Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Přeměna - 7. část

Jacob


Přeměna - 7. částBella se setkává s Volturiovými a jelikož při jejich povídání narazí na jméno Cullenovi,které v Belle vzbudí zvláštní pocit, začne se Bella zajímat, co jsou ti Cullenovi zač.

Něco mi v hlavě secvaklo a já si uvědomila, že by nebylo správné vzdorovat. Uvědomila jsem si, že ta malá postava v černém plášti, která mi pevně svírala předloktí a táhla mě tmavou neosvětlenou, nepříjemně zapáchající chodbičkou, je na tom stejně jako já. Že není člověk, ale upír. Následovala jsem ji velmi ochotně, nemusela se mě doprošovat.

Když mě dovedla až do nějaké místnosti, kde bylo světla jako venku, otočila se ke mně a shodila si kápi. Její červené oči mě prostřelily. Byla to mladá, dlouhovlasá a velice pohledná holka, sladce se usmívala.

"Bello," řekla a pustila mě.

"Jane," oslovila jsem ji. Ani jsem při tom neznejistěla, byla jsem si naprosto jistá, že je to ona. Nedovedla jsem ale říci, odkud to jméno znám.

"Vzpomínáš si na mě?" zeptala se, v hlase nádech zlomyslné radosti, chytila mě za rameno a vedla k nějakým velkým, zdobeným dveřím.

"Jo... Ne.. Tak trochu," odpověděla jsem a stále přemýšlela, kdo že to doopravdy je.

"Jsem přítel," povídala a její tón mě přesvědčoval věřit tomu. "Já ano, ale ti, které jsi potkala před námi, ti ne. Ti jsou špatní - pamatuj si to."

Pomalu jsem přikývla. "Já vím," řekla jsem. "Hned jsem si říkala, že nevypadají upřímně."

Společně jsme prošly těmi dveřmi a za nimi stál nějaký uúíří starec, v ruce držel knihu, jejíž titul byl v cizím jazyce, takže jsem ho nedokázala přeložit, listoval v ní a zběžně pročítal stránky. Jakmile jsme ale vešly, otočil se. V jeho tváři nebylo znát překvapení, což znamenalo, že věděl, že se tady objevím.

"Takže, Bello, já jsem Aro, což jistě víš," zakašlal a na okamžik se odmlčel. "Pamatuješ si něco ze svého lidského života? Nějaká dobrodružství, nějaké zážitky?"

Dobrá otázka, pomyslela jsem si a nenápadně jsem se ušklíbla. "Ne, nevzpomínám si na nic," přiznala jsem bez zaváhání.

"A co Cullenovi? Na ty si taky nevzpomínáš?"

Chtěla jsem odpovědět ne, ale v okamžik, kdy jsem otevřela ústa, mi došlo, že mi to příjmení opět něco připomíná. Nevěděla jsem, kdo byl jeho nositel, ačkoli jsem tušila, že jsem s těmito lidmi kdysi byla zadobře. Kdysi. Nervózně jsem si zastrčila pramínek vlasů za ucho a přemýšlela jsem.

"Bello?" naléhal Aro a já jenom zavrtěla hlavou na znamení: Dopřej mi minutku, prosím.

"Já... já myslím... ne, jsem si absolutně jistá, že jsem to už někdy slyšela... ale jinak si na nic nevzpomínám," vykoktala jsem. To slovo Cullenovi mi vnuklo zvláštní pocit a silný námět k zamyšlení. Připadalo mi, jako by to slovo ke mně bylo připoutáno nějakým řetězem. "Kdo.. Kdo jsou Cullenovi?" zašeptala jsem po několika minutách ticha. "Kdo?"

Jane a Aro se po sobě podívali, na tváři stejný pokřivený, zlomyslný úsměv. Ve stejnou chvilku se jejich hlavy otočily zpět ke mně a potom najednou řekli: "Cullenovi, Bello, to právě jsou ti nepřátelé."


Předchozí části: 1. část ; 2. část ; 3. část ; 4. část ; 5. část , 6. část


Prosím komentíky, budu vám vděčná za každý z nich :D Chtěla bych znát váš názor - má cenu psát dál??



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Přeměna - 7. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!