Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prezidentova dcera 8.kapitola

alice-barbie 25


Prezidentova dcera 8.kapitolaPokráčko!! Jenom tak, dílky budou přibývat asi obden. Je to pro mě tak lepší a navíc za chvilku bude škola takže se vrátíme zasejc k víkendovému psaní. Tenhle díl má název: Seznámení s novým životem. Snad se bude líbit a předem děkuju za komenty!

Za nějakou dobu se tu objevil prezident i jeho žena se spoustou agentů. První dáma brečela a prezident k tomu neměl moc daleko.

„Měli jste na ní sakra dávat pozor!“ rozkřikl se na nás. A my jsme přikývli, na tohle se nedalo vůbec odporovat. Selhali jsme. Za chvilku se u nás objevil doktor.

„Pane prezidente, je mi to líto, ale vaší dceři zbývá pár minut života. Jestli chcete u ní být tak jděte.“ řekl mu smutně. Prezident se podíval na svou ženu a ta kývla. Spolu potom vyrazili do Bellina pokoje. Za pár minut vyšli ven a brečeli. Věděla jsem, co to znamen. Bella zemřela. Je mrtvá.

 

Alice

 

Právě zemřela. Teda aspoň to si všichni myslí, ale ona pořád žije, ale její tep není hmatatelný. Kývla jsem na Jaspera a spolu s ním vyrazila do márnice, kam mezitím Bellu převezli. Byla zakrytá pod bílým prostěradlem. Jasper ji hned vzal do náruče a polu jsme běželi upírskou rychlostí do bytu. Tam ji Jasper položil na sedačku.

„Jaspere, musíš to udělat ty.“ řekla jsem mu a na jeho tváři se objevilo překvapení. On má nejslabší ovládání, ale já bych se vůbec neovládla a jeho dokážu odtrhnout. Jasper kývl a přiblížil se k jejímu hrdlu. Najednou prokousl její kůži na krku. Po chvilce jsem ho od ní odtrhla, Bella se začala zmítat v bolestech.

„Alice, já si skočím na lov, ano.“ řekl Jasper a já přikývla. Muselo to pro něj být těžké. Jasper hned vyběhl ven. Já mezitím dávala pozor na Bellu, uklidňovala jsem ji. Věděla jsem, jak ji to bolí, ale já jí nemohla pomoct. Najednou jsem dostala vizi. Já a Bella nakupujeme a ona neodmlouvá!!! Tak to je zajímavé, protože i Rose mi odmlouvá. Jasper se objevil za 5 hodin a měl oči v barvě zlata. Ty na něm miluju.

„Jsi výborný, že jsi to zvládl.“ řekla jsem mu a políbila ho. Zbylé dva dny jsem šla nakupovat pro Bellu. Koupila jsem jí nějaké kalhtoy, trika, bundy a boty. Jasper si na Bellu hrozně zvykl a už ted´ ji bral jako sestru. Zbývaly už jen minuty do doby než se Bella probudí. Slyšela jsem poslední úder srdce a hned na to Bella otevřela oči. Zmateně se koukala kolem sebe až pohledem uvázla na nás.

„Ahoj, Bello. Já jsem Alice a to je Jasper. Neboj se, my ti nechceme ublížit.“ spustila jsem pomalu. Bella přikývla.

„Co se to se mnou stalo. Neměla bych být mrtvá?“ zeptala se a Jasper se uchichtl.

„Bello, ty jsi mrtvá, ale zároveň i nejsi.“ řekla jsem pomalu.

„Tomu nerozumím.“ odvětila mi a já si pro sebe přikývla.

„Jsi upír.“ řekl místo mě Jasper.

„To není možné. Já nemůžu být upír.“ řekla nám, ale já kývla. Vzala jsem ji za ruku a vedla k zrcadlu. Vypadala totiž jinak než předtím.

 

Bella

 

Ta dívka v zrcadle jsem nemohla být já, ale byla jsem. Měla jsem tmavější vlasy skoro černé, hlavně byly kratší. Můj obličej byl bez vady Rty jsem měla plnější, prostě jsem byla jiná, ale hlavně mě děsili moje oči. Měla jsem je rudé.

„Neboj se, to brzy zmizí.“ ozvala se Alice.

„Jak to víš?“ zeptala jsem se.

„No, víš, bude ti to připadat zvláštní, ale já vidím do budoucnosti a Jasper dokáže ovlivňovat emoce.“ řekla mi a usmála se.

„Mám já taky schopnost?“ zeptala jsem se.

„Já nevím, to přijde později.“ řekla mi Alice a já přikývla.

„Můžete mi říct, co se stalo? Já si pamatuju jen to, že jsem si podřezala žíly. Chtěla jsem konec.“ řekla jsem jim a oni přikývli.

„Měla jsem o tobě pár vizí. Jenže má rodina si nepřála abychom do toho zasahovali, ale já musela. Spolu s Jasperem jsme se sem přestěhovali. Potom jsem o otbě dostala vizi, jak jsi v márnici a my tě odnášíme sem. Jasper tě potom proměnil.“ dokončila své vyprávění.

„Děkuji Jaspere.“ řekla jsem a on se jen usmál.

„Chceš vědět, co se ted´ děje tam venku?“ zeptala se Alice a já přikývla. Jasper tedy zapl televizi.

„Neznámý pachatel unesl tělo dcer prezidenta USA. Prezident i jeho žena ho prosí at´ ho vrátí. Život v Bílém domě zahalil smutek.“ řekla a pokračovala reportérka. Jasper to vypl a já si oddechla.

„Mám dotaz, nemáš žízeň?“ zeptal se Jasper.

„Ani ne, měla bych?“ zeptala jsem se.

„Měla bys být neovladatelná. Pro jistotu s tebou půjdeme na lov.“ řekl mi a už jsme vyráželi upírskou rychlostí do lesa. Dala jsem si dva mědvědy. Bylo to báječné. Alice si dala jen jednoho prý aby nestloustla. Nad tím jsem se musela usmát. Společně jsme našli Jaspera a vyrazili domů.

„Mám nápad. Mě se ještě nechce vracet k rodině. Co se odstěhovat, někam do malého města. Vyjít si školu a za pár let se vrátit k nim.“ navrhl Jasper.

„Já bych s tím souhlasila.“ řekla jsem a Alice kývla. Hned potom mě šla převléct z věcí do kterých mě oblékla při přeměně. Následující dny probíhali v hledání vhodného domu pro 3 upíry. Nakonec jsme našli jeden větší dům ve Forks. Náš budoucí domov nemá více než 3000 lidí a bohužel žádné obchody. Alice bude trpět!!!

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prezidentova dcera 8.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!