Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Princezná večnosti-4.kapitola

BD 003,R,E,B


Princezná večnosti-4.kapitolaPodstate sa tu nič znovu nedeje.Sisi sa zoznámy s budúcimi spolužiakmi a väčšinu času trávy La Push do ktorého sa zamilovala a iba do neho? Ps:mám to sme vôbec ešte uverejňovať?

4. kapitola – Nový priatelia

 

Ešte tento víkend som spoznala všetkých Jakových kamošov a myslím že môžem povedať že sme si navzájom padli do oka. Všetci sú si nesmierne podobný ale pritom tak odlišný, najstarší z nich je Sam je veľmi priateľský a pripadá mi ako vodca, potom je tu Paul ktorý so mnou od začiatku stále koketuje ale Jakovy sa to veľmi nepáči a už od neho získal takú ranu do rebier, že som si myslela že ich bude mat prasknuté ale je mu absolútne nič nebolo. Ďalší je tu Jared s ním je najväčšia sranda  a posledný je Embry je s nich najmladší a pozerá sa na mňa s určitou nedôverou a ja neviem prečo ale dúfam že aj s ním budem dobrá kamarátka. No najviac si aj tak rozumiem s Jakom je milí ,veselý aj keď občas trochu prudký a všimla som si že rýchlo mení náladu.

La Push je nádherné miesto, ktoré my za tak krátku dobu prirástlo k srdcu a ja tam vždy budem chodiť z láskou. Už viem prečo si mama vybrala práve toto miesto na svoju prácu, bol by hriech tam nechodiť. Toto miesto má energiu a vyžaruje taký zvláštny pokoj.

Dnes je pondelok čo znamená že ešte týždeň a musím ísť do školy fuj. Chcela som presvedčiť mamu či nemôžem chodiť do školy v rezervácii, tu ich aspoň už poznám ale povedala že tam môžu chodiť len deti s kmeňa, to je tak nespravodlivé! Decká z rezervácie sú strašne fajn a tie s Forsk nič iné určite nebudú robiť len na mňa civieť a šuškať si on mne hrôza.

„ Mami no tak nie je jedno kde budem chodiť do školy? Aspoň budeme častejšie spolu lebo ty si neustále v rezervácii.“  „ Sarah neboj sa ja deti s Forks ta budú zbožňovať tak ako tie z La Push“ tak to úprimne dúfam.

„ Mali by sme ísť do Seattlu a kúpiť ti nejaké veci do školy“ „ Už som sa dohodla s Jakom, zajtra tam pôjdeme spolu chce sa previesť na mojom miláčikovi.“Keď som to dopovedala tak sa mama na mňa významne pozrela a žmurkla, zas s tým začína. „ Prestaň! Mi sme s Jakom len priatelia!“ krv vo mne začína vrieť keď toto robí. „ Takže priatelia?“ a ešte sa viac uškrnula.

„ Sme iba kamaráti a nič viac medzi na mi nie je a nebude tak prestaň!“ to už som ziapala. „ Dobre, dobre len sa upokoj, proste konštatujem že si spolu od začiatku skvele rozumiete nič viac. Tak ja už idem a dávaj si na seba pozor.“

A odišla do rezervácie ja tam dnes nejdem lebo idem sa pozrieť do Port Angels  pozrieť sa do nejakého kníhkupectva aj keď pochybujem že  tam budú mat to čo potrebujem. Cesta netrvala dlho asi takú štvrť hodinku.

Jazda mojim Bugatti je božská, klen sa čudujem že ma ešte nezastavili policajti ale pri mojej rýchlosti by nemali ani šancu ma chytiť. Zaparkovala som pre nákupným centrom teda skôr obchodom lebo od centra to má veľmi ďaleko ale čo už musím sa zmieriť s tým čo tu majú toto predsa nie je meka módy ale zapadákov na konci sveta. Keď som vystúpila tak sa na mňa všetci otočili a doslova zízali určite tu budem najväčšia atrakcia roka. Rýchlo som našla prvé kníhkupectvo , len dúfam že to tu nájdem. Pri pulte stála milý staršia pani.

„Dobrý deň môžem sa opýtať či tu náhodou nemáte knihu o Quiletských legendách?“ „O samozrejme zlatko vzadu pri  bájach“  milo sa usmiala a úsmev som jej oplatila.

Táto kniha ma zaujíma od doby čo my Jack rozprával ich príbehy vlkolaci a upíry, mňa jednoducho fascinuje asi som fakt vadná. Keď som mala knihu v ruke tak som išla zaplatiť nedávala som si pozor a do niekoho som narazila.

