Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prezidentova dcera 10.kapitola


Prezidentova dcera 10.kapitolaPokráčko! Dílek s názvem NEMOC. Snad se bude líbit, ocením komenty! Předem díkes.

Následující roky šly naprosto normálně, ale ve světě bohužel ne. Objevila se pandemie chřipky, která zabíjí po milionech. Amerika je na tom nejhůře, zemřelo zde asi 5é milionů lidí. Je to strašné. Forks to zasáhlo minimálně, ale i tak, mi bylo všech těch lidí.

 

 

Carlisle

 

Na světě se objevila nová nemoc, mi momentálně žijeme na Aljašce, kde ji má skoro každý. Dokonce i Emmett se do toho zapojil, Esme i Rose dělají sestřičky v nemocnici. Všichni mají falešné diplomy samozřejmě. Náš největší problém je, že si Esme jednoho z nich oblíbila. Edward Masen, tak se jmenuje. Jeho rodina už zemřela, ale Edward furt vzdoruje. Myslím, že ho budeme muset proměnit, jinak by mě Esme asi zabila. I když už mrtvý jsem, ale ona je schopná všeho. Emmett už něco asi tuší, le Rose to ví a je jednoznačně proti. Ona by totiž byla strašně ráda člověkem, ale už jím nikdy nebude. Dneska se Edwardův stav hrozně zhoršil, aniž bych to nikomu prozradil, odvezl jsem ho do márnice, kde ho nikdo hledat nebude. Má rodina byla dneska doma, tudíž se o tom dozví až tam. Vzal jsem ho do náruče a běžel do našeho domu. Oni stáůi ve dvěřích a ve tvářích měli vepsané různé výrazy. Rose naštvaný, Esme se usmívala a Emmett se chystal vtipkovat. Odnesl jsem ho do pokoje pro hosty a položil ho na postel. Okamžitě u mě byli.

„Miláčku, udělej to. Emmett tě kdyžtak odtrhe.“ řekla mi Esme milovaným hlasem. Moc jí chybí Alice a Jasper. Ani jednou za ty 4 roky nezavolali a ani se tu neobjevili.

„Mamka má pravdu, budu tu pro jistotu.“ řekl Emmett a uchechtl se. Já mám nejlepší ovládání v rodině, kdežto Emmett ne. On už hodněkrát uklouzl. Kývl jsem a přiblížil se k jeho hrdlu. Prokousl jsem jeho kůži na krku a vpustil do rány svůj jed. Po asi 2 minutách jsem se od něj odtrhl a sledoval, jak se začal svíjet v bolestech. Esme si k němu sedla a šeptala mu uklidňující slova. Já šel na lov. Lovil jsem docela daleko od domu, musel jsem si totiž utřídit myšlenky. Domů jsem se vracel až následující den.

„Kde jsi byl?“ okamžitě ke mně přiběhla Esme a zuřivě mě objímala.

„Musel jsem být chvilku sám a hlavně jsem si musel utřídit myšlenky.“ oznámil jsem jí. Rose a Emmett byli u Edwarda v pokoji.

„Zlato, já jsem přemýšlel o budoucnosti. Tady už nemůžeme zůstat, napadlo mě, co jet do Forks?“ navrhl jsem.

 

Bella

 

„Co jít do školy?“ zeptala jsem se. Alice a Jasper se na sebe usmály.

„Jo, jasně. Jsi si jistá, že to zvládneš?“ zeptal se mě a já přikývla. Alice šla hned k telefonu a přihlásila nás do školy. Ještě ten den jsme společně vyrazili na nákupy. Alice byla opět ve svém živlu. Najednou měla vizi a hned po ní se začala potutelně usmívat.

„Co se děje?“ zeptala jsem se jí.

„Nic, jen vím, co ti bude slušet.“ řekla mi a hnedka šla vybírat další věci.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prezidentova dcera 10.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!