Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prezidentova dcera 13.kapitola

Bella


Prezidentova dcera 13.kapitolaDalší dílek!! Dneska už ale končím. Snad se bude líbit a pokráčko záleží na komentících!!!

Bella

 

Jakmile jsme se s Jasperem vrátili domů, Alice nám oznámila, že zítra budeme mít návštěvu. Určitě to budou ti noví. Šla jsem k sobě do pokoje a začala číst další knížku. Alice a Jasper se věnovali sami sobě. Bylo to strašný, jak ráda bych někoho měla, ale prostě po zklamání s Edwardem se budu těžko vázat. Já s ním, ale nikdy nechodila!! Moc by mě zajímalo, co ted´ dělá. Je s Gabriellou?? Mají děti?? Ráno přišlo docela brzy. Alice mi připravila věci, co si mám vzít na sebe. Byla to černá sukně se zlatým topem a černé sako přes to. Nechyběli ani boty na podpadku. Okolo 10 hodiny jsem slyšela, jak u našeho domu zastavili dvě auta. Alice a Jasper se s nimi okamžitě přivítali. Nejspíš je znali.

„Is, pojd´ k nám.“ řekla Alice a já vylezla ze své zašívárny. Na schodišti jsem se zastavila. To není možné, to nemůže být on!! Alice si všimla toho, že jsem se jaksi zasekla.

„Děje se něco?“ zeptala se.

„Omluvte mě.“ řekla jsem a proběhla kolem nich a venku nasedla do svého auta. Jela jsem ani nevím kam. Telefon neustále vyzváněl, ale já ho nevnímala. Za nějakou dobu jsem zastavila na nějakém místě v lese a skočila si na lov. Jakmile jsem se vracela k autu, tak jsem ucítila upíří pach. Tenhle jsem neznala. Najednou se přede mnou objevila blond´atá upírka a nějaký černovlasý upír. Chtěla jsem kolem nich projít, ale on mě zadržel.

„Kampak bys šla? Můžu ti dát skvělý život. Stačí říct pouze ano.“ řekl mi a neustále mi drtil ruku.

„Co když řeknu ne?“ zeptala jsem se.

„Pak je mi líto a tady Jane,“ ukázal na upírku „se tě velice rychle zbaví.“ řekl mi.

„Kdo jste?“ zeptala sem se po chvilce.

„Mé jméno je Aro Volturri a tohle je Jane. Jsme upíři. Já jsem jeden ze tří králů, a chci tě do své gardy. Souhlasíš?“ zeptal se. Nevím proč, ale kývla jsem. Hned potom jsme společně vyrazili k jejich autu. S ním jsme se dostali na letiště a z něho jsme soukromým letadle odletěli do Volterry. Jejich sídla. Vlastně našeho.

 

 

Alice

 

Bell odjela, myslela jsem si, že se za chvilku vrátí, ale to, že jsem neviděla její budoucnost mě znepokojilo. Nakonec odešli a my s Jasperem jsme se vydali najít Bells. Našli jsme ji, vlastně její auto, ale nikde její pach. Ještě notnou chvíli jsme ji zkoušeli najít, ale vše bylo bezvýsledné. Vrátili jsme se tedy domů, kde byla naše rodina. Kde je ti jen konec Bello!

 

 

Bella

 

Let byl celkem klidný, poznala jsem další tři upíry. Aleca, bratra Jane. Demetriho, přítele Jane a Felixe, ten mě bude učit bojovat. Aro nechce nic zameškat. Docela ho fascinovala má schopnost. On totiž umí číst myšlenky, ale moje ne a Jane umí mučit, ale na mě se jí nic takového nepovedlo. Nakonec by to nemuselo být tak špatné, být jiná. V letadle mi dali bílozlatý plášt, prý ho budu muset nosit. Značí to, že jsem členka rodiny i gardy. Podobný má i Jane s Alecem. Aro má zlatý a ostatní garda má pak černé pláště. Na letišti na nás čekali limuzíny se kterými jsme se měli dostat do hradu. Tam jsem šla za Arem, který mě chtěl seznámit se svými bratry.

 Shrnutí

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prezidentova dcera 13.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!