Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Princezná večnosti - 7.kapitola


Princezná večnosti - 7.kapitolaPo dlhšom čase nová kapitola, priznávam vôbec sa my nechce písať asi s tým aj skončím ved posúďte samy.:-(


7. kapitola- Láska a priateľstvo sa vylučujú

Stále som nemohla dostať z hlavy ten piatkový večer, niežeby ma tak ohúrili nákupy  s All aj keď nohy ma budú bolieť určite celý víkend. Edward bol ten, ktorý my neustále chodil po rozume alebo skôr ten bozk. Ja viem že to bol bozk len na čelo, takých som od Jake dostala neúrekom. Ale aj tak to bolo iné, ten pocit ktorý vo mne vyvolal keď sa ma dotkol jeho ľadovými perami, bol jednoducho neopísateľný a ja som sa cítila taká šťastná. Vôbec neviem čo to so mnou je, ale určite sa do Edwarda nezamilujem takú chybu nespravím. Môžeme byt priatelia ale nič viac.

Celý víkend som bola s Jakom ale duchom som bola mimo a nemohla som sa dočkať pondelňajšieho rána. „Sisi počúvaš ma vôbec?“

„ Prepáč Jaky ale už budem musieť isť mám toho na zajtra veľa“ rozlúčila som sa s ním a odišla. Bolo na ňom vidieť že je s toho smutný ale nič my nepovedal. Ja mu to vynahradím ale dnes nie alebo moje myšlienky stále lietajú okolo neho.

„Už si doma Sarah? Stalo sa niečo? Lebo inokedy ta odtiaľ musím ťahať na silu a dnes si prišla presne na večeru.“

„ Nič sa nestalo. len sa musím pripraviť na zajtra do školy, to je všetko. Večerať  nebudem lebo sme mali s Jakym ryby.“

„Billy bol znovu loviť?“ povedala mama so smiechom, ja som len prikývla a vybrala som sa do izby akože sa učiť. Celé moje učenie dopadlo, tak ako som predpokladala. Nič som sa nenaučila a celý čas som mala pred sebou Edwarda a jeho dokonalé pery. V noci sa my sníval veľmi zaujímavý sen s Edwardom. Boli sme spolu na nejakej  nádhernej lúku. Všade bolo kopu svetla, on ma držal v náručí a povedal my že ma miluje.

„Sarah vstávaj lebo prídeš neskoro do školy!“ kričala mama na mňa z kuchyne. Z povzdychom som vstala. Dnes som si obliekla modré šaty z dlhým rukávom, k tomu čierne sačko a čierne kozačky. Keď som zaparkovala auto všimla som si že my All kýva tak som sa vybrala za ňou.

„Tak aký si mala víkend?“

„Regenerovala som si nohy, lebo po nákupoch s tebou som mala väčšiu svalovicu ako keby som behala maratón.“ Alice sa na mňa len zašklebyla a spolu sme sa vybrali do triedy. Hodiny prebehli tak že som si to vôbec neuvedomila, mala som šťastie že ma nechali dnes profesori na pokoji lebo dne by so mňa určite nič nedostali.

„Sisi, čo je ty, celí čas si zamyslená  a na tvári máš priblblý úsmev.“

„Nič“ do čerta musím prestať myslieť na Edwarda, lebo sa zbláznim. Sadla som si k Mikovi a jeho partie ale moje oči automaticky vyhľadali stôl v rohu miestnosti a stretla som sa z hnedými očami ktoré ma doslova prepaľovali. Nosí Edward kontaktné šošovky? Určite mal v piatok ešte medovo zlate oči. Zatrepala som hlavou aby som prestala myslieť na také hovadiny, ale stále nespúšťala oči s Edwarda, ktorý sa na mňa pokrivene usmial a ja som mala šťastie že sedím.

„Sisi, ty na vôbec nepočúvaš“

„Prepáč Jess, len som bola zamyslená, čo si hovorila?“

„Že by sme dnes išli do kina do Port Angels, teda ak chceš.“

„Môžem, ísť aj tak nemám nič na pláne.“

„To je super a môžem šoférovať tvoje auta?“ spýtal sa Mike a koketne sa na mňa usmial.

