Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pre teba spravím všetko- 2. kapitola

KS_Vogue


Pre teba spravím všetko- 2. kapitola Tak a je tu druhá kapitola. V tejto kapitole sa dozviete, čo sa stalo Nessie a spoznáte aj tú dlho očakávanú hlavnú postavu.

„Prepáč len so rozmýšľal, či je to možné. Nessie ty si...“

„... tehotná. Asi.“ povedal mi Carlisle a ja som skoro zomrela.
„Č...Čože?“ vykoktala som.
„Hm?“ odkašľala si Alice u dverí. „Carlisle máme tu návštevu. Je to dôležité.“
„Fajn... za chvíľku som u teba. Alebo, keď ti bude lepšie tak príď ku nám. Bude to lepšie.“ povedal Carlisle, zdvihol sa a išiel za Alice.
„Videla to Alice?“ spýtala som sa otca.
„Nie. Predsa teba ani Jacoba nevidí.“ povedal mi.  Ja som tehotná. Čakám dieťa! Budem matka! Jake bude otec!
„Necháme vás samých.“ povedala mama a odtiahla otca preč. Jake si silnejšie stisol ruku.
„Tak...“ začala som. Nevedela som, čo mám povedať.
„Budeme rodičia!“ pošepol mi nadšene. Stále som sa pozerala na kachličky podo mnou.
„Nessie?“ spýtal sa ma ustarane.  Nedokázala som zadržať slzy. Vyšla prvá a za ňou sa hneď valili ostatné.
„Nessie,“ povedal mi a objal ma. „Ty nechceš bábätko?“ 
„Čože?“ vykríkla som naštvane.
„Ja som si myslel, že...“
„Jake, snáď si nemyslíš, že by som nechcela naše bábätko! Moje a tvoje... ja sa už neviem dočkať. Len sa bojím, či bude v poriadku...“
„Bude v poriadku.“ povedal mi a pobozkal ma na čelo. Ďalej sme už sedeli potichu a rozmýšľali. Budeme rodičia!

„Máme pre vás menšiu novinu.“ povedala som celej rodine. Nikto okrem mňa, Jacoba, mamy, otca, Carlisle nevedel o čo sa jedná. Jasper až nadšene poskakoval, akí sme boli šťastní.
„No tak to už vyklopte!“ vykríkol nedočkavo Emmett.
„Hm... no ja som... tehotná!“ vykríkla som a nastalo veľké ticho.
„Tehotná?“ neisto sa spýtala Rose.
„Áno“ priznala som sa.
„Takže som dobre počula!“ vykríkla a začala ma objímať. Ku nej sa pridali aj ostatní. Z nášho radostného poskakovania nás vyrušil až Carlisle, aj to na tretí pokus.
„Jake a Nessie... vy to ešte neviete, ale chce sa ku nám pridať Benjamin.“ 
„Vážne a kde je Tia?“ spýtala som sa ho. Úsmev z jeho tvári hneď zmizol.
„Ona... zomrela.“ povedal potichu.

Moje tehotenstvo trvá presne tak ako malo. Deväť mesiacov. Z toho sme usúdili, že čakám krásne bábätko a možno bude vlkolakom, tak ako Jacob. Celé moje tehotenstvo bolo to najčarovnejšie, čo som kedy zažila. Na koniec sa mi narodilo krásne dievčatko. Dali sme jej meno Vanessa Sarah Rachel Black Cullen.

Pohľad Vanessa:

„Alice ja ho zabijem!“ vykríkla som naštvane.
„On za to nemôže.“ začala sa ho obraňovať.
„Nemôže, hej? Fajn... ale prečo ja? Čo som komu spravila, že to takto dopadlo?“ pýtala som sa jej naďalej.
„Pozri...keď sa k niekomu pripútajú, je to už navždy. On ťa miluje, ale neviem prečo ty jeho nie. Vždy to bolo obojstranné. A teraz nie. Chudák Seth.“
Seth sa ku mne pripútal. A ja jeho nesmierne veľkú lásku nedokážem opätovať. Zo začiatku mi ho bolo ľúto a teraz ho už nenávidím. Keď niekto za vami dolieza a nenechá vám ani jednu sekundu zo dňa voľnú, tak ho prestanete mať radi. Keď sa všetci dozvedeli, že sa Seth do mňa pripútal, boli radi, že je to práve on. Ale ja nie. Prečo? Nikdy som netúžila po tom aby sa do mňa zamiloval niekto ako Seth. Proti jeho vtieravosti nemám nič, ale je skôr ako môj veľmi dobrý kamarát. Nič viac, nič menej. No možno menej hej...
„Už sme tu pripravená?“ spýtala sa ma Alice a zaparkovala. Ešte, že je tu Alice a jej nákupy. Ináč by som sa Setha nezbavila. Dokonca mal návrh, že bude so mnou chodiť do školy. To som mu hneď zatrhla.
„Môžeme.“ povedala som a obidve sme vystúpili. Alice už stihla aj odniesť všetky tašky, kým ja som vošla do obývačky. Niekedy je naozaj frustrujúce, keď ste jediný človek v rodine okrem Charlieho. On aspoň nežije tu- medzi tými dokonalými, krásnymi, múdrymi, rýchlymi...- ako ja. Ani sa predo mnou nesnažia pôsobiť normálne. Ale ja im to nemám za zle. Vošla som do obývačky a sadla na sedačku. Hneď si ku mne prisadol Seth.
„Tak aké boli nákupy?“ spýtal sa ma.
„Výborné. Išla by som ešte aj teraz.“ povedala som naštvane. Keby sa dalo, tak by som bola v obchode celý deň, ale to by už za mnou asi Seth prišiel...
„O čo sa bavíte?“ spýtala som sa ostatných.
„O tebe.“ povedala mi mama.
„Ide o to, či sa premeníš na vlka. Alice nič nevidí.“ vysvetlil mi to Carlisle.
„Ja nechcem byť vlkolakom.“ povedala som im, ale nikto si ma nevšímal.
„Chcem byť radšej upírom.“ doplnila som a to už každý zaregistroval.
„Čože?“ spýtal sa ma urazene otec.
„No radšej by som bola upírom...“ priznala som sa potichu, ale bolo mi jasné, že to počuli.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pre teba spravím všetko- 2. kapitola :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!