Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Přežívám, ale budu žít 3.kapitola

 No není to nádherný pár?


Přežívám, ale budu žít 3.kapitolaDalší kapitolka. Mám dotaz, chcete další kapitolu z pohledu Cullenů a nebo zůstaneme u Belly?? Tahle kapoška je hlavně o ukázkách z pokojů a aut. Doufám, že se vám tenhle dílek bude líbit. Budu vděčná za jakýkoliv komentík. Dík moc

V letadle byla pro každého složka s informacemi. Já jsem byla Isabella Swanová a oni jsou mý sourozenci. Také tam byli kreditky asi tři zlaté a dvě platinové. Všechny, ale byly neomezené. Mohla sem utrácet, jak sem chtěla. Letěli jsme cca 12 hodin. Každý se potom bavil po svém. Já koukala na filmy a poslouchala muziku. Ke konci sem dokonce už usínala. Na letišti na nás čekala limuzína. Prý se musíme jít nahlásit do školy, že jsme dorazili. To zase budou pohledy. U školy byla jen hrstka studentů a i přesto jsme se ocitli v jejich hledáčku. Šli jsme do kanceláře, kde byla nějaká sektretářka.

„Dobrý den, my jsme Swanovi.“ začala sem slušně.

„Ano, já o vás vím. Zítra máte nastoupit, že??“ zeptala se a my pouze kývli. „Isabella, Jane a Alec do druháku a Heidy, Felix a Demetri do třetího ročníku.“ pokračovala.

„Ano, přesně tak. Je to už všechno??“ zeptala sem se.

„Zítra si vyzvednete papír, který vám musí podepsat každý učitel a vy mi ho potom přinesete, ano??

Učebnice už máte?“ zeptala se.

„Ano strýc se o to postaral. Můžeme jít?“ zeptala se Heidy.

„Jistě. Nashledanou.“ rozloučila se s námi a my s ní. Venku bylo studentů trochu víc, než předtím. Všichni stichli, jakmile nás uviděli. Heidy se v tom přímo vyžívala, ale mě tahle nadměrná ozornost strašně vadila.

„Pojd´te už. Tohle mě nebaví, jak by asi reagovali kdyby věděli, že jsme upíři.“ zašeptala sem k rodině. Oni jen kývli a spolu se mnou odcházeli k autu. Ted´ jsme jeli do našeho domu, který byl za městem v lese. Projížděli jsme bránou a za moment se před námi objevil dům se čtyřmi patry. Před domem byla zaparkována 3 auta. Posche, BMW a Aston Martin. Porsche.

BMW

Aston Martin

 

Řidič nás vysadil a my šli na obhlídku domu. Šli jsme po schodech ke dveřím, které jsme otevřeli klíčem a ocitli jsme se ve větší chodbě. Po ní následoval obývák. Potom jsme prošli skrz dveře do kuchyně. Potom z ní vedli dveře ven na zahradu, kde byl zakrytý bazén. Miluju koupání a dovádění ve vodě. Z obýváku vedly schody do prvního patra. Tady bude mít pokoj Jane s Demetrim a Alec s Heidy. Ke každému pokoji byla přidaná i šatna a koupelna. Ve 2.patře měl pokoj Felix a byly tu pokoje pro hosty. A 3.patro bylo celé moje. Možná jste si všimli, že s každým patrem se náš dům zvětšoval. Má to svůj důvod, já sem zvyklá na obrovské pokoje a oni jako garda potřebují minimální pokoje. Na mém patře sem měla ložnici, šatnu, koupelnu, knihovnu a odpočívárnu s terasou. Z ní sem viděla na řeku a blízké hory. Bylo to kouzelné. Po hodině sem šla za ostatními do obýváku, kde byl i klavír kterého sem si předtím nevšimla.

„Bells, musíme jít nakoupit.“ oznámila mi Heidy a já kývla vyběhla za ostatními ven. Na mě zbylo porsche a jela se mnou Heidy. To sem vůbec nečekala, ale raději sem nic neřekla. Jakmile jsme zaparkovali u supermarketu, tak na nás ostatní zákazníci mohly či nechat. Kluci vzali košík a šli nakupovat. Já sem šla sama s tím, že je potom najdu. Zrovna, když sem měla plnou náruč ovoce, tak do mě někdo vrazil a obsah mé náruče se vysypal na zem.

„Promiň.“ ozval se dívčí hlas „Nestalo se ti nic?“ zeptala se.

„Ne jsem v pohodě.“ uklidnila sem jí a ona mi začala pomáhat s věcmi.

„Tebe jsem tu ještě neviděla, jsi tu nová?“ zeptala se.

„Ano, dneska jsme se přistěhovali. Mimochodem jsem Bella.“ řekla sem s úsměvem.

„Promiň, že sem se ještě nepředstavila. Jsem Alice. Alice Cullen.“ řekla mi a možná by pokračovala, kdyby nepřišla Jane s Alecem. Poznala, že jsou upíři hned.

„Jsi v pořádku?“ ptala se Jane a podívala se po Alice pohledem, který říkal“Jestli se jí něco stalo, tak tě zabiju.“

„Jsem v pořádku. Můžeme už jít. Měj se Alice.“ řekla sem a odcházela ke garde. Uvědomili si, že tu nejsme jediní upíři a tak si stoupli kolem mě. Jane a Alec vedle mě. Felix a Demetri za mě a přede mě. Heidy se ujala košíku. Po chvilce sem je, ale zastavila, protože sem si něvco uvědomila.

„Cullen? Není to ten muž na obrazu v pokoji vy víte koho?“ zeptala sem se a oni kývli. Z tohohle by mohl být problém. Carlisle Cullen má mít prý rodinu a oni určitě budou chodit do školy. Heidy zaplatila a já v zádech cítila něčí pohledy. Otočila sem se a spolu se mnou i garda. Byla to Alice a nějaký blond´ák. Garda potichu zavrčela a oni se otočili jinam. Venku jsme narazili na další dva. Nějaká blondýnka a hnědovlasej kluk se svalama. Kluci dali tašky do kufru a my vyrazili domů.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Přežívám, ale budu žít 3.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!