Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prázdninový deník Isabelly Swanové - 5. kapitola: Trochu si tě proklepnu...

Ashliky


Prázdninový deník Isabelly Swanové - 5. kapitola: Trochu si tě proklepnu...Další postava přichází na scénu. Edward si to pěkně zavaří... A ještě mnohem víc trapasů si přečtete níže! Přeji příjemné počtení, rezule. ;)

Soutěžní povídka na téma Tajemství letní lásky. Podmínka - vtipná scéna.

5. kapitola: Trochu si tě proklepnu...

 

„Takže? Co budeme dělat? Nechtěj mi nakecat, že ty dvě hodiny, než se setkáš s panem Nemluvkou, nějak nevyužijeme!“ pronesla káravě Hannah a já vyprskla smíchy.

„Nemluvka?“ Nechtěla jsem uvěřit tomu pojmenování, kterým Edwarda počastovala.

„Podle tvých historek jím určitě je,“ pokrčila rameny. „Protože tvůj sexy šéf toho očividně nakecá mnohem víc – to nejde přehlédnout ani z vyprávění.“

„Ale Edward... Má plno jiných, lepších vlastností než Adam, víš?“ Snažila jsem se ho bránit. To byl ten kámen úrazu – oba měli něco, co ten druhý ne. Možná by opravdu bylo nejlepší je rozkouskovat a pak spojit jen ty potřebné části do jednoho těla...

Z mého zvrhlého, i když na druhou stranu i docela praktického uvažování, mě už zase vytrhla Hannah.

„No však já si ho proklepnu, jen se neboj,“ slíbila a v očích se jí zablesklo.

A jejej.

„Hlavně ani jednomu z nich neubliž, jo? Ty hezké tvářičky by rozhodně neměly přijít na škodu – byla by to velká ujma na zdraví všech jejich pozorovatelek,“ zasmála jsem se. Do tváří se mi ale nahrnula provinilá vlna horké krve, která mě usvědčovala, že já mezi ty pozorovatelky rozhodně patřím taky.

„Tak co teda? Vyrazíme alespoň na pláž?“ Už zase dorážela má drahá přítelkyně. No jo, ona prostě nikdy nesnesla jen tak lenošit, protože když už, tak alespoň na pláži a přitom se poctivě opalovat.

„Dobře,“ svolila jsem a šla z někama vyštrachat plavky, protože jsem vážně nevěděla, kde jsem je v kufru schovala. Měl sice jen jednu velikánskou kapsu, ale o to to bylo snad i horší – ten kousek čehosi, co mělo mé tělo zachránit před úplnou nahotou, se někde mezi horou oděvů snad naschvál schoval.

Když jsem je po urputném, minimálně pětiminutovém hledání našla, Hannah už byla plně připravená. Ta to měla holt v životě vždycky snazší. Tedy kromě výplat – pan Corey mi totiž dopřával. Jestli to bylo jen kvůli tomu, že si mě chtěl naklonit na svou stranu? Nevím, ale rozhodně jsem si byla vědoma jednoho – byla bych blázen, kdybych nabízené zvýšení platu odmítla. Zvlášť když to vypadalo, že pokud ho nakonec přece jen úplně odmítnu, budu si moct zároveň i hledat novou práci. Ne, on by mě kvůli tomu pravděpodobně nevyhodil, ale já bych neměla náladu neustále dál poslouchat jeho narážky a pozorovat, jak každou jen využívá.

Nakonec jsem se tedy přece jen převlékla do bikin, které se mi jediné podařily najít – jako na potvoru, protože přestože jsem prostě věděla, že jsem si do kufru přibalila i jednodílné plavky, které mé větší břicho zakrývaly mnohem líp, slehla se po nich zem. A to ani nebyly tolik děsivé, jak by si někdo jen při vyslovení těch dvou slov jednodílné plavky mohl myslet, protože nesly značku Gucci. A Gucci nemohl být nikdy otřesný.

Na sebe jsem si ale byla nucena vzít něco jiného a já to udělala. Nebyl čas polemizovat nad tím, že pravděpodobně vypadám jako přežraná velryba, která se chce vejít do malého otvoru ledovce, aby jím proklouzla, protože na druhé straně vidí chutný plankton.

