Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prezidentova dcera 11.kapitola

ecl


Prezidentova dcera 11.kapitolaPokráčko!! Poprvé i s pohledem vypravěče, asi se bude objevovat častěji, baví mě psát ho. Díl má název From Alaska to Forks. Předem díky za komenty a jen tak mají se už setkat?? Neboještě tomu dám tak dílek dva, je to na vás!!!

Carlisle

 

Následující den jsme očekávali dobu, kdy se Edward probudí. Netrvalo to dlouho a jeho srdce začalo bít jako splašené a najednou nic. Konec, už je upír. Najednou se zmateně zvedl a objevil se u zdi. Chudák, on se nás bojí.

„Ztichněte!!“ vykřikl najednou, ale přitom my jsme nic neřekli.

„Edwarde, možná by jsi měl něco vědět. Už nejsi člověk.“ řekl jsem pomalu.

„A co jsem?“ zeptal se hystericky.

„Upír.“ odpověděla mu Rose a na Edwardovi byla vidět bolest.

„Měli jste mě nechta umřít. Ted´ka s tím budu muset žít, jako předtím. Těšil jsem se na konec.“ oznámil nám a Esme se hnedka zděsila.

„Edwarde, co kdybys mi to řekl?“ navrhla mu Esme a on přikývl.

„Nejdřív si, ale skočíš na lov s Rose a Emmett. Pro jistotu.“ řekl jsem jim.

„Lov?? Já budu muset lovit? Nechci zabíjet lidi!!!!“ vykřikl zděšeně.

„My nelovíme lidi, ale zvířata. Neboj se a Emmett ti vše ukáže.“ řekl jsem a všichni tři kolem mě proběhli ven. Mám teorii, ale nevím jestli to platí. Myslím si, že Edward čte myšlenky. Každý na něco myslí a proto mu to může připadat jako když mluvíme.

„Už možná vím, proč nám Edward předtím řekl, abychom ztichli. On asi slyší myšlenky.“ oznámil jsem Esme a ta přikývla. Asi za hodinu už byli zpět a já mohl jet vyřídit věci do města. V nemocnici jsem dal výpověd´ a hned jsem volal do nemocnice ve Forks, zda tam nemají místo. Měl jsem štěstí mají a vzali mě. Potom jsem vyrazil domů. Esme rodinu obeznámila s mou teorií a oni své myšlenky krotili a nebo mysleli hodně potichu. Tohle bude výhoda domu ve Forks, je hodně za městem a hlavně v lese. Takže nic než jen příroda.

„Rodinko, pojd´te sem.“ řekl jsem do domu, když jsem přišel.

„Budeme se stěhovat. Do Forks. Už tam mám práci, vy zatím budete doma a s Edwardem budeme cvičit ovládání. Do Forks poběží Emmett a Edward. My s Rose, poletíme letadlem. Vezmeme s sebou nějaké potřebné věci. A Emmette odved´ Edwarda do domu. My koupíme auta a oblečení a přijedeme o pár hodin déle, ano.“ zeptal jsem se a podíval na Emmetta. Ten jen přikývl. Každý tedy kromě Edwarda si šel zabalit to nejdůležitější. My s Esme měli každý kufr, ale Rose jich měla hned 5!!!

„Rose, my ti ty věci koupíme. Nemusíš si je brát.“ spustila hned Esme.

„To nejsou mí věci, ale Emmettovo. Jsou tam sportovní časopisy, videohry a jeho další blbosti.“ řekla naštvaně a na tváři měla takovej ten pohled, co říká: „Těším se až zmizí. Tohle poletí rybičkám do jezera. Aspoň si budou moci hrát.“ Emmett s Edwarde se sebrali a z domu hned vyběhli. Jak jse tušil, tak se stalo. Rose okamžitě běžela ne k jezeru, jak sem čekal, ale na skládku. Ok, takže si nebudou hrát rybičky, ale myšičky a krysičky. Ty se budou mít. Společně jsme potom vyrazili na letiště, kde jsme měli zamluvené letenky. Letadlo letělo za hodinku, vše jsme stíhali. V Seattlu jsme z letiště jeli taxíkem do centra. Já a Esme jsme si koupili mercedes, kdežto Rose BMW. Společně jsme vyrazili i na nákupy. Nakupovalo se opravdu dost. Hlavně oblečení a potom boty. Já si zašel do knihkupectví a nakoupil si nějaké knihy. Sešli jsme se asi za hodinu u aut. Nestačil jsem se divit, kolik toho za tu dobu koupil.

„No jo, zdržuješ.“ řekla mi Rose a dál dávala věci do svého auta. Následně jsme společně vyrazili do Forks.

 

Vypravěč

 

Pro ně do města, kde se jim změní život. Život??? Ale mají upíři vlastně život? Věčnost! Forks si s nimi zahraje a já věřím stejně jako vy, že budou potom happy. Mezitím co se Culenovi do Forks stěhovali, Whitlockovi azčali chodit do školy. Nejhůř na tom byla Isabella, neustále kolem ní byli kluci. I když ve škole byla první den, tak měla nabídek na rande, jako kdyby tam byla 3 a více let. Ani ona netušila, že právě ted´ jí osud začne míchat kartami. Alice, její sestra, už vše věděla. No jo, ona je vědma, ví co bude a taky ví, že se podesáté bude vdávat a přitom její snoubenec či manžel to ještě neví. Na Rose a Emmetta nemají, ti dva se vzali už aspoň 30krát a pořád nemají dost a za kaýždou svatbu si pořídí dům, který ale jejich líbánky nepřežije. At´ mu je zem lehká!

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prezidentova dcera 11.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!