Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Přežívám, ale budu žít 16.kapitola


Přežívám, ale budu žít 16.kapitolaPokráčko a je to s omezenm. Nejsou tam sény které by měli číst děti!! Upozorňuji!!!! Jinak ten konec, nevím kdo tam bude, ale v noci to vymyslím. Zítra budu psát pokráčko. Možná jedno nebo dvě. Komenty, jinak nepokračuju!!!

OMEZENÍ 15+ A NEBO 18+!!!!

 

 

Do hotelu jsme dorazili zhruba za hodinu ve městě byly zácpy.

„K tobě nebo ke mně do pokoje?“ zeptal sem se.

„K tobě.“ odpověděla a tak jsme vyrazili. Bella můj pokoj prozkoumala a řekla, že si skočí do koupelny. Za chvilku už byla slyšet voda. Po chvilce vyšla ven v županu.

„Nebude ti vadit, že se taky osprchuju?“ zeptal sem se a raději uhýbal pohledy z jejího těla. Měla na sobě jen hotelový župan.

„Ne klidně, jdi.“ řekla mi a já ji poslechl. Jakmile sem se osprchoval, tak sem si vzal jen boxerky a šel za ní. Trochu jí budu škádlit, když ona může mě. Našel sem ji v ložnici, jak se kouká na něco v televizi. Šel sem za ní a lehl sem si vedle ní.

„Chyběl sem ti?“ zeptal sem se.

„Ne.“ řekla prostě, ale já věděl opak. Okamžitě jsem její ruce spoutal mýma a políbil jsem ji.

„Vážně sem ti nechyběl?“ zeptal sem se znovu a ona jen zakývala, že ne. Pomalu sem jí začal rozvazovat župan.

„Nechyběl sem ti?“ zeptal sem se opět.

„Možná trochu.“ řekla mi a usmála se. Políbil sem ji, dravě a toužebně.

„Ok, odvolávám to. Chyběl si mi strašně moc. Až sem se z toho málem zbláznila.“ řekla mi a já se škodolibě usmál.

„I přesto, že si řekla pravdu budu pokračovat.“ řekl sem jí a úplně sundal župan. Ted´ měla na sobě jen spodní prádlo. Viděl sem, jak se trochu začervenala, když sem se na ni podíval.

„Nestyd´se.“ řekl sem a ukazováčkem jí zvedl hlavu tak, aby mi koukala do očí. Políbil sem ji.

„Víš, že nemusíme spěchat. Jsi si tím jistá?“ zeptal sem se.

„Jo. Miluju tě a chci tě.“ řekla mi a já to bral jako povel ke startu. Polibky jsem sjížděl níž a níž až sem se dostal k podprsence, kterou sem roztrhl.

„Hej, tohle byla moje oblíbená!!“ vykřikla Bella.

„Koupím ti jich spoustu.“ ujistil sem ji. Pomalu sem si začínal hrát s jejími prsy. Laskal sem je a hlavně sem si hrál s jejími bradavkami. Na mé dotyky reagovala ádherné, třásla se pode mnou vzrušením a nedočkavostí. Rukama mě hladila po zádech a po hrudi. Ani nevěděla jakou mi tím působí rozkoš. Polibky sem směřoval neustále níž až sem se dostal k pupíku. Občas sem do něj zajel, ale většinou sem kolem něj kroužil.

„Tohle je týrání!!!“ řekla najednou Bella. Já jí teprve ukážu. Pomalu sem začal sundavat její kalhotky a Bella se bránila.

„Chtěla si týrání, tak ho zažiješ.“ řekl sem jí a v jejích se objevilo překvapení, touha a chtíč. Jakmile sem je sundal, tak sem začal zkoumat její nejtajnější místečko. Nejdříve prsty, kterými jsem ji dovedl 2x k orgasmu a potom jazykem. Bella se třásla, sténala, ale i mě hnala k daleko lepším výkonům. Jakmile sem najednou přestal, tak se mě Bella ujala. Sundala mi boxerky a začla si se mno hrát a po chvilce si na mě sedla a sama si určovala tempo. Takhle ne!!! Překulil sem nás, takže sem to měl v režii zase já.

 

Bella

 

On je hroznej. Chtěla sem být velitelkou já a ne, aby jím byl on. Trápí mě a já nesmím nic.

„Edwarde, nech mě, abych si ted´ka já hrála s tebou.“ dostala sem ze sebe, když mi dal pauzu po orgasmu.

„Na to zapomeň.“ řekl mi a pokračoval. Ke konci se asi přece jen smiloval a já si hrála s ním. Nakonec sem si na něj obkročmo sedla a užívala si ten pocit, stejně jako on. Po chvilce dosáhl orgasmu a já ho následovala. Hned potom sem začala usínat.

„Miluju tě.“ řekla sem mu.
„Já tebe taky.“slyšela sem ještě než sem upadla do spánku. Měla sem vcelku zajímavý sen. Zdálo se mi o nějakém dítěti, které sem bránila spolu s Edwardem, proti Tanye a nějakým novorozeným. To dítě mi bylo strašně podobné, ale většinu mělo po Edwardovi. Co to se mnou je??? Já přece dítě nemůžu mít, i když tohle je sen a tady se může stát všechno. Ani bych se nedivila, kdyby se tu objevilo i něco horšího. Potom sem se probudila a všimla si Edwarda, který mě pozoroval a usmíval se.

„Co se děje? Mám snad něco na nose?“ zeptala sem se a usmála.

„Ne, ale byla si strašně roztomilá. Co říkáš na to, že bychom se dneska vrátili?“ zeptal se.

„Klidně.“ řekla sem, ale byla sem přerušena vyražením dveří. To co tam bylo mě šokovalo.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Přežívám, ale budu žít 16.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!