Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pravá láska je jen jedna - 7. kapitola


Pravá láska je jen jedna - 7. kapitolaKapitolka psaná v noci, doufám, že se to na ní neprojeví:D. Co zamýšlí Tanya? Kdo se tu náhle objeví?

Tanya:
Byla jsem si jistá, že můj plán bude fungovat. Hodila jsem si do pusy poslední sousto chleba a nasedla do svého autíčka. Forks... taková díra. Dlouho už tu ale nebudu. Popřemýšlela jsem, jak dlouho mi bude trvat, než dostanu Edwarda od rodiny a budu ho mít jen pro sebe. Přijela jsem na parkoviště, kde už stál Edward s partou  pitomců, jako například Black. Edward se na mě podíval a vydal se ke mně.
„Ahoj Tanyo, to je pětiválec?“ zeptal se Edward.
„Jistě, dokonce mám i kožené sedačky.“ Podíval se dovnitř. Otočil se zpátky na mě a usmál se.
„Tanyo, moje Volvo je proti tvému autu šrot,“ zažertoval.
„Jestli chceš, mohla bych tě v něm někdy svést?“ nabídla jsem. Pokrčil jedno dokonalé obočí.
„Jo... to bych byl moc rád,“ usmál se znovu. Otočil se ke škole. Samozřejmě, že tam byla Bella. Vzala jsem jeho hlavu a otočila si ho zpět na sebe.
„Tak dnes večer?“ zeptala jsem se. Byl překvapený.
„Jo... proč ne,“ odpověděl. Byla jsem šťastná, jako nikdy za 120 let své existence. Až do té doby, než se otočil a šel přímo k Belle.

Edward:
„Jo... to bych byl moc rád,“ usmál jsem se na ni. Ucítil jsem Bellinu vůni. Už je tady? Mohl jsem nějak napravit, to co jsem jí udělal včera? Mohl jsem říct, že jsem to tak nemyslel. Mohl jsem říct, že kdybych odtamtud nevypadl... mohlo to s ní skončit blbě? Nemohl jsem. Alespoň jsem se otočil. Stála tam, krásná jako vždy. Kochal jsem se, než mě Tanya otočila zpátky do reality.
„Tak dnes večer?“ zeptala se. Byl jsem překvapený. Mohl jsem jít na rande s holkou, která byla krásná. Mohl jsem zapomenout na Bellu? Bylo to nemožné, viděl jsem jakou měla radost. Nechtěl jsem jí urazit.
„Jo... proč ne,“ odpověděl jsem. Byla šťastná, na obličeji se jí vytvořil úsměv. Rozhodl jsem se, že se musím Belle omluvit. Otočil jsem se a šel za mým vesmírem. Když si mě všimla, vytvořil se jí na tváři úsměv, za který bych zabíjel. Její vůně byla všude. Pomalinku jsem ji nasával a snažil jsem se na ní zvyknout.
„Ahoj.“ Podívala se mi do očí, kdybych mohl létat, letěl bych.
„Máš oči jako tekuté zlato... a včera jsi je měl tmavě hnědý,“ zaútočila na mě. Sakra co teď?
„Včera jsem je měl stejné jako dneska. Normální oči nemění barvu, Bello.“ Podíval jsem se na ni výsměšným pohledem.
„Ne to tedy ne, tvoje oči ale jo,“ odpověděla. Byla na mě rozzlobená. Měl jsem se jí divit? Dělal jsem z ní blbce.
„Chtěl jsem se ti omluvit, za to co jsem ti včera řekl,“ zašeptal jsem. Její výraz ztvrdl.
„Za co?“ zeptala se. Viděl jsem v jejích očích led. Zabíjelo mě to.
„Za to, že jsem ti ublížila? Za to můžu jen já a ty se mi za to ještě omlouváš?“ vykulila na mě oči, které se začaly lesknout. Otočila se a zmizela mi ve dveřích.

