Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Příval štěstí, nebo smutku? - 13. kapitola


Příval štěstí, nebo smutku? - 13. kapitolaTak. Hatmatilka všeho možného, právě tohle je v této kapitole. Rosalie, Alice, Bella, Edward, Michelle... Arova kronika... Budete si muset přečíst tuto kapču, než si uděláte obrázek. Skoro všechno se odehrává ve Volteřře. Bam.

13. kapitola - Volterra

Pohled nikoho:

Stály před Volterským hradem, oči vytřeštěné hrůzou. Co zmůžou dvě upírky proti stu vytrénových upírů s kdejakými dary?

„Možná to nebyl dobrý nápad," začala blondýnka, ale její společnice ji rázně okřikla.

„Ne, Rosalie. Špatný nápad byl, když jsi Michelle odvedla do Volterry a řekla, že je mrtvá!"

„Edward bude naštvaný, Bello. A ty taky, protože Edwarda miluješ. Nebude pro všechny lepší, když Michelle zůstane tam ve Volteře?" Rosalie už byla zoufalá, ale Bella jednoduše zavrtěla hlavou.

„Pro Michelle to moc dobré není," zavrtěla Bella rozhodně hlavou. I ona se bála, i když se snažila to zamaskovat.

„Vítejte ve Volteřře, přátelé!" Byl to Aro. Oběma dívkám přeběhl mráz po zádech. Bylo vidět, že ho nemají dvakrát v lásce.

„Aro," promluvila Bella. „Přišly jsme si pro Michelle." Aro vytřeštil oči.

„Rosalie! Říkala jsi, že si všichni myslí, že je mrtvá!" Vztekal se jako malé dítě. „Je to klenot! Nemohu vám ji vydat."

„Aro, trochu jsem přemýšlela. Nebyl to dobrý nápad. Nemohu už dál takhle všem lhát," řekla Rosalie.

„Tak ty jsi přemýšlela!" zasmál se Aro. Byl to zastaralý muž a věřil i vtipům o blondýnkách. „Tak to bych měl zapsat do kroniky! Felixi! Přines kroniku."

„Ano, pane," odpověděl rozložitý muž. Felix, jak si Bella domyslela.

18. 10. 2010 Poprvé v historii blondýnka přemýšlela, napsal Aro. Poté s mohutným chechtáním knihu zavřel.

„Aro, kde je Michelle?" Bella už byla velmi netrpělivá.

„Volal mne někdo?" ozvala se blondýnka v černých brýlích. „Pokud se smím zeptat," dodala. Bylo vidět, že je opravdu dobře vychovaná.  V tom zalapala po dechu. „Rosalie?"

„Ahoj. Bello, tohle je Michelle," zamumlala Rosalie. Bella polkla.

„Omlouvám se za tuto nezdvořilou otázku, ale... Kdo jsi?" Michelle se otočila na Bellu.

„Já? Isabella Swanová. Bývalá přítelkyně Edwarda. Ovšem... Patří tobě!"

„Půjdeš s nimi?" zeptal se Aro nevrle. Nechtěl přijít o další klenot, jak své upírky nazýval. Byly to jeho loutky.

„Já nevím," zamyslela se Michelle.

U Cullenových:

„Edwarde, jestlipak víš, co právě dělá Bella a Rosalie?" zasyčela drobná postavička.

„Ne, nevím. Co dělají, Alice?" zeptal se Edward. Spíše ze slušnosti, než ze skutečné zvědavosti.

„Odvádějí Michelle z Volterry!" zavřískla Alice. Stejně jako ostatní, ani ona nevěděla, že Michelle je ve Volteřře. Myslela si, že je mrtvá a proto ji teď zabolelo, když se dozvěděla pravdu.

„Michelle?! Alice, zbláznila jsi se?" zařval Edward. Nechtěl už o Michelle slyšet. Při vyslovení jejího jména ho zabolelo jeho nehybné srdce. „Jdu lovit."

Zpět ve Volteřře:

Michelle s námi odmítá jít. Nechce se vrátit za Edwardem. Myslí, že už na ni zapoměl. Ale to není pravda. Až teď jsem si uvědomila, že jsem byla pouhá náhražka, zapsala Bella a odhodila sešit.

„Neměly jsme sem chodit," řekla Rosalie.

„Jasně, teď to řekni!" vyjela Bella. „Už jsme tři dny tady a neměly jsme sem chodit!"

Chybí mi Alice. Je úplně jiná než Rosalie. Taková... Lepší, dalo by se říct. No, ale jsou taky každá jiná. Na to bych měla brát ohled... ne! Už sedmnáct let beru na všechny a všechno ohled. Ale tentokrát ne.

„Rosalie?" začala Bella odvážně. Rosalie ji probodla očima a Bella se zastyděla. Nemůže přece být tak zlá. „Nic..."

„Bello. Já vím, že jsem někdy protivná, ale snaž se mě pochopit! Přemluvíš mě, abych sem s tebou šla. A teď se podívej, kde jsme," řekla Rosalie. „Já Michelle prostě musím zachránit!"

„Pomůžu ti," slíbila Bella a slabě se usmála.

Musíme vymyslet nějaký plán. Aro se Michelle zeptal, jestli s námi půjde. Řekla, že ne, ale později si to rozmyslela. Jenže teď ji Aro odmítá pustit. Podle všeho má nějaký zvláštní dar, psala Bella.

„Tak ji tam prostě necháme!" ozvala se Bella.

„Ne! Alice už to určitě ví. A Edwardovi to řekla, vsaď se," zasyčela Rosalie.

Já se stejně bojím. Nikdy jsem se neměla do Forks přistěhovat. No, teď už na tom stejně nic nezměním.

Nikdy jsem neměla jít do školy. Bože, už i mluvím hlouposti! Jak asi nemám jít do školy?

Někdy se mi chce na všechno vykašlat a prostě utéct. Vlastně... utíkám.

„Já si nejsem jistá. Pořád si říkám: Ano, zachráníme ji. A ne! Nezachráníme. Já nevím, co máme dělat!" vřískala Bella.

„Neječ!" zařvala Rosalie. Nedávalo to vůbec smysl. Začaly se hádat, kdo ječel. A mezitím Edward s Alice právě vcházeli dovnitř Volterského hradu.

„Další Cullenovi?" zasmál se Aro, jakmile je spatřil.

„Kde je Michelle?" vyjela Alice. Michelle byla proti jejímu daru chráněna.

„Poslal jsem ji do Cravry," vymyslel si Aro. „Musela vyřídit nějakou pochůzku." Usilovně se snažil myslet na něco jiného, aby ho Edward neodhalil.

„Cravry?! Co to je?" rozesmála se Alice. Vypadal uvolněně, jen pěsti zatnuté.

„Město," odsekl Aro. „Dám vám mapu. Můžete se tam hned vydat."



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Příval štěstí, nebo smutku? - 13. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!