„ O prepáč nevidela som ta , si v poriadku?“ „ Ale áno nič sa nestalo ty si tu nová? Lebo som ta tu ešte nevidela.“ a už to tu je „Áno len minulý týždeň som sa prisťahovala, som Sarah Parkerová teší ma.“ „Ja som Angle Webrová som rada že som ta spoznala, lebo na druhý týždeň začne spolu chodiť do školy.“ „Asi to tak bude ja idem do tretieho ročníka.“

„To je skvelé aj ja, už budem musieť ísť lebo ma naši určite čakajú ale môžem ta v pondelok počkať na parkovisku a ukázať ti školu.“

„ Tak to budem len rada ak ti to teda nevadí.“ „ Samozrejme že nie a dúfam že budeme dobré kamarátky  . Tak sa maj Sarah a v pondelok.“ Myslím že to nakoniec nebude tak hrozné. Angela je milá a myslím si že si budeme dobre rozumieť. Išla som zaplatiť a hurá domov.

Cestou domou som sa ešte zastavila v potravinách niečo kúpiť na večeru lebo ako poznám mamu tak nič sa doma nemáme. Pri pokladni stál docela pekný chalan asi v mojom veku, vysoký blonďák a neprítomne sa na mňa usmieval. Radšej zoberiem   rýchlo čo potrebujem a padám.

„ Ahoj ja som Mike Newton a ty musíš bit ta nová Sarah ak sa nemýlim že?“Bože za čo ma trestáš ešte na začne baliť.„ Sarah teší ma“ a podali sme si ruky. „ Nechcela by si ukázať mesto a po tom by sme mohli isť spolu do kina čo povieš?“ povedal s flirtovacím hlasom.

„ Miku dnes nemôžem idem do La Push vlastne som tam celý týždeň ale myslím si že sa určite uvidíme v škole. Tak sa maj.“ „ Ahoj Sarah“ stačil za mnou zakričať kým som vybehla z obchodu. Ten my určite nedá len tak pokoj. Aspoň že my zhltol moju výhovorku lebo ja neviem dobre klamať, aj keď by som podstate ešte mohla ísť za Jakom veď  sa nebudem nudiť doma.

Vyložím nákup a zoberiem moju motorku a rýchlo do La Push. Doma som sa prezliekla lebo začalo pršať na toto miesto nič neobvyklé , len si zas vypočujem maminu prednášku či sa chcem zabiť, veď prší ja sa preháňam na motorke blablabla. Cestu do La Push poznám za tých par dní čo som tu aj poslepiačky.

Keď som bola na konci Forks, tak ma rýchlo predbehlo auto a v proti smere išlo ďalšie. To je ale idiot čo nás chcel všetkých zabiť, čo si osebe mysli že keď ma nejaké podradné strieborné volvo tak si môže všetko dovaliť, idiot jeden . Určite je to nejaký rozmaznaný fracek čo sa nevie zmestiť do kože. Pred domom a už čakal Jacob. Ako to robí veď som mu nepovedala že prídem a on tu čaká ako keby sme sa dohodli, aspoň už prestalo pršať.

„ Ahoj princezná“ „ Čau Jaku“ povedala som trochu podráždene. „ Čo sa stalo princezná, keď sa mračíš ako sto čertov?“ „Nehovor my vkuse princezná a keď som sem išla tak ma prebiehal taký idiot s volvom. Keď sa my dostane pod ruky tak uvidí , hajzlík jeden.“Jack sa začal na celé kolo smiať.

„Prestaň sa smiať jak retardovaný lebo dostaneš aj ty!“ teraz krv vo mne vrela. Len nech na vytočí a ja mu určite vrazím, aj keď si určite zlomím ruku lebo Jacob Je tvrdý ako skala, nevadí zoberiem si naňho bejzbalovú pálku, ktorú som dostala od Pabla vraj na obranu, určite sa my bude teraz hodiť. „ Ale ja som to tak nemyslel. Keď  sa mračíš tak si ešte rozkošnejšia, vieš o tom ?“

„Toto ti len tak neprejde Jacobe!“ zrazu sa zohol a vzal ma do náručia. „Okamžite ma zlož na zem lebo..“ nenechal ma dohovoriť lebo my prekryl ústa svojou rukou. „ Teraz budeš mojim väznom a ja  ta už nikdy nepustím!“ povedal vážnym hlasom ale dlho mu to nevydržalo lebo sa zas začal nepríčetne smiať a niesol ma za chalanmi na pláž. To zas bude večer.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Princezná večnosti-4.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!