Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Přežívám, ale budu žít 23.kapitola

kliky Kell3


Přežívám, ale budu žít 23.kapitolaTakže, mám tu pokráčko. Je to kapitola spíš o Belle a jen tak myslím že bude ještě díl a epilog. Tím tohle skončí. Jinak chci komenty!!!

Edward

 

Elin se po chvilce probudila a jakmile uviděla Bellu, byla št´astná. Natahovala k ní ručičky, Bell si ji opatrně vzala a chovala ji v náručí. Sedl sem si tak, aby se o mě mohla opírat a já na ně viděl.

„Miluju tě.“ řekla mi Bella.

„Já tebe taky. Miluju vás!“ řekl sem jí. Bella držela Elin ochranářsky a dívala se na ni ochranářsky. Do pokoje najednou vstoupila Rose s tím, že Elin bude chtít jíst. Poslala ji totiž Alice. Bella vstala a šla za Rose do kuchyně, kde už měla Elin připravený něco v lahvičce a promíchaný s krví.

 

Bella

 

„A bude to jíst?“ zeptala sem se.

„Měla by. Je taky poloupírka a je to s krví. Což mi připomíná, neměla bys jít na lov?“ zeptala se Rose a já kývla.

„Já půjdu s tebou.“ řekl Edward.

„Dobře. Já se skočím jen převléct do džín a botasek.“ řekla sem a slyšela z obýváku Alice, jak vrčí.

„Promiň.“ řekla sem a zmizela v šatně. Po minutách sem šla dolů, kde už čekal Edward. Alice na něj pobaveně mrkla, ale já to ignorovala. Potom jsme spolu vyběhly ven. Já šla na srnky a Edward asi na jeleny. Byla sem strašně žíznivá, a kvůli tomu sem si dala rovnou 3. Jakmile sem po sobě uklidila, všimla sem si Edwarda.

„Lovíš úžasně.“ oznámil mi. Edward se najednou objevil u mě a políbil mě. Byl to polibek dravý a všnivý. Já se uchichtla.

„Co se děje? To líbám tak špatně, že se mi směješ. To líbám tak špatně?“ zeptal se ublíženě.

„Já se ti nesměju. Po těch polibcích se mi strašně stýskalo. Miluji je stejně jako tebe a Elin.“ řekla sem mu. A chtěla sem jít domů, ale Edward mě chytil za ruku.

„Kampak jdeš?“ zeptal se roztomile.

„Domů k Elin.“ řekla sem a chtěla jít, ale nepustil mě.

„Rose s Esme se o ni postarají.“ řekl mi a začal mě líbat.

„Jak to myslíš?“ zeptala sem se, jakmile mě začal líbat na krku.

„Jsou rády a Elin si Esme oblíbila.“ řekl mi a políbil mě na rty.Najednou sem cítila, jak moje tričko roztrhl a totéž udělal i s mojí podprsenkou. Já mu sundala tričko a začla sem mu hladit záda a zarývala sem mu do nich nehty. Edward na mě potichu zavrčel. Okamžitě mě přestal líbat a rty se mi přisál na bradavku. Sál ji a kousal. Druhou opečovával rukou. Bylo to strašně vzrušující a tak mi občas ujel vzdech. Druhou rukou se mi dobýval do kalhot, které mi po chvilce sundal. Kalhotky, ty pro něj nebyly překážkou. Strhl je a roztrhl. Začal mě okamžitě dráždit. On věděl jak na mě. Po chvilce sem se neudržela a dosáhla orgasmu. Ted´ jsem byla na řadě já. Zbavila sem ho kalhot a přitom i boxerek. Sedla sem si přes něj, tak abych ho mohla líbat. Nesedla sem si přímo na něj a Edward se patřičně rozzlobil. Okamžitě mě položil na zem a spojil naše těla v jedno. Bylo to neskutečně rychlé, dravé, prostě jiné, ale přesto nádherné. Edward dosáhl orgasmu spolu se mnou. Ještě nějakou dobu jsme se milovali, ale tentokrát něžně a pomalu. Jakmile jsme oddechovali, tak mě Edward políbil do vlasů.

„Bylo to nádherné. Děkuji.“ řekl mi.

„Spíš já děkuji tobě. Bylo to něco nového, ale krásného. Ale chci už domů za Elin.“ řekla sem mu a on kývl. Hned potom jsem se začala oblékat.

