Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pravá láska Prolog

newmoonset11


Pravá láska PrologBella dostala před svatbou strach a utekla. Co když se ale na útěku dostane do nečekaných potíží? Zachrání ji Edward, nebo jí její nerozvážnost nedokáže odpustit?

 

Jemně přejela po hebkém materiálu, který pevně obepínal její tělo. Dnes byl ten den, kdy se měl změnit celý její dosavadní život. Konečně si měla brát lásku svého života…

To přece chtěla. Toužila strávit věčnost s Edwardem a jeho úžasnou rodinou...

Tak proč měla v krku knedlík a při pomyšlení, jak má projít uličkou a vyřknout ta osudná tři písmena, se jí roztřásla kolena?

Jakkoliv o tom přemýšlela, byla tu jen jediná odpověď. Nebyla připravená na takový závazek. Myslela si, že ano, koneckonců kdo by byl lepší prototyp dokonalého muže, když ne Edward? Doufala, že on jí pomůže její nejistotu překonat, a na chvíli to snad i fungovalo, ale nyní, když zbývalo pouze několik málo hodin do obřadu a ona tu stála sama a pozorovala se v zrcadle, nemohla si už nic nalhávat. Takhle nevypadala žena, která byla připravená vstoupit do závazku na věčnost. Ne, ona byla jen vyděšená holka, která se zoufale snažila hrát si na dospělou.

Edward měl pravdu, když ji měsíce zpátky přemlouval, že nemají kam spěchat, že by si měla projít vysokou, poznat nové přátele, než ji promění. Ale ona ne, nemohla chvíli přemýšlet, tolik ho chtěla, a nyní, když vše, po čem tak toužila, měla na dosah, tak ji najednou ovládl strach.

Měla by to říct Edwardovi, ale pochopil by ji? Když to nechápala ani ona sama, proč by měl on nebo ostatní? A kdyby jí odpustili, už navždy by se na ni dívali jako na malé dítě měnící svá rozhodnutí ze dne na den.

Ne, na to neměla sílu, musela pryč. Rychle sebrala svou tašku, převlékla se a vyběhla před dům. Musela si pospíšit, než ji někdo zpozoruje. Nasedla do svého nového auta a horečně dupla na plyn. Během několika málo okamžiků už byla venku z Forks a na cestě neznámo kam.

Zastavila až po několika hodinách, když už se jí oči zavíraly únavou. Zaparkovala na lesním odpočívadle a rozhodla se strávit dnešní noc v autě. Koneckonců zadní sedačky byly tak pohodlné, že by to neměl být problém.

Vypnula motor a natáhla se na kvalitní kůži. Spánek se jí zmocnil během vteřiny a dovolil její zubožené mysli alespoň na několik hodin vypnout.

Když se ale probudila, něco nebylo v pořádku. Neležela už na kožené sedačce a kolem nebyl cítit les, ale podivně zatuchlý zápach. Bella začala panikařit, co se to stalo?

Pomalu začala otevírat oči a rozhlížet se po svém okolí. Ležela na podlaze jakéhosi sklepa, ruku připoutanou ke zdi, kterou pokrývaly podivné nahnědlé fleky, o jejichž původu se raději neodvažovala přemýšlet.

Opatrně se pokusila posadit, ale vlastní tělo ji neposlouchalo. Nemohla dokonce ani zvednout ruku nebo zahýbat s prsty, jako by celé její tělo vážilo tunu.

„Tak ses konečně probrala. Ne, nesnaž se mluvit a ani hýbat, píchli ti něco na uvolnění, takže ještě několik hodin nebudeš schopná ničeho. A to se hodí, poskytne nám to možnost si spolu popovídat. Tedy, vlastně budu mluvit jen já,“ zasmál se ledový hlas a jeho majitel konečně vystoupil ze stínu.

Byl to muž, asi sto osmdesát centimetrů vysoký, měl krátké plavé vlasy a nádherné modré oči. Kdyby nebylo jeho predátorského výrazu, byl by velmi krásný.

„Dovol, abych se představil. Jsem Damien a ty ses, má drahá, právě stala novým skvostem našeho Maison d´amour…“

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pravá láska Prolog:

 1
30.10.2012 [20:07]

matussom zvedavá ako bude pokračovať :)

7. matus
28.09.2012 [20:53]

No zatiaľ zaujímave som zvedavá ako sa bude vyvíjať dalej

6. Romulek
28.09.2012 [20:30]

Zajímavý nápad. Emoticon Těším se na pokračování a myslím, že ji Edward zachrání, teda doufám. Emoticon

28.09.2012 [12:28]

x0kubicmar0xKdy bude další kapitolka? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Jana
27.09.2012 [18:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.09.2012 [16:51]

som total mimo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20.09.2012 [11:37]

AmourTeď už by to snad mělo být ok Emoticon

20.09.2012 [2:35]

WhiteTieČlánek ti bohužel vracím, kvůli chybám:

+ překlepy,

+ čárky,

+ jsi/si,

+ věta začíná velkým písmenem,

+ i/y.

Až si to oprwvíš, zaškrtni "článek je hotov". Děkuji.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!