„Tak to si vyhoď z hlavy, ale môžeš ísť so mnou na motorke.“  Ten len mana vyvalil oči, vlastne všetci. No ja som stále pozerala na Edwarda a prisahala by som že to počul lebo mal nahodený výraz masového vraha a a ruky zaťaté v päsť. Rozlúčila som sa z ostatnými a išla na poslednú hodinu, ktorú mám s Edwardom. Keď som vošla do triedy ani sa na mňa nepozrel.

„Ahoj, ako si sa mal cez víkend?“

„Fajn“ zdalo sa my ako by to zavrčal.  Vošiel profesor tak sme sa už nebavili a ja som mala pocit že on sa ani nechce, dal nám prácu do dvojíc, ako rozdával papiere hneď si ich Edward zobral a začal niečo do ich písať a správal ako by som tu ani nebola.

„Nechcem ta vyrušovať ale toto je  práca pre dvojice.“

„Nemusíš sa obťažovať zvládnem to aj sám.“ Povedal to povrchným a arogantným hlasom, takže to čo sa stalo v piatok asi už neplatí. Už som s ním neprehovorila  a netrpezlivo som čakala na zvonenie.

Doma so si ľahla na stôl v záhrade a zavrela oči. Keby tu aspoň svietilo slnko, lenže na tomto prekliatom mieste nesvieti ani slnko. Do čerta načo som sem chodila?! Mohla som si pekne užívať všetok luxus môjho otca, s priateľmi chodiť do najdrahších klubov a cele dni legat na pláži, ale nie ja  musím spraviť tú  najväčšiu sprostosť a presťahovať sa sem. Nenávidím to tu alebo skôr jeho. Prečo my to stále robí, nikto ma ešte nikdy tak nevytočil ako on čo si vlastne myslí, že mu padnem k nohám a budem za ním doliezať? Tak to sa chlapček riadne prepočítal. S povzdychom som o tvorila oči a prestala dýchať. Skláňal sa nado mnou a na tvári sa mu pohrával jemný usmej.

„Edwarde...čo tu do frasa robíš?“ Vyštekla som a posadila sa.

„Sisi, ja už takto ďalej nemôžem.“

„Nikto ta predsa nenúti aby si tu bol.“  Ak ma prišiel vytočiť, tak nech radšej odíde lebo sa neudržím a jednu mu už fakt vrazím.

„Tak som to nemyslel“ povzdychol, ruky si dal  vedľa mňa  a sklonil sa tak že sme sa skoro dotíkali nosmi.

„Sisi...si pre mňa smrteľne dôležitá a ta potrebujem mat pri sebe.“ Jeho sladký dych ma omráčil a ja som sa prehla dozadu. Edward ma chytil v páse a pritiahol si ma viac na seba.

„Edwarde, čo to robíš?“

„Snažím sa ti povedať že ta milujem viac než čokoľvek iného na tomto svete.“  Teraz som bola absolútne mimo, mozog my vypovedal službu. Stále som na neho pozerala a on čakal na moju reakciu, lebo sa ani nepohol a ne sa zdalo že ani nedýcha. Nepovedala som nič, ale prekonala som tú poslednú hranicu medzi nami. Jeho pery boli studené ale zato jemne ako ten najlepší satén, zalialo ma teplo a cítila som ako my v hlave pulzuje krv.

„Prepáč chcela som to spraviť“ bola som rada že som so seba vôbec dostala súvislú vetu a sklonila som hlavu. Rukou ma chytil za bradu a tým ma prinútil aby som sa na neho pozrela.

„Zato sa my nemusíš ospravedlňovať, teda ak ta nemrzí čo si spravila.“ Stále som nebola schopná hovoril lenže Edward si to vyložil úplne inak, otočil sa a chcel odísť.  V tej chvíli som sa spamätala, zoskočila som zo stola a chytila ho za ruku.

„Edwarde, nechcem aby si odišiel, potrebujem ta.“ Stál my chrbtom a nič nevravel. Stúpla so pred neho a pohladila ho po líci. Pod mojím dotykom privrel oči.