Ježiši, mně hrabe.

Absolvovala jsem dlouhý nádech a výdech, abych se alespoň trochu uklidnila, protože jsem očividně začínala šílet z celkového vývinu situace.

Tak, teď by to třeba mohlo být lepší, proběhla mi hlavou spokojená myšlenka okamžitě poté, co jsem prošla dechovou seancí.

Co si to, ksakru, nalháváš? namítla jako odpověď myšlenka jiná, ta, která se držela pevně při zemi a měla pravdu. Jsi v naprostém háji!

A to jsem tedy byla. V pořádném.

Jenže nebyl čas se už zase litovat. Byla jsem ve Španělsku, na nějaký čas jsem tu měla i kamarádku, která mě za každou cenu vždy dovedla rozesmát. Musela jsem toho využít, protože jinak bych se nadobro zbláznila.

„Už jsi hotová, Bello? Tobě to trvá,“ povzdechla si teatrálně Hannah a nakoukla do ložnice, kde jsem se tak dlouho prohrabovala tím zrádným kufrem.

„Vždyť už jdu,“ broukla jsem směrem k ní a přes plavky si přehodila lehkou blůzku místo šatů, aby mi ty špeky, co jsem vlastnila, ale přitom se jich ani nedokázala zbavit díky nadměrnému a hlavně milovanému mlsání, alespoň trochu zakryla ta hedvábná látka.

„No to je dost,“ protočila oči a já na ni jen vyplázla jazyk. Moc dobře mě znala a věděla, že mi všechno hrozně trvá, ale přesto si nikdy nedokázala odpustit rýpnutí.

Když jsme dorazily po docela krátkém čase na pláž, což bylo stejně neskromně jen díky mojí zásluze, protože jsem se na cestu zeptala nějaké maminy s kočárkem před motelem, vybraly jsme si místo, kde jsme se rozhodly na nějakou tu chvíli usadit a začaly se opékat. Ten čas strávený s nejlepší kamarádkou byl jako balzám na duši. Drbaly jsme, kecaly, znovu drbaly a kecaly a bylo to k nezaplacení. V těch chvílích jsem si uvědomila, že mi chyběla, a mohla jsem nadávat na její ukecanost, jak jsem chtěla. Protože ta vlastnost vlastně byla k dobru – dokázala odvést myšlenky a nechat tak mozek přepnout na vlnu plnou odpočinku a bláznovin.

Čas ale letěl jako splašený a ta hodina a pár drobných minut navíc uletěla jako voda. Docela mě to štvalo, ale vždy jsem svůj slib dodržela, a tak mi nezbývalo nic jiného než se vyškrábat na nohy a vydat se zpátky do motelu, abych se na rande s Edwardem alespoň trochu upravila.

Hannah se vydala se mnou, byla tolik zvědavá, jak moc božsky vypadá Edward Cullen, že to její spálenou zadnici vyhouplo vzhůru s myšlenkou, že se se mnou vrátí zpět.

Nic jsem proti tomu nenamítala, s úsměvem na rtech jsem jí jen přála, aby ho skutečně mohla vidět. Protože pak by ji ty kecy, že je až moc tichý – což měla doložené jen z mého vyprávění, takže vlastně neměla ani to právo ho nějak soudit - rychle opustily. Edward nebyl dokonalý, ale s panem Coreym byli rozhodně na stejné úrovni.

V bytě, který na nějaký čas už byl náš, jsem ze sebe okamžitě shodila to cosi, co se drze pojmenovalo plavky a dala si sprchu.

Člověk by si ani netroufal předpokládat, že po tak krátkém čase slunění budu tolik opálená. Naštěstí jsem ale neměla takovou pokožku jako Hannah a nespálila jsem se. Protože pak by to bylo vážně zlé...

S její pomocí jsem se nasoukala do Dolce&Gabbana šatů s bláznivým potiskem plným svěžího léta. Vlasy, které jsem ještě měla trochu mokré od slané mořské vody a trochu i ze sprchy, jsem nechala rozpuštěné a narazila si na ně slamák.

