Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Přežívám, ale budu žít 19.kapitola


Přežívám, ale budu žít 19.kapitolaTakže je tu pokráčko!! dneska mě to dokonce bavilo a to není dobrý, to se vám líbit nebude. I když.... Jen tak pro infrormaci mám v plánu asi ještě 3-4 díly a potom konec. Ale mám spoustu nápadů na jiné povídky, snad to vyjde. Komenty, bez kterých nebudu pokračovat!!!!

Bella

 

Zase sem omdlela. Ale jak to? V síni byl Edward a já místo toho abych byla s ním ležím na posteli v bezvědomí. Nádhera, ale co když mi zase odjede??? To já nechci. Sakra, já se chci probudit!!!

 

 

Edward

 

 

Opatrně sem ji položil do postele a koukal na ni, jak odpočívá. Abych si zkrátil delší chvilku, půjčil sem si v její knížce Romea a Julli. Pamatuju si na tu dobu, kdy jsme to četli spolu.

 

Minulost

 

„Jak by ses zachoval ty? Taky by ses zabil?“ zeptala se.

„Kdyby to znamenalo být s tebou, tak určitě.“ řekl jsem jí.

„Můj život bez tebe nemá cenu.“ oznámila mi.

„Ani ten můj bez tebe není život, je to spíše přežívání.“ řekl sem s úsměvem.

„Víš, že tě strašně miluju?“ zeptala se.

„To si piš, že to vím. A prosím tě, přestaň číst knihy od Shakespeara. On nemá rád happy endy. Za to já je miluju.“ oznámil sem jí a políbil ji.

 

 

Současnost

 

Nad tím sem se musel usmát. Kolikrát jsme se hádali nad blbostmi. Přesto jsme sme se milovali. Zahlédl sem menší pohyb ruky a potom otevřela oči.

 

Bella

 

Konečně sem se probudila. V křesle seděl Edward.

„Ahoj Bells.“ pozdravil mě.

„Aaahoj.“ vykoktala sem a podívala se kolem sebe. Byla sem u sebe v pokoji.

„Jak se cítíš?“ zeptal se.

„V pohodě. Jako vždy.“ řekla sem mu s úsměvem.

„Dobře. Asi bychom si spolu měli promluvit.“ oznámil mi a já přikývla.

„Edwarde, já nevím, jak to říct. Ale prostě sem s tebou těhotná.“ řekla sem mu.

„Já vím. A taky vím, že je to moje.“ řekl mi a já si oddychla.

„Neudělala sem to schválně. Přísahám!“ oznámila sem mu.

„To já vím. Popravdě. V poslední době sem se zaobíral tím, že bych chtěl mít dítě s tebou. Netušil sem, že to jde. Přece jen seš poloupírka, ale jakmile sem se to dozvěděl, byl sem ten nejšt´astnější upír. Moc ti děkuji.“ řekl a usmál se.

„Nechceš si lehnout ke mně?“ zeptala sem se.

„Strašně rád.“odpověděl mi a lehl se vedle mě.

„Nemohl bys něco broukat?“ zeptala sem se.

„Počkej chvilku. Musím něco vymyslet.“ řekl a já se uvelebila v jeho náruči. Opravdu po chvilce začal broukat nějakou melodii. Nejspíš ukolébavku, protože sem za moment usnula.

 

Edward

 

Jakmile sem doboukal ukolébavku, tak sem zjistil, že Bell usnula. To těhotenství ji unavuje, ale na ní to skoro vůbec není poznat. Po chvilce sem se začal nudit a tak sem poslouchal myšlenky rodiny. Skoro nic zajímavého až na to, že Alice plánovala s Bellou nákupy až budeme ve Forks. Potom tu byly, ale myšlenky které nebyly nikoho z hradu ani z rodiny. Byly to myšlenky, ale ne Belliny.