„Edwarde, půjčíš mi to tričko?“ zeptala sem se.

„Pročpak?“ zeptal se uličnicky

„Všechno si mi rozthl.“ řekla sem mu a on mi okamžitě podal to triko. Jakmile jsme byli oblečeni, tak se mě Edward zeptal: „Nevadilo by ti zopakovat si to?“

„S tebou, vždycky.“ řekla sem a vyběhla domů. Tam na nás čekal Emmett s Rose. Jakmile si nás všiml začal se hlasitě smát.

„Co jste tam dělali?“ zeptal se.

„Nic.“ řekla sem.

„To těžko, oba jste odcházeli oblečení a ted´??“ řekl a začal se opět chechtat.

„Kde je Elin?“ zeptala sem se.

„V jejím pokoji. Spí.“ řekla mi Rose a já tam odešla. Jakmile sem vstoupila, už byla vzhůru. Vzala sem ji do náruče a sedla si s ní do křesla v rohu. Nevím, jak ale asi jsme obě usnuli. Protože ráno sem se probudila v posteli. Zmateně sem se koukala po pokoji až sem našla Edwarda.

„Usnula si u Elin a tak sem tě sem přenesl.“ řekl mi a já kývla.

„A co je s Elin?“ zeptala sem se.

„Spí. Bello spala si dlouho.“ řekl mi a to mě zarazilo.

„Jak dlouho?“ zeptala sem se.

„Dva dny.“ zněla jeho odpověd´.

„To není možné.“ řekla sem. Edward pokrčil rameny, já vstala a šla se převléct. Hned potom jsem šla za Elin, která byla v jejím pokoji spolu s Esme. Ta si s ní hrála.

„Ahoj.“ řekla mi jakmile mě uviděla.

„Ahoj. Můžu?“ zeptala sem se a ona kývla. Zvedala se a na odchodu mi řekla: „Sem moc ráda, že jsi vzhůru. Edward byl celou dobu u tebe a Elin s ním. Měla bys jí troku napravit vzpomínky.“ Já kývla a šla si k ní sednout na zem. Zrovna si hrála s nějakou skládačkou.

„Chceš pomoct?“ zeptala sem se a ona přikývla. Hráli jsme si se skládačkou nějakou chvilku a potom sem vzala stavebnici a ona horlivě přikyvovala. Na to že je stará pár dní, je inteligentí. To co jsme stavili, vypadalo jako tenhle dům. Nevím, jak dlouho jsme si hráli, ale Elin usnula. Vzala sem ji do náruče a odnesla ke mně a k Edwardovi do pokoje. Ten tam nebyl, takže sem Elin uložila doprostřed a přikryla ji. Byla nádherná. Andílek. Edward dorazil asi po hodině.

„Ahoj, kotě. Omlouvám se, ale hrál sem s Alice šachy.“ řekl mi a já kývla.

„V pohodě. Já si hrála s Elin.“ řekla sem mu a on přikývl.

„Sledoval sem to. Skrz její myšlenky. Neustále tě pozorovala.“ řekl mi a já se usmála. Na to, že byl večer sem nebyla kupodivu vůbec unavená. Naopak bylo mi jako po dobrém vyspání. Byla sem zmatená a Edward si toho všiml.

„Děje se něco?“ zeptal se.

„Já nevím.“ řekla sem mu popravdě.

„Můžeš mi to říct.“ řekl mi a já kývla.

„Nejsem vůbec unavená. Jindy bych už spala. Já se, ale cítím čilá. Jako znovuzrozená.“ řekla sem mu. A hned potom se do pokoje nahrnuli ostatní.

„Bells, myslím, že si plnohodnotná upírka.“ řekl Emmett a ostatní přikyvovali.

„To proto si spala tak dlouho.“ konstatoval si pro sebe Carlisle. Alice na Edwarda kývla a všichni zmizeli stejně rychle jako přišli.

„Moje žena je upírka. Víš co to znamená?“ zeptal se. Já záporně zakývala hlavou.

„To znamená, že budš i v noci vzůru a nikdy se neunavíš. A to je obzvlášt´ dobré, pro ty víš co.“ řekl mi a já se usmála.

Shrnutí

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Přežívám, ale budu žít 23.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!