Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Přeměna - 5. část

Abduction


Přeměna - 5. částOmlouvám se, že jsem sem další část nedala dřív, ale tak nějak se mi nechtěla nic psát, neměla jsem na to náladu a navíc jsem vůbec netušila, jak by bylo dobré navázat na předchozí část...

"Charlie," zamumlala jsem a snažila se strávit význam toho slova. Nedokázala jsem to. "Panebože, Charlie!" vykřikla jsem zoufale. "Ne!... Co s ním teď bude? Proč jste mi to neřekli dřív? Proč?"

"Bello, pokud vím, tak ty jsi neposlouchala, ty jsi prostě běžela a nařešila jsi, kdo to je," řekl ten veliký teplý kluk , který mě stále pevně svíral svými pažemi.

Zavrčela jsem - vůbec se mi nelíbilo, že se snažil svést celou vinu na mě. Já přece za nic nemohla. Nemohla jsem za to, že právě vůně mého otce byla nejvábnější, nejlákavější. Štípala mě v nose, pálila v krku... kdo by odolal pokušení ochutnat?

Velmi rychle na mě spadl pocit viny a já zatoužila být na nějakém místě vzdáleném od tohohle desítky, stovky kilometrů. Nechtěla jsem, aby se na mě někdo díval, aby mi vyčítal, co jsem provedla. Chtěla jsem se z toho vzpamatovat osamotě.

Ale problém byl v tom, že jsem neměla dost síly, abych donutila toho kluka, aby mě pustil.

"Já jsem mu nechtěla ublížit," zamručela jsem mrzutě. Zavrčela jsem hlubokým hrdelním zvukem směrem ke čtyřem, na mě zírajícím, turistům a bavila se jejich reakcí. Měla jsem radost, že se mě báli, že všichni jako na povel ustoupili o několik kroků.

"Same, vezmi je už pryč!" poručil ten člověk za mnou a kluk, který celou dobu postával vedle těch křehkých lidských těl a neúspěšně se jim snažil něco sdělit, mlčky přikývl.

Sledovala jsem, jak se mi jídlo vzdalovalo, a to mě rozčilovalo. Nedokázala jsem pochopit, jak může být někdo tak netolerující povahy, že nedovolí jinému se ani najíst. Vždyť - co by se stalo, kdybych je o život připravila? Nikdo by si neuvědomil, že je na světě o čtyři lidi míň... O pět... Opět se na mě navalila vlna mrzutosti, když jsem pomyslela na Charlieho a ne to, e jsem ho zabila - já, jeho dcera. Stejně rychle, jako ta mrzutost přišla, tak i odešla. Stále ve mně převládal pocit nadřazenosti a touha být zlá.

Vždyť je to jedno, řekla jsem si v duchu a zlomyslně jsem se ušklíbla. Stejně by jednou zemřel. Tak aspoň to má za sebou. Jednou si pro něho smrt musela přijít tak jako tak... A ta smrt jsem já, jak hezký titul.

Ta slova ve mně probouzela víru.

Jsem zabiják, jsem lovec, jsem nejsilnější...


Předchozí části: 1. část ; 2. část ; 3. část ; 4. část


A PROSÍM nějaké komentíky, ať vím, jestli se líbí :D



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Přeměna - 5. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!