Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pravá láska? Nesmysl! Prolog

Anna - TIME 100 Gala


Pravá láska? Nesmysl! PrologAhojky, je tu slibovaný prolog, o něco dřív, než jsem říkala. Snad se bude líbit. Nezapomeňte na komentáře, vaše Kirsten

Prolog

Ahoj, jmenuji se Isabella Marie Volturi a jsem poloupír. Říkáte si, co to tady plácám za kraviny, poloupír. Hned vám to vysvětlím. Můj otec je upír a má matka byla člověk. No a když člověk s upírem mají, ehm, pohlavní styk, vznikne z toho poloupír, což jsem já. Moje matka bohužel umřela hned po porodu, takže jsem jí nepoznala, ale vím, že jí jsem hodně podobná. Můj otec, jak už jsem řekla, je upír, ale ne jen tak ledajaký, je to „vládce“ všech upírů. Spolu s jeho bratry Marcusem a Caiusem tvoří vladařské trio a rozhodují o trestech za porušení zákonů. Upíři mají vlastně jen jeden důležitý zákon, utajit svou existenci před lidmi. Ale to jsem odbočila od tématu, zpátky ke mně.

Jak jsem řekla, jsem poloupír a je mi osmnáct let. Mám lehce zvlněné hnědé vlasy do půli zad a oči mají barvu čokolády, po matce. Bydlím ve Volteře v Itálii se svým otcem Arem, jeho bratry Marcusem a Caiusem a s celou jejich gardou. Jak už jsem řekla, všichni tři jsou vládci a jsou obklopeni spoustou upírů (gardou), coby ochrana. Aro (neříkám mu tati) mají spoustu práce s „vládnutím“ a mě si moc nevšímají. Někdy vyrazím s Jane a s Heidy na nákupy, jsou fajn, ale nákupy jsou to jediné, co s nimi mohu podniknout. Nebaví se o ničem jiném než o tom, co si koupily pěkného nebo co si koupí. Vždycky jsem se bavila s Alecem (dvojče Jane), ale poslední dobou mi hrozně podlézá, snaží se mě políbit nebo jen dotýkat. Takže tato zábava před pár měsíci taky padla. Upnula jsem se ke svým koníčkům jako je čtení (vždycky vykoupím skoro celý obchod), hudbou (ať už poslouchání, skládání, hraní na klavír, kytaru nebo housle a nebo zpívání) a snažím se i vzdělávat. Naučila jsem se (sama) vše, co jsem se měla naučit ve škole (kam nechodím kvůli Arovi) a teď se věnuji jazykům. S většinou lidí z hradu mluvím anglicky (jupí), ale Aro chce, abych mluvila italsky. Takže mluvím anglicky, italsky, a pak jsem se naučila francouzsky, španělsky, německy a teď se učím čínsky. Teprve začínám, ale hrozně mě to baví, vždycky se mi tenhle jazyk hrozně líbil.

Ještě jsem vám ale nevysvětlila, co to obnáší být poloupír. Když jsem se narodila, začala jsem růst mnohem rychleji, než normální lidské děti. Za deset let jsem dosáhla osmnácti, kde se můj vývoj zastavil, takže teď už je mi osmnáct tři roky a bude navždy. Dále jsem stejně bledá a pro lidi stejně krásná jako upír. Jsem stejně rychlá a skoro i stejně silná jako upír. Moje kůže je taky ledová, ale ne tolik. Na slunci se třpytí, ale lidské oko to nespatří, takže ve slunný den můžu klidně ven. Oči mám však hnědé, s malými zlatými nitkami, jelikož se živím zvířecí krví. Upíři, co se živí krví zvířat, mají zlaté oči a upíři, co se živí lidskou krví, mají oči rudé. Celá Voltérská garda se živí lidmi, ale já jednou slyšela Ara vyprávět o jedné rodině, co se živí krví zvířat, a tak jsem to taky zkusila. Není to tak chutné, ale pořád příjemnější než vědomí, že kvůli mě umírají nevinní lidé. Na lov si skočím jednou za čtrnáct dní, jelikož jím i lidské jídlo, tudíž krve nepotřebuji tolik. Lidské jídlo mi celkem chutná, ale krev je lepší. Taky spím, ale ne tolik, jako člověk. Stačí mi dvě, tři hodinky, občas nejdu spát vůbec. 
Abych to vše shrnula, ráda čtu, zabývám se jazyky a hudbou. Můj otec si mě nevšímá, téměř nikdo si mě nevšímá. Mám jen dvě kamarádky, co jsou závislé na nákupech a jednoho kamaráda, co to se mnou chce dát dohromady. Vážně super život, ale už jsem si na něj zvykla. Nikdy by mě nenapadlo, že se tak brzo, a tak moc změní...

 


Shrnutí 1.kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pravá láska? Nesmysl! Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!