Po škole jsem dojel domů, kde jsem se připravoval na „rande“ s Tanyou. Hodil jsem na sebe první košili, co jsem našel a džíny. To by mělo stačit. Uslyšel jsem klakson a vyšel z domu. Stála tam Tanya se svým Mercedesem a měla otevřené místo u spolujezdce. Nasedl jsem a Tanya zářila, jak slunce.
„Ahoj Edwarde,“ usmála se na mě. Měla na sobě minisukýnku s topem a výstřihem snad až na severní pól.
„Ahoj Tanyo, tak kam jedem na projížďku?“ zeptal jsem se. Bylo mi to jedno. Hlavně, aby večer už skončil.
„Jedem do baru v Seattlu. Bude se ti tam líbit.“ Vzala mě za ruku. Odtrhl jsem se.
„Víš Tanyo, byl bych rád, kdyby jsme zůstali jen u toho auta,“ narovinu jsem jí řekl.
„Edwarde, není ti zima, máš uplně ledové ruce,“odvrátila téma. Do háje! Co teď?
„To bude dobrý, neboj, za chvíli se zahřeju.“

Dojeli jsme na místo. Byl to malý zahrabaný podnik. Vešel jsem dovnitř a uviděl tyče a bar.
„Kam jsi mě to zavedla Tanyo?“ zeptal jsem se. Byl jsem zděšený. V takovém klubu jsem ještě nebyl.
„Pojď, dáme si něco dobrého k pití.“ Vzala mě za ruku a táhla k baru.
„2x whisky prosím!“ objednala Tanya. Hodili jsme do sebe pár panáků a já si chtěl jít sednout ke stolu. Tanya začínala být opilá. Usadili jsme se k pódiu. Když v tom jsem uviděl Bellu, jak sedí s Angelou na baru a popíjejí. Kde se tady vzala moje Bella?
„Ede... potřebuju na holčičky, né aby jsi se odtud hnul,“ poručila mi. Odešla a já se otočil na Bellu. Měla v ruce další panák. Asi si mě ještě nevšimla. Chtěl jsem vstát a dojít si pro ni, ale polonahá Tanya si stoupla k jedné z tyčí a začala se svíjet v rytmu hudby. Co to proboha dělá? V půlce písničky přišla ke mně. Sedla si na můj klín a rozepínala mou košili. Když ji překonala, tak mě začala prudce líbat.

Chtěl jsem ji co nejšetrněji dostat od sebe, když v tom jsem uviděl, jak se Bella zvedá od baru. Vyškrábala se na pódium a začala tam, kde Tanya skončila. Nespustil jsem z ní oči, byla stokrát lepší než Tanya. Byla strašně sexy. Tanya se nafoukla a šla si pro zbytek svého oblečení. Bella si sundala top a tancovala jen v podprsence a sukni. Chlapi slintali. Pozoroval jsem Belliny kreace a užíval si je, dokud se po ní nezačal sápat jeden muž. Popadl mě vztek. Okamžitě jsem ji držel v náručí a odnášel pryč.

Bella:
„Angelo, mě se tam nechce,“ řekla jsem. Angela se podívala a prosila mě pohledem.
„Bello, no ták, chci se tam podívat, Eric tam pořád chodí,“ vyhrkla.
„Dobře, ale žádný alkohol jasný?“ zeptala jsem se.
„Platí!“ Otočila se a vlekla mě do auta. Cesta uběhla rychle a už jsme stály před barem. Vypadalo to jako bordel. Vešly jsme dovnitř. Došly jsme k baru a usadily se.
„Bello, myslíš, že mu můžu dovolit, sem chodit?“
„Víš, přijde mi to tu, jak v bordelu,“ usmála se. Rozhlédla jsem se po místnosti. Uviděla jsem Edwarda s Tanyou. Do háje? Musí být zrovna ve stejném baru jako já? Neměla jsem odvahu, se dívat.
„Angelo, víš co jsem říkala o tom pití?“ zeptala jsem se.
„Jo vím,“ odpověděla.
„Změnila jsem názor.“ Zasmála se a objednala pití. Nalejvala jsem se a dodávala si odvahu. Podívala jsem se na Edwarda. Tanya tancovala u tyče, jako nějaká děvka.
„Vidíš to Angelo?" řekla jsem. Angela se otočila a podívala se směrem, kam jsem se dívala. V tu chvíli Tanya odešla od tyče a sedla si Edwardovi na klín. Dobrý Bello, klid. V krku jsem ucítila další panák. Začala ho prudce líbat. To už jsem nevydržela a musela jsem něco udělat. Odešla jsem od baru. Stoupla jsem si k tyči a začala se kroutit, jak lehká holka. Viděla jsem, že na mě Edward kouká s otevřenou pusou. Pořádná dávka alkoholu mi pomáhala. Strhla jsem si top a tančila jen v podprdě. Sakra Bello... až vystřízlivíš... to je jedno. Najednou se po mně začal sápat chlap. Neviděla jsem jak, bylo mi to jedno a ocitla jsem se v Edwardově náručí. Chtěla jsem, aby mě už nikdy nepustil.