Nakonec nám přece jen zbylo ještě trochu času a my se svezly na gauč, abychom probraly další důležité kecy. Protože vždycky bylo o čem mluvit. Díky bohu.

Přesně ve čtyři nás ale vyrušil zvonek a Hannah protočila oči vzhůru. A já přesně věděla, co si v tu chvíli myslí. Vadila jí jeho očividná snaha o přesnost. Ona měla daleko víc radši zlobivé muže. Že bych jí přenechala Adama?

Ne, to bych nesvedla. Na to jsem až příliš sobecká a on je občas tolik... Tolik dobrý... Občas!

„Ne, nevstávej!“ vylekala se a okamžitě mi poroučela, co smím.

„Zůstaň tady, já ho přivedu,“ usmála se potutelně a já jen pokrčila rameny. Jestli si chce hrát, tak ať si hraje. Pokud je Edward odolný, tak to nějak zvládne. Aspoň ho má kamarádka pořádně proklepne.

Nad tou myšlenkou jsem se musela ušklíbnout, ale rozhodně mi to nedalo a musela jsem se alespoň trochu zaklonit, abych měla díky malé škvíře ve dveřích výhled na dění, protože jsem si tu scénu rozhodně nechtěla nechat ujít. Byla jsem si jistá, že tohle bude představení k popukání. Už jen proto, že Hannah vylezla před hlavní dveře a přitom byla jen ve spodním prádle a... Vypadala v něm dobře.

Kdoví – třeba se na ni Edward vrhne hned, co ji takhle uvidí...

„Dobrý, co si přejete?“ vyštěkla na osobu za dveřmi na druhé straně naoko popuzeně a mně se chtělo smát už v té chvíli.

Edward byl vždycky hrozně tichý a hned na první pohled stydlivý člověk. Proto jsem se ani nedivila, když jí odpověděl tak, jak odpověděl.

„Já... Já,“ koktal jako pominutý. Další salva smíchu, která se už málem projevila i hlasitě.

Ještě pár vteřin toho podařeného rozhovoru a rovnou puknu.

„Co je?“ odvětila stále ještě tím jejím hlasem. „To ses přišel pokochat pohledem na dokonalý ženský tělo?“ ukázala na svou pyšně zvednutou hruď, ale v tu chvíli už i v tóně jejího hlasu šlo slyšet lehké pousmání. „Já myslela, že jsi přišel za Bellou,“ vyčítala mu, „ale pokud bys měl radši zájem o mě... Možná nebudu nic namítat,“ pokrčila rameny na znamení možného souhlasu.

V tu chvíli jsem se nahnula přes opěradlo ještě víc, aby mi neunikl Edwardův výraz ve tváři. A že stál za tu námahu. Vykuleně na ni zíral, neschopný slova, s pootevřenými ústy.

„Ne, sorry, ale beru to zpět. Jsi až moc neustále vykulený a tichý. Bella je v obývacím pokoji, můžeš si jít pro ni,“ poukázala za sebe a s uličnickým úsměvem na tváři mu uhnula na bok z cesty, aby ji měl volnou.

To bylo její nepatrné upozornění pro mě, že se mám vrátit do původní polohy a dělat, že jsem ani slůvko z jejich rozhovoru nezaslechla. Jenže má pitomá nešikovnost to chtěla pro jednou už zase jinak.

Žuch!

A bylo to. Jedna kraťoulinká sekunda než jsem svůj velký zadek přehodila nedopatřením z opěrky gauče na zem přes ni.

To je vážně super.

Jenže všechno se to seběhlo tak rychle, že jsem se ani nestihla zvednout, abych neupozornila na skutečnost, že jsem je celou dobu pozorovala a vyslechla si i jejich prapodivný rozhovor.

Hlava mi neposkytla žádný lepší nápad, než se prostě a jednoduše přetočit na břicho a dělat, že něco v koberci pode mnou hledám.

Já vím, fakt blbej nápad.

„Bello? Co to tu vyvádíš?“ šeptl překvapeně on, když vešel dovnitř a ihned se mu naskytla možnost výhledu na moje pozadí.