„Milujem ta“ zašepkala som mu, on prekvapene otvoril oči.

„Si úplné istá, tým čo my tu hovoríš?“ Znovu ma pohltila jeho vôňa ,mne sa zočila hlava a podlomili sa my kolená. Zrazu som sa ocitla vo vzduchu.

„Dnes máš nejaký problém s rovnováhou.“Povedal pobavene a ja som bola naozaj vďačná že som v jeho náručí.

„Viem iba jedno že ta chcem.“ vypáli som zrazu so seba.

„Dobre, ale vec že mňa sa tak ľahko nezbavíš“ a  pobozkal ma. Teraz to už neboj ostýchavý bozk ale bol plný lásky a túžby.

„Nerada vás vyrušujem, ale nechceli by ste my pomôcť s večerou.“  Zrazu sa tu objali moja mama, červenala som a srdce som mala v ušiach. Edward sa len zasial, nevie čo sa mu na tejto situácii zdá smiešne.

„Rád vás spoznávam pani Parkerová.“

„Tikaj my som Vivien, idem pripraviť večeru a keď vy dvaja skončíte s dávaním s prvej pomoci tak my môžete prísť pomoc“ a so smiechom odišla.

„Sisi, ved sa nič nestalo.“ Povedal Edward a dusil v sebe smiech.

„Mohol by si ma už konečne pustiť na zem?

„Nemohol“ povedal razantne  a vybral sa smer veranda.

„Som zvedavá , čo mám nato povedať mame.“   Hundrala som si pod nosom keď ma postavil  na nohy.

„ Čo tak že si sa bozkávala so svojím priateľom.“

„Myslíš to vážne?“

„Sisi ak si ma nepochopila ja ta milujem a s toho vyplýva že by sme  asi mali spolu chodiť“

„Dobre“ Na nič iné som sa totiž nezmohla , ale Edwardovy to asi stačilo lebo sa pokrivene usmial a mne sa jak na potvoru znovu podlomili kolená.

„Dnes mám do cela úspešný deň, už tretíkrát ta mám v náručí.“

„Toto my nerob.“

„A čo?“ zatváril sa ako najväčšie neviniatko na svete, a len sme sa spolu zasmiali.

„Chceš ísť na večeru?“  vtedy som si spomenula načo som zabudla.

„Do riti“

„Spravil som niečo?“

„Ty nie, ale ja som zabudla vyzdvihnúť Mike.“

„Tak na tom nevidím nič zlé, podľa na si spravila dobre.“

„Ale ja som u to sľúbila a mali sme ísť do kina.“

„Tým sa trápiť nemusíš a podľa man si Mike rýchlo našiel náhradu.“

„O čom tu k sakra hovoríš?“

„O tom že keď nemôže mat teba k sa uspokojí aj Jessikov. Je to obyčajný hajzel, ktorý si myslí že dostane každú.“ Mala som ten dojem že by hol bol schopní aj zabiť.

„Keď myslíš, nebavme sa o ňom, tak ostaneš na tú večeru?“

„Rád by som no už by som mal ísť domov, ale keď chceš zajtra ráno prídem pre teba.“

„Takže budem mat osobného šoféra?“

„Keď to znamená že budem s tebov o to dlhšie tak áno“ a pobozkal ma.

„Mala by si ísť do nútra, mama ta shána. Prajem ti krásne sny.“

„Dobrú noc.“Počkala som kým vyjde z príjazdovej cesty a zakývala mu.

„No teda Sisi ty si sa ale predviedla.“

„Mami, ja ti to vysvetlím.“

„Dcérka ty my nemusíš nič vysvetľovať som rada že si tu niekoho našla s kým si rozumieš  a Edward je určite dobrý chlapec. Videla som ako sa na teba zbožne pozerá a vôbec ako dlho spolu chodíte?“

„Asi tak dve hodiny.“ Spolu sme sa od srdca zasmiali. Ešte som sa pripravila do školy a v noci som zaspávala s úsmevom na tvári a myšlienkou že ráno znovu uvidím svojho princa.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Princezná večnosti - 7.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!