„Ta písnička byla nádherná tati. To bude moje ukolébavka, ano? Vím, že máš o maminku strach, ale všechno bude v pořádku. Nechci jí nic udělat. Mám ji moc ráda, stejně jako tebe.“ uslyšel sem. To byly myšlenky našeho dítěte. Nádhera. Ponořil sem se do svých myšlenek a vytrhlo mě z něho až vrtění Belly.

„Ahoj. Nemáš hlad?“ zeptal sem se.

„Jo.“ řekla jen. Chystal sem se vstát, ale to už ve dveřích byla Alice s plným tácem jídla. Bella poděkovala a dala se do toho. Po chvilce už bylo po jídle.

„Bello, půjdeme spolu na nákupy. Souhlasíš?“ zeptala se Alice.

„Tady ve Volteře? Vy tu zůstanete?“ zeptala se nadšeně. Tys jí to neřekl? Ozvala se myšlenka Alice.

Zavrtěl sem hlavou.

„Bell my ve Volteře nezůstaneme. Dneska se vracíme do Forks.“ řekl sem jí.

„Aha. Tak si to užijte.“ řekla smutně.

„Ty jedeš, ale s námi!“ oznámil sem jí s úsměvem, který se jí na tváři po chvíli taky objevil.

„Já jedu s vámi?“ zeptala se radostně.

„Jo.“ odpověděl se a políbil jí. Alice nenápadně odcházela a vzala s sebou tác. Naše polibky se stávali naléhavějšími. Chtěl sem jí strašně moc, ale neměl sem tu odvahu. Mohl bych jí ublížit. Odtáhl sem se a ignoroval touhu v jejích očích.

„Beztak tě dostanu.“ oznámila mi a šla si vzít oblečení a hned potom šla do koupelny. Měl jsem chut´ tam jít, ale ovládal sem se. Chtěl sem jít za rodinou, ale nechtěl sem ji tu nechat samotnou. Alice to vyřešila. Přišla s tím, že ji pohlídá a potom se sejdeme.

 

 

Bell

 

Osprchovala sem se a udělala ty důležitý věci. Převlékla sem se a šla do ložnice. Jaké bylo překvapení, když místo Edwarda byla Alice.

„Sluší ti to.“oznámila mi a já jen kývla, že rozumím. Měla sem na sobě http://www.verino.cz/divci-cerne-spolecenske-minisaty ,boty http://www.besexy.cz/strevicky-monet08-_sexy_-907.html .Chci ho potrápit.

„Máme jít do síně.“ oznámila mi Alice a já šla za ní.

 

Edward

 

Po chvilce jsme šli do síně. Snažil sem se číst myšlenky Alice, ale neustále si něco zpívala nebo překládala. Za moment už vstupovali. Musel sem uznat, že mám sexy, ale opravdu sexy těhotnou manželku. Šel sem k ní a políbil ji. Přerušil nás Marcus.

„Isabello, Cullenovi nás požádali o to, aby si s nimi mohla odjet a my souhlasili. Nevidíme v tom problém, protože Carlisle je doktor a tak i on je schopný se o tebe postarat. Taky tě nechceme držet od tvého manžela. Bud´te št´astní. Edwarde, jestli jí ublížíš, tak já a ostatní tě velice rychle zabijeme.“ oznámil mi a já kývl, že rozumím. Potom jsme spolu s Bellou šli před hrad, kde na nás čekala limuzína, bylo obrovské štěstí, že bylo zataženo a že sluníčko bylo schované. Na letišti šel Carlisle vyzvednout letenky a my si mezitím posedali na křesla a čekali na let. Rose a Emmett někam zmizeli. Mě už pomalu přestávaly bavit myšlenky okolo jdoucích žen a tak se políbil Bell. Ne jen tak, ale pěkně vášivě a ona se do toho zapojovala. Nakonec nás od sebe odtrhl Carlisle s tím, že musíme do letadla jinaknám to uletí.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Přežívám, ale budu žít 19.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!