Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Přežívám, ale budu žít 25.kapitola


Přežívám, ale budu žít 25.kapitolaKonec téhle povídky!! Všem děkuji za komenty a za podporu, jo a pro Janabaturna je tu ta přezdívka. Chcu tenhle díl někomu věnovat a věnuju ho Niki311 a euntě. A taky ostatním, ale těmhle dvou hlavně. DĚKUJI za vaši podporu.

S Edwardem jsme se líbali celou noc, ale k ránu nás vyrušila Alice s tím, že mi musí najít oblečení. Edward se tedy sebaral a odešel z pokoje. Alice mě vzala za ruku a odtáhla do koupelny. Já se osprchovala a zabalila se do ručníku. Hned potom do koupelny přišla Alice a dala mi tam oblečení. Po chvilce sem se oblékla do tohohle http://www.dianka.cz/caprice-saty/ a k tomu bílé boty na podpadku. Potom mi začala něco dělat s vlasama, ani sem nevěděla co, protože dala přes zrcadlo nějakou látku. Po hodině usilovné práce mě propustila s tím at´ jdu do obýváku, že je tam už Edward. Měla pravdu Edward tam čekal i s Elin a zrovna něco probíral s Rose. Elin se na mě usmála, jakmile mě uviděla. Edward to musel asi vidět v jejích myšlenkách, protože ji dal Rose a objevil se vedle mě.

„Sluší ti to.“ řekl mi předtím než mě zuřivě políbil. Líbali jsme se pár minut a zrvna když mi Edward pohladil prsa se ozvala Rose: „No tak nechte si to na jindy. Přece nechcete, aby měla vaše dcera psychickou újmu a aby vás můj manžílek fotil dál.“ V ten okamžik sem si všimla Emmett, který stál 2 schody od nás a zuřivě fotil.

Emmettku, dej mi ten fot´ák.“ řekla Rose.

„Promiň, ale ne. Nechám je vyvolat a dám je k Elin do pokoje. Souhlasíš broučku?“ řekl a podíval se na Elin. Ta záporně zakývala hlavou.

„Emmette Cullene, dej mi ten fot´ák jinak uvidíš. A v posteli bude utrum růžový princi.“ řekla pěkně nahlas a hned potom se zarazila, ale my ostatní se začali smát. Nakonec to přerušila Alice s tím, že už musíme jet na letiště. Rose přikývla a i s Elen šli do auta. Jeli jsme mercedesem. Holky s Elen vzadu a my vepředu. Na letišti jsme byli díky Edwardově jízdě včas. Vyzvedli jsme si vše důležité a šli pomalu k místu, kde jsme se měli rozloučit. Začala smutná chvilka, objala sem Rose a Alice a potom jsem dostala Elin.

„Miláčku, my dva, já a tatínek pojedeme ted´ pryč. Vrátíme se a uděláme si spolu dovolenou. Odpočineme si, ano?“ zeptala sem se. Ona mi dala svou ručku na tvář a promítla mi naše rodinné okamžiky. A já přikývla a pokračovala: „Budeme spolu.“ Hned potom jsem ji dala Edwardovi. Ten s ní vedl rozhovor v myšlenkách a potom přikývl.

Předal ji Rose.

„Postarejte se o ni. Kdyby se něco dělo, volejte a občas pošlete fotky a zavolejte.“ řekla sem a oni kývli. Myslím, že sem si to rozmyslela. Vzala sem si Elin k sobě a nehodlala ji pustit. Nějakou dobu sem se na ni jen dívala, ale potom mi zmizela z rukou. Edward se na mě smutně usmál.

„Musíme jít a neboj Elin je v dobrých rukou.“ řekl mi a odtáhl mě od holek a mé dcery. Dokonce mi zabránil podívat se zpět. Nasedli jsme do letadla a letěli vstříc dovolené, kterou oba chceme. Jenom já a můj Edward. Za 14 dní i spolu s Elin na věčnost.

 

 

 

 

 

TAK A JE TU KONEC!!! MOC DĚKUJU VŠEM CO MOU POVÍDKU ČETLI A ZANECHALI KOMENT AT´ KLADNÝ ČI ZÁPORNÝ. DOUFÁM ŽE SE VÁM LÍBILA, NEBOJTE BUDU PSÁT I DALŠÍ. TED´ K TÉHLE, DOUFÁM ŽE JSTE NEBYLI ZKLAMANÍ. MOC DĚKUJI ZA JAKOUKOLIV PODPORU HLAVNĚ NIKI 311. JSOU TU I DALŠÍ KTERÝM DĚKUJI KONKRÉTNĚ eunta, Odehnalka(její psaní mě nutilo psát), Reni 21, NikkiR, Zabza a spousta dalších. VŠEM VÁM PATŘÍ DÍK A JÁ VÁM Z CELÉHO SRDCE DĚKUJI!!! DÍKY VÁM BYLA TAHLE POVÍDKA.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Přežívám, ale budu žít 25.kapitola:

 1
27.07.2011 [7:10]

jesikataNadherna povidka Emoticon Emoticon Emoticon

16.07.2011 [12:26]

Petronka91 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!