Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Přeměna - 2. část

Rp


Přeměna - 2. částZačátek této povídky jsem napsala ještě předtím, než byl vydán Rozbřesk a zároveň i před tím, než se na internetu objevily jeho překlady... Tohle, co píšu, tudíž bude z mého pohledu to, jak by to mohlo být dál, kdyby se Stephenie rozhodla skončit Twilight ságu Zatměním. Budu dělat, jako by Rozbřesk neexistoval. Moc mě potěšil ohlas k první části, proto jsem se rozhodla, že z původní jednorázovky bude povídka vícedílná. Předem děkuju za komentáře, hlavně za ty kritické :o) Nemám ráda, když se mi lidi snaží říct, jak je moje "literatura" hezká, a přitom si ve skutečnosti myslí opak.

Bylo mi tak, jak mi ještě nikdy nebylo. Nevěděla jsem, co se se mnou stalo, a proč na mě zírají nějaké cizí tváře... no, cizí - jak se to vezme. Připadalo mi totiž, že je odněkud znám. Matně jsem přemýšlela odkud. Netušila jsem, proč ve chvíli, kdy jsem vyslovila svoje jméno, se zničehonic prudce otevřely dveře a do místnosti vběhlo několik dalších osob. Všechny se zaměřily na mě. Vypadalo to, jako bych byla nějaká novinka za výlohou, kterou všichni okukují. V pohledech všech těch lidí se odrážela úleva, jako by právě dostali nějakou příčinu, proč se nebát.

Bylo mi mezi nimi divně, vlastně jsem tak nějak cítila, že k nim nepatřím, že jsem se mezi nimi jenom náhodou objevila. Snažila jsem se vzpomenout si na něco, co se odehrálo v minulosti, ale nedokázala jsem na nic přijít. Moje paměť byla vymazaná. Jediné, co jsem znala, bylo moje jméno... Isabella Swanová... Bylo to ale jenom kvůli tomu, že ho přede mnou ten jeden zmínil. Netušila jsem svůj původ, kde jsem, v jakém městě žiji, jaké je jméno mých rodičů.

"Bello," zopakoval ten kluk, který se nade mnou skláněl. Zadívala jsem se mu do očí - do zvláštních, topazových očí. Byl neklidný.

A pak se stalo něco, čemu jsem nemohla uvěřit. On se ke mně naklonil ještě o pár centimetrů a políbil mě. V tu chvíli mě zachvátila zuřivost. Je cizí - jaký má důvod líbat mě? Proč to udělal? Jde na to vždycky takhle rychle? Vymrštila jsem se a vlepila jsem mu facku. Neslyšela jsem jeho protest, jen to, jak ostatní udiveně vydechli. Z plic se mi vydralo zlověstné zavrčení. Instinktivně jsem vyskočila a bez rozmýšlení jsem začala utíkat. Neobtěžovala jsem se projcházet dveřmi a hledat v tom neznámém domě východ. rozběhla jsem se proti oknu a skočila ven. Za mnou se ozval zvuk tříštícího se skla. Otočila jsem se a uviděla jednotlivé střípky, v tomto uspořádání, v tom, jak dopadaly na zem jeden po druhé, mi připadaly jako vodopád. Byla to zajímavá podívaná, ale já neměla čas zdržet se tam. Musela jsem pryč. Nutně. Ten mladý kluk, tamten, se vydal za mnou. Věděla jsem, že nesmím plýtvat časem, chtěla-li jsem utéct. Znovu jsem se rozběhla a podivila jsem se své vlastní rychlosti... Něco uvnitř mě mi říkalo, že jsem kdysi běhávala pomaleji. Ale nevěděla jsem, jestli jsem tomu "hlasu" mohla věřit. Bylo to neuvěřitelné, měla jsem náskok, který se minutu od minuty, vteřinu od vteřiny, zvětšoval. Utíkala jsem tak dlouho, dokud jsem necítila, že můj pomalejší pronasledovatel se vzdal...


1. část povídky Přeměna ZDE


Pozn.: Tahle povídka bude zveřejňovaná po malých kouscích, protože na ni nemám moc času psát ji. Občas bude část delší, občas kratší, ale zato si myslím, že by mohly být části psány rychle po sobě...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Přeměna - 2. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!