Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Příběh upíra - 1. kapitola

a hOp!xD


Příběh upíra - 1. kapitolaZnáte Fantoma Opery? Je to o zohaveném muži, který žije v pařížských katakombách. Napadlo mě, co by se asi tak mohlo stát, kdyby se stal upírem a časem potkal Cullenovi. V první kapitole ještě Cullenovi nevystupují, jde vlastně o první změny, které Erik (Fantom) pozná.

Umíral jsem. Hořel jsem, ale přesto jsem necítil žár ani neviděl oslňující světlo. Tvář mi neolizovaly plameny. Hořel jsem uvnitř. Ta bolest byla nevydržitelná a já si byl téměř jistý, že už to trvá několik dní. Divím se, že mě to ještě nezabilo. Copak už jsem si nezažil dost? Nemohl můj život prostě skončit? Odpočítával jsem poslední vteřiny, které mě dělí od smrti. Deset, devět… vzpomínal jsem na všechno. Na otce, kterého mi zavraždili, na matku, která se mě štítila kvůli odporné nákaze, kterou jsem měl na tváři. Osm, sedm… vzpomínal jsem na chvíle, kdy jsem byl v zajetí cikánů, kteří mě mlátili, zavírali mě v kleci jako zvíře a nazývali mě Ďáblovým dítětem. Šest, pět… vzpomínal jsem na chvíli, kdy mě Anoinette Giryová zachránila tím, že mě ukryla v pařížské opeře. Čtyři, tři… vzpomínal jsem na svou lásku. Na Christinu Daaé, nevlastní dceru madame Giryové. Vzpomínal jsem na to, jak má láska nebyla opětována. Dva, jedna… vzpomínal jsem na vše, co mi utkvělo v paměti. Smrt však nepřicházela. Bolest ustávala. Když odezněla, pokusil jsem se zvednout ze země. Opatrně, očekával jsem bolest. Nic.


„Kde jsi?“ vykřikl jsem.


Hledal jsem toho mladíka, který mě před několika dny kousl do krční tepny. Nechal mě zde, v podzemí, kde jsem od svého dětství žil. V chodbě se objevil stín a mladík vyšel na světlo svíčky, která stála kousek od místa, kde jsem před malým okamžikem ležel.

 
„Jsem tady,“ řekl mi a mě tón, kterým tu větu vyslovil, provokoval.
Jakoby se mi vysmíval. „Máš žízeň, nemám pravdu? Obrovskou žízeň.“
Měl pravdu a když mi to připoměl, plameny se mi v hrdle rozhořely.
„Ano, mám žízeň,“ odpověděl jsem a klekl s ke břehu podzemního jezera, abych se napil.
Mladík mě však vzal za ruku a vytáhl zpět na nohy.
„Voda na zahnání žízně nepomůže,“ řekl, „pojď za mnou.“
Šel jsem, ostatně, co jiného mi zbývalo? Buď půjdu za ním nebo mě spálí žízeň. Rozhodně byla první možnost příjemnější.
„Co se to se mnou stalo? Přišlo mi to, jako bych byl mimo několik dní,“ zeptal jsem se.
„Jsi bystrý. Správně, bolest tě ovládla na tři dny,“ odpověděl mi mladík.
Vypadal tak na osmnáct let. Byl mnohem mladší než já, přesto vypadal, že je mnohem chytřejší. Rozčilovalo mě to.
„Jak to je možné? Cos mi to udělal?“ zeptal jsem se.
„Proměnil jsem tě.“
„V co?“
„V upíra.“


Zakýval jsem hlavou. V mysli jsem si poskládal dílky skládačky dohromady a začalo mi to dávat smysl. Ta šílená žízeň. Dřív jsem takovou nikdy nezažil. A když mi ten mladík řekl: „Voda žízeň neuhasí“, mohlo mě to napadnout. Žízeň už teď uhasí jen krev. Vyvedl mě na ulici. Byla tmavá noc, ale já přesto viděl ostře a dobře. Můj zrak byl za ty léta přiučen větší ostrosti v přítmí, ale tohle bylo ještě lepší.
„Jak se jmenuješ?“ zeptal jsem se.
„Mé jméno je Lucas, ale teď není čas na hovor. Chystáme se na lov, Eriku,“ odpověděl mi.
„Jak víš mé jméno?“ zeptal jsem se udiveně.
Lucas se záhadně pousmál, ale na moji otázku neodpověděl. „Jdou po tobě četníci. Jen díky upíří síle, rychlosti a obratnosti nad nimi můžeš zvítězit.“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Příběh upíra - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!