„Prohlížím koberec. Připadalo mi, jako by línal,“ vypadlo ze mě naprosto hloupě.

A teď jsem v ještě větší kaši.

„Nemá to být jen nepovedená zástěrka toho, že jsi nakukovala a poslouchala rozhovor, co proběhl u dveří?“ zkoumavě mi pohlédl do tváře. Proč musí být zrovna teď neobvykle netaktní? Kde se to v něm, ksakru, tak náhle vzalo?

„Možná?“ přisvědčila jsem opatrně a na rtech se mi objevil rozpačitý úsměv.

Odkdy se ve mně takové pocity rojí při Edwardu Cullenovi? Já chci toho starýho!

 

Sedmnáctého července 2012

Jo, už jsem tu zase. A už teď jsem si jistá, že se tu dnes objevím ještě minimálně jednou. Dnes bude... Bude to ještě peklo vzhledem k tomu, že se mám za pár chvil – jo, už zase spisuju na toaletě, protože Edward právě čeká v obýváku – vydat s Edwardem neznámo kam. A pak ještě i s Adamem...

Počet trapných situací, kdy mi moji výmluvu neuvěřil ani Edward Cullen: 1 („Ten koberec asi líná!“ Na tohle se zatvářil tak, že mi bylo okamžitě jasné, že to nenechá bez odezvy, která by mě v následujících vteřinách neztrapnila. To je snad poprvé, co se zachoval jako hajzl! To ho tolik nabudil rozhovor s Hannah, která byla pouze ve spodním prádle?!)

Končím, musím jít. Už na mě volá, jestli prohlížím i rohožky na záchodě a já ho pomalu, ale jistě začínám nesnášet. Kde je ten hodný chlapeček, co mi předtím tolik vadil? Já ho chci zpátky!


Tak co? Upřímně doufám, že jste se alespoň trochu pobavili, protože já sama mám dojem, že se mi to tentokrát moc nepodařilo. Přijde mi, že vždy, kdy se úmyslně snažím o humor v kapitole, nějak se to nepodaří... No, ale jsem zvědavá na váš názor. 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prázdninový deník Isabelly Swanové - 5. kapitola: Trochu si tě proklepnu...:

 1
23.08.2012 [15:03]

MyfateTak tohle bylo dobré. Emoticon Línající koberec... Vážně jsem se pobavila.
Hannah mi není sympatická. Ať už je to sebelepší kámoška, o to větší je to důvod k dohodě o chlapech. Ale co už, jestli ji Bella přijala za kámošku se vším, co k ní patří (jako že ano), tak s tím musela počítat. Emoticon
Myf Emoticon

15.08.2012 [9:51]

NatyCullenBylo to vtipný, Bella s Hannah jsou obě koumáci jak svět, takže to bylo super! Jak už setkání u dveří, tak línající koberec, který mě naprosto zabil mimochodem. Emoticon Super! Emoticon

6. klarusha
14.08.2012 [11:38]

Vtipné to teda rozhodně bylo. A jak... Bella si to ještě pořádně užije. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. budiška
20.07.2012 [12:12]

Terezko, opět tě musím pochválit! Emoticon Tvé obavy, že tahle kapitola se nepovedla, jsou naprosto zbytečné. Smála jsem se od začátku do konce ty velrybo! Emoticon Emoticon Emoticon Doufám, že se na svého planktona (na mě) vrhneš, hned jak přijdeš! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Mimochodem, to s tím línajícím kobercem by mě v životě nenapadlo. Jak to děláš? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Už se hrozně těším na další keksíku. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.07.2012 [0:07]

Irmicka1Úžasné, povedlo se já jsem se nasmála, fakt. Emoticon Emoticon Jsem zvědavá na obě její rande... Těším se Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.07.2012 [22:16]

Petulka01J Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.07.2012 [22:04]

Bylo to vtipný, fakt. Emoticon Na to jejich rande jsem zvědavá a držím Edwardovi palce, aby mu to vyšlo a aby se třeba Bella zamilovala Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon

18.07.2012 [20:04]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!