připadal jsem si jak v nějakém animovaném filmu. Čichal jsem a šel přímo za nosem.

Přede mnou se objevila asi tak třicetiletá žena a já se při pohledu na její obnažený krk lahodně olízl. Tohle mi mohlo spravit chuť. Vydal jsem se pomalu k ní – krokem predátora. Stál jsem přímo za ní a přemýšlel, jak nejlépe zaútočit, když jsem v hlavě opět uviděl ten obrázek muže. Probudilo mě to z transu a raději jsem utíkal. Musel jsem se někde pořádně najíst a pochyboval jsem, že by nějaké srnčí prodávali ve fast foodu.

Počkal jsem si, až se pořádně setmí a rozhodl se, že budu utíkat někam hodně na sever.

Při čekání jsem se probíral hlavou a zjišťoval jsem, kde moje vzpomínky končí. Pamatoval jsem si jen svůj lidský život a to ne nijak skvěle. Onemocněl jsem nějakou chřipkou, na kterou se umíralo, ale někdo mě přeměnil. Pamatuji si, že na mě mluvil nějaký líbezný mužský hlas, který se mi omlouval, ale pak jen hnusnou ostrou bolest, která se rozlévala od krku do celého těla. Na tu jsem opravdu nechtěl vzpomínat, tak jsem potřásl hlavou a pokračoval dál.

Nepamatuji si svého... zachránce? No, asi ano, to on mě zachránil před smrtí. Pamatuji si jen nějaký pravidla, ale nevím, jak se mi do hlavy dostaly. Svou existenci nesmím nikomu vyzradit! Potom vím, co všechno se se mnou děje na slunci, jaké schopnosti mám. Což jsem se mohl přesvědčit u té paní v lese, která myslela na nějaký šperk, který tam měla ztratit.

Takže... sečteno, potrženo. Ta veverka mi dala záhul!

Stmívání už se blížilo a jsem se rozhodl kam poběžím... Do Kanady! Tam by přece nemělo být tolik slunce, a když se schovám někde v horách...

Jen jedno mě tížilo. Zdálo se mi, že mě někdo opustil a ta ztráta mě tížila. Cítil jsem se osamocený, ale určitě to muselo být tím, že jsem si vzpomněl na mou rodinu, když jsem byl člověk a oni už teď nežijí.



*****



Peklem se rozezněla tupá rána, kdy zlatá, velmi drahá váza proletěla vzduchem a bouchla do zdi. Ačkolic se předpokládalo, že se rozbije na kousky, tak se tak nestalo a ona se svezla po zdi k zemi.

Ďábel, chvíli uchvácen tím zjištěním, se ještě víc naštval. Nic mu nevycházelo. Další pokus, kdy mohl upír napadnout člověka nevyšel a ten nahoře ho nějak zastavil. Docházely mu nápady, co všechno by ještě tomu upírovi mohl provést. Z čehož byl nadmíru spokojený Bůh, jenž ho zase zachránil před zatracením.

Jedinou starost mu dělala ta vlkodlačice. U ní měl Ďábel nápadu až moc a hodlal je všechny využít.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Přízrak minulosti - Pohádka pokračuje 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!