Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Princezna Volterry (3)


Princezna Volterry (3)Takže, po dlouhé době další kapitolka Princezny, protože jsem si všimla, kolik komentářů jste zanechali u minulého dílku, musela jsem Vám udělat radost a napsat další kapitolku, i když nemám zrovna nejvíc nápadů a času. Povídka je netradičně z pohledu někoho jiného, než Isis.

„Tohle už přehání!“ bručel jsem si pro sebe, „jak se opovažuje? První dovede tu hroznou holku, i když je sám proti tomu, aby lidé věděli o našem tajemství, ano, proměnil ji, ale to nic nemění na tom, že je to podlý zmetek!“ mluvil jsem tak potichu, aby mě nikdo neslyšel, tohle bylo i na mě moc. „A teď, co udělá teď? Vystaví celou Volterru nebezpečí a dovede přímo do hradu nějakou měničku! Dárek pro jeho milovanou dceru,“ zuřil jsem, Isabellu jsem nenáviděl od prvního okamžiku, co k nám přišla a udělala tu zmatek, od té doby je Volterra na pokraji zhroucení, kvůli téhle malé potvoře zemřel Marcus, ne, že by mi vadilo, že je mrtvý, protože teď alespoň mám větší moc, ale ta holka je k nevydržení, dělá si co chce, pravidla pro ni neplatí a Aro pro ni udělá první, poslední.

Ano, vznešená Isis, ta hrozná, malá potvora, Aro jí dal už i jeho největší klenot, Jane, tu, která byla velice důležitá pro naši armádu a pro náš výslech zločinců a on jí klidně nechá Isabelle! Je normální? Není, už dlouho přemýšlím nad tím, že je duševně chorý.

Vyšel jsem ze svého pokoje, ale to jsem neměl dělat, na chodbě jsem potkal tu, jež jsem nechtěl potkat za žádnou cenu.

„Ahoj,“ pozdravila mě Isabella, ano, ona mi může tykat, samozřejmě, další výhrada, kterou jí udělil Aro. Kdybych byl člověk, byl bych teď rudý zlostí, rychle jsem vešel zpět do mého pokoje a zabouchnul dveře.

„Lá la lá la lá,“ zpívala si, i přes dveře to šlo slyšet, měl jsem jí po krk, je to katastrofa. Nic jiného, než pohroma Volterry! pomyslel jsem si.

Když konečně zpěv ustal, usoudil jsem, že je dost daleko a odvážil jsem se vyjít. Už mi šlo na nervy poslouchat ten její zpěv, vydal jsem se chodbami po Volterrském hradě. Za chvíli se z té Isabelly zblázním stejně jako Aro, i když ten je bláznem už dosti dlouho.

„Dobrý den,“ pozdravil mě hlas, který jsem ještě víc nenáviděl než Isabelu, což jsem myslel, že víc než Isabellu nemůže ani upír nenávidět, dokud jsem nepotkal Baset, ano, ta hrozná měnička, prý zajatkyně, jde poznat, že si dělá co chce. Dostala vlastní luxusní pokoj a má se jako v ráji.

Podíval jsem se na ni, něco mi nesedělo, ona šla sama, žádná Jane, Felix nebo Alec, kteří by ji hlídali. Tak to tedy ne! zařval jsem v duchu a už letěl plnou upírskou rychlostí za Arem, tohle tedy ne! Jen tak tu nechat pobíhat naše nepřátele! rozčiloval jsem se, ale pak jsem se zastavil před dveřmi do velkého sálu.

Najednou jsem se zarazil. Sakra, pomyslel jsem si. Samozřejmě, že Aro bude chtít důkaz! Jenže, když se dotkne mojí ruky, tak zjistí, co všechno jsem si o něm myslel a říkal ještě před nějakou dobou.

Byl jsem nahraný, nevěděl jsem, co mám dělat. Nechat po hradu pobíhat měničku? To těžko. Ale mohl jsem počkat, až si toho všimne někdo jiný, a tak to vyřešit, ale problém je v tom, že nevím, kdo by s tím šel za Arem. Většina upírů nerada ruší Ara a k tomu, když mu někdo jen neúmyslně urazí dceru, většinou se to neobejde bez utržené ruky nebo nohy, v nejlepším.

 


Myslím, že skoro každý poznal, koho pohled toto je, ale kdož nepoznal, nevadí. Už jsem dostala jeden dobrý nápad, takže znovu pokračuji v téhle povídce. Snad se kapitolka líbila. Veronixika



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Princezna Volterry (3):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!