Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Přetvářka - 1. kapitola


Přetvářka - 1. kapitolaBella je známá tím, že ráda střídá kluky. Na škole není nikdo, kdo by s ní nespal, kromě holek. Přistěhuje se nová rodina – Cullenovi. Bella se s Jessikou, její kamarádkou, vsadí, že se vyspí s Edwardem. Hra začne. Bella si začne před Edwardem hrát na kamarádku a on nic netuší. Jak to dopadne? Prosím komentíky, děkuji.

„Isabello! Nekecej tam a místo toho si dej padesát cvičení,“ zařval na mě ten blb, co ho máme na tělocvik, zemák a jako třídního učitele.

„Nekecám, řešíme důležité téma,“ odfrkla jsem si a šla k žebřině, abych si udělala padesát sklapovaček a on neměl blbý řeči.

„Neřeš ho, je to blb,“ přiběhla za mnou Angela, moje jediná opravdová kamarádka, která mě vždycky podrží a pomůže mi.

„Já vim.“ Usmála jsem se a začala cvičit, abych to už měla za sebou.

„Možná že je to blb, ale je rozhodně pěknej,“ řekla mi Jessica po hodině v šatně. Byla jsem zrovna v podprsence a kalhotách, když jsem vyprskla smíchy.

„Děláš si srandu? On a pěknej? Vždyť vypadá jako můj dědeček,“ vyprskla jsem.

„Oblékejte se,“ zařval na nás. Rychle jsem na sebe hodila tričko a svůj úbor dala do tašky a odešla na další hodinu.

Vešla jsem do třídy a usadila se do zadní lavice, když vtom ke mně přiletěla Jessica celá rozjívená.

„Co se děje?“ zeptala jsem se. Malinko jsem se lekla, protože jsem se nedívala, kdo jde, popřípadě běží do třídy.

„Ty jsi je neviděla?“ zeptala se, spíš tedy pištěla.

„Koho?“ Nechápala jsem, o co jde, protože jsem byla běžně první člověk, co něco věděl. Vždycky jsem všechno věděla mnohem dříve než ostatní.

„Jsou tu noví spolužáci. Nějací Cullenovi. Právě jsem mluvila s naším třídním a sdělil mi pár informací. Budou k nám chodit dva kluci a dvě holky. Kluci jsou Edward, to je ten se zlatými vlasy a krásnou tváří. Jasper, to je takovej divnej, ale moc pěknej. A holky jsou nějaká Alice a Tanya. Obě jsou moc hezké, ale myslím, že na tebe nebo na mě nemají.“ Snažila jsem se všechno v hlavě poskládat, ale chvilku mi to trvalo. Než jsem to pochopila a všechno dala dohromady, byla hodina.

„Posaďte se,“ řekla učitelka, i když nikdo skoro nestál. Měla asi stejně ponurou náladu jako my, jelikož byl pátek a poslední hodina. „V pondělí k vám do třídy přijdou noví spolužáci. Váš třídní učitel mě požádal, abych vás obeznámila s tím, že mu velmi záleží na tom, jaký uděláte dojem, a prosí vás, abyste se chovali co nejvíce slušně.“ Podívala se mým a Jessiiným směrem. Podívaly jsme se na sebe a zlomyslně se zašklebily.

„Samozřejmě že se budeme chovat slušně,“ řekla jsem spíš Jess než učitelce.

„To doufám,“ připustila a začala svůj výklad o historii Forks a Seattlu.

***

„Co budeš dělat dneska?" zeptala se mě Angela.

„Nevím, asi si skočim dneska na nákupy, abych v pondělí udělala dojem, a ty?" řekla jsem a dávala na sebe mikinu.

„Nevím, asi budu doma," řekla smutně.

„Tak pojď se mnou," nabídla jsem jí a ona přikývla. „V pět tě vyzvednu." Souhlasila a já jsem odešla domů.

Otočila jsem dvakrát zámkem a vešla do malé chodbičky. Zase jsem byla doma sama, z čehož jsem byla vcelku smutná. Mamka bydlela se svým přítelem Mikem někde v Californii a já jsem bydlela doma sama jenom s tátou Charliem. Byl to sice milý chlap, ale moc zábavy jsem si s ním neužila. Buď byl v práci, v bistru, nebo seděl doma u televize a koukal na basseball.

Povzdechla jsem si a mrkla na hodinky. Měla jsem ještě hoďku a půl a potom jsem musela vyrazit pro Angelu. Proč jsem jí jenom říkala? Sama bych si prošla nákupní středisko a nemusela bych na nikoho čekat. No co, budu se řídit svým oblíbeným mottem. Nelituj toho, co jsi v minulosti udělal, protože v tu chvíli jsi to udělat chtěl. Bylo to pravdivé motto, kterým by se měl řídit snad každý. Vyrazila jsem nahoru do svého pokoje a koukla do skříně, abych si vybrala něco nového na sebe. Vzala jsem si tričko, kalhoty, kabát a kabelku.

Nechápala jsem, proč jsem se do obchoďáku tak vyšňořila, ale byl to zvyk. Ráda jsem se líbila, a protože tam bude spousta kluků, kteří by se se mnou rádi vyspali, musím vypadat k světu. Koukla jsem do zrcadla a udělala si cop na stranu.

Sešla jsem dolů a posadila se na gauč. Chtěla jsem zapnout televizi, ale něco mě vyrušilo. Podívala jsem se z okna na vedlejší dům, který byl už půl roku opuštěný. Něco se tam dělo, ale nevěděla jsem pořádně, co.

„Crrr," zazvonil zvonek u dveří, lekla jsem se, až jsem nadskočila. Odešla jsem se podívat, kdo to je, ale nikoho z těch dvou lidí, co tam stáli, jsem neznala.

 


Líbilo? Chcete novou kapitolu? Pokud ano, zanechte tady alespoň smajlíka nebo koment a kritiku, abych věděla, jestli pokračovat, nebo ne. Moc prosím a děkuji. Snad se kapča líbila a vy budete číst dál.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Přetvářka - 1. kapitola:

 1 2   Další »
19.02.2012 [18:47]

Jusseppe Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18. Veronika
18.02.2012 [22:38]

doufám ze bude další kapitolka Emoticon

17. iva
16.02.2012 [10:34]

Emoticon

16.
Smazat | Upravit | 14.02.2012 [21:37]

Tak Forewet (dobrá zkratka, ne? Emoticon ),
sice jsem se ti už vyjádřila na mailu, ale když ti to nestačí, tak můžu i tady. Emoticon
Povídka je to nádherná, nápad není všední, ale je to moc krátké a zpracování mohlo být taky lepší. Emoticon Děvče, ty máš na víc! Já to vím! Emoticon Vždyť jsi mě na tyhle stránky dovedla a co si myslíš, že bych chtěla jít na web, kde je nějaký nemehlo? Emoticon
Tím nechci říct, že jsi nemehlo, jen to, že jsi dobrá spisovatelka a máš na víc. Emoticon
Aspoň na mě tak většina tvých výtvorů působí. Emoticon Takže si dej klidně na čas, ale ať je to povídka, na kterou jsem z tvojí dílny zvyklá, tudíž MEGAvýborná! Emoticon Emoticon

15. lucy
11.02.2012 [15:06]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. TonQa
06.02.2012 [21:01]

TonQa Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. lucka2010
04.02.2012 [20:19]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Lucie7
04.02.2012 [18:44]

Lucie7skvělé

11. martty555
04.02.2012 [18:01]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. eli
04.02.2012 [17:36]

Krasa Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!