Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prezidentova dcera 7.kapitola

Stephenie Meyer


Prezidentova dcera 7.kapitolaPokráčko!! S názvem Cullenovi na scéně!!! Příští díl dle počtu komentů!! Zatím ahojky

Alice

 

Dneska jsem měla hodně zvláštní vizi. Byla o Isabelle, dcera prezidenta, ale proč jsem s ní měla vizi. K večeru následovala další a v této byla Isabella celá od krve. Už možná vím, proč o ní mám vize. Ona se stane jednou z nás. Okamžitě jsem za Carlislem do pracovny, měla jsem štěstí, že byl doma.

„Carlisle, potřebuji s tebou mluvit.“ oznámila jsem mu aniž bych ho pozdravila

„Ahoj! Alice, co potřebuješ?“ zeptal se hned.

„Musíme na Aljašku. Pojedu já a ty.“ řekla jsem mu hned a on se jen zamračil.

„Alice, ale já s tebou nepojedu nakupovat!! Na to máš Jaspera!“ řekl mi s úsměvem. On to tak nemyslel.

„Nepojedeme na nákupy, ale pro novou sestřičku.“ řekla jsem mu a na jeho tváři se objevilo překvapení.

„O koho jde?“ zeptal se hned zvědavě.

„O Isabellu Swanovou. Podřezala si žíly a umírá.“ řekla jsem mu smutně.

„Alice. Oni se o ní postarají! Není to naše věc.“ řekl mi.

„Sakra Carlisle! Já nemám vize jen tak. Ona musí mít něco společného s našimi životy. Ona bude jednou z nás. Já tam pojedu klidně i bez tebe.“ řekla jsem mu a odešla z pokoje. Šla jsem k sobě, kde byl zrovna Jasper.

„Co se děje, miláčku?“ zeptal se hned jakmile mě uviděl.

„Měla jsem vizi o jedné holce, která se měla stát jednou z nás, ale Carlisle to zazdil.“ řekla jsem mu.

„Ty jsi měla i jiné vize o ní vid´?“ zeptal se a já kývla.

„Viděla jsem jak se mnou nakupuje a taky jak jsme nejlepší kamarádky.“ řekla jsem mu a v ten okamžik jsem dostala vizi. Já a Jasper odcházíme od Cullenů, jdeme na Aljašku, přeměníme Bellu a budeme žít osamotě. To by šlo.

„TY jsi zlato!!!“ vykřikla jsem a začala Jasper líbat. On se jen zasmál a polibky mi vracel. Vím, že je to bude bolet, ale my musíme pro ni jet. Obětujeme se pro rodinu. Budeme žít bez nic nějakou dobu, potom se vrátíme. Dle další vize jsem zavolala na realitku a pronajala si na pár týdnů byt na Aljašce. Potom jsme šli spolu dolů, kde seděl zbytek rodiny.

„Musíme vám něco oznámit.“ začal Jasper.

„Co se děje?“ reagovala hned Esme.

„Odcházíme od vás.“ řekla jsem a hned se na mě ostatní podívali se zlými výrazy.

„To nám nemůžete udělat!!“ vykřikla Esme.

„Neboj. My se k vám po nějaké době vrátíme, ale nevíme kdy. Ted´když nás omluvíte, odcházíme. A abych nezapomněla.“ řekla jsem a vyndala z kapsy kreditky a telefon.

„Najdeme vás.“ řekl jim Jasper a spolu se mnou vyšel ze dveří. V kabelce jsem měla asi 10 tisíc dolarů. Budu sázet a začnu vydělávat. Na letišti jsme si koupili letenky a vydali se do Anchorage. Hned jsme se sešli s agentkou a já jí zaplatila nájem na dva měsíce. Jasper šel mezitím zařídit účet do banky a já se vydala do nemocnice.

 

 

Jane Moralesová

 

Bella z pokoje dlouho nevycházela, šla jsem se podívat jestli se jí něco nestalo. Problém byl v tom, že mi nešli otevřít dveře. Zavolala jsem ho a on vyrazil dveře. To co jsme uviděli mě šokovalo. Bella v kaluže krvi. Weis jí šel poskytnou první pomoc a já šla zavolat záchranku. Ta tu byla za chvilku. Okamžitě Bellu začali oživovat, ale v jejich tvářích jsem moc nadějí neviděla. Nakonec ji odvezli do nemocnice. A nás čekalo to nejhorší. Zavolat prezidentovi.

„Pane prezidente. Musím vám oznmit ne zrovna dobrou věc.“ řekla jsem hned.

„Co se děje?“ ozvalo se z telefonu.

„Bella je v nemocnici. Pokusila se o sebevraždu.“ řekla jsem dost pomalu.

„Cože?? Měli jste na ní dávat pozor!!! Okamžitě tam jedeme.“ řekl mi a položil telefon. Kývla jsem si sama pro sebe a vydala se za Weisem do nemocnice. Toho jsem našla na sedačce na chodbě.

„Jak je na tom?“ zeptala jsem.

„Doktoři mi říkají, že umírá. Sice pomalu, ale umírá. Už jí nezachrání, vzdala to.“ řekl mi a já cítila, že se mi hroutí svět. Ona umírá, vzdala to!!!

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prezidentova dcera 7.kapitola:

 1
1. Alis
26.03.2017 [15:20]

Docdela sok na to ze jue to prezidentova dcera jednala moc unahlene vse se da resit jinak ale tak to asi melo byt co bude az bude upirka , bude zajmavy Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!