Tanya:
Sešla jsem z pódia a viděla, jak se na mě Edward dívá, byla jsem si jistá, že se mu to líbilo. Přišla jsem k němu a sedla si na jeho klín. Začala jsem rozepínat košili. V tom jsem uviděla tu mrchu Bellu. Byla tady a šla k tyči. Sakra zase mi všechno pokazí. Rozběhla jsem se pro oblečení a snažila se co nejrychleji dostat zpět k Edwardovi, abych si ho odsuď odvezla. Když v tom jsem zůstala stát jak zmrazená. Zavřela jsem oči a znovu je otevřela. To co jsem nechtěla vidět, jsem pořád viděla. Moje plány byly najednou v troskách. Spadla jsem na zadek.
„Jak to, že to víš? Jak?" vypustila jsem ze sebe.
„Přece sis nemyslela, že tě to nechám udělat Tanyo.“ Na rtech mého nepřítele se objevil smích.

Bella:

Držel mě ve svém svalnatém náručí. Nasávala jsem vůni z košile. Byla dokonalá. Všimla jsem si, že nejsme sami, ale mně to nevadilo. Nezaregistrovala jsem ani, že jsme byli v autě. Přešel se mnou místnost a položil mě na postel.
„Edwarde, nesouhlasím s tím, že je ve tvém pokoji.“ Slyšela jsem někoho říct.
„Odejdi!“ zakřičel Edward.
„Tak jí aspoň obleč. Tady máš šaty.“ Přikryl mě dekou. Přece jen mi byla zima, obzvlášť, když jsem z baru odešla jen v podprsence s minisukní.
„Alice!“ Odfrkla si a odešela. Byla jsem na posteli Edwarda a on se na mě vítězně díval.

„Bello, co tě to napadlo takhle pít?“ pokáral mě. Hluboce jsem se mu zadívala do jeho zlatých očí. Měla jsem pocit, že mu vidím až do duše.
„Nechtěla jsem pít... ale než jsem viděla, jak se po tobě Tanya plazí!“ řekla jsem mu pravdu. Čekala jsem, jak se mi vysměje, ale udělal něco, co jsem nečekala.
„Bello, já miluju tebe,“ řekl. Údivem jsem otevřela pusu. Nemohla jsem se ani pohnout. Pak si uvědomil co vypustil z úst a zkameněla mu tvář. Podíval se na mě a čekal, co odpovím. Řekl, že mě miluje, řekl mi to poprvé. Byla jsem šťastná. Miluje mě stejně, jako já miluju jeho.
„Jdu se osprchovat, můžeš v klidu spát,“ řekl dříve, než jsem stihla odpovědět. Otočil se a odešel.

Nechtěla jsem, aby se vzdaloval. Hledala jsem ho pohledem po místnosti. Našla jsem dveře, které vedly do koupelny. Zvedla jsem se z postele, ale zatočila se mi hlava a já spadla zpátky do peřin. Sakra ten alkohol mi ale dává. Uslyšela jsem kapky vody padající na podlahu. Znovu jsem se zvedla odhodlaná tentokrát dojít až do koupelny. Vešla jsem do sprchy, kde stál můj anděl.
„Bello, co to děláš?“ zašeptal. Přitulila jsem se k němu a začala ho vášnivě líbat, bylo to, jako náš první polibek, jen dnes jsem se nehodlala odtrhnout. Zapojila jsem jazyk. Odtrhl se.
„Bello, to není správné, mohl bych ti ublížit,“ řekl. Nechápala jsem to, jak by mi mohl ublížit?
„Tomu nevěřím.“ Znovu jsem ho začala líbat. Pomalu jsem si sundala zbytek oblečení. Přitulila jsem se k němu, chtěla jsem, aby mezi námi nebyla ani skulinka místa. Ruce jsem si zamotala do jeho mokrých vlasů. On je posouval po celém mém děle, tak šířil elektřinu, která se tvořila v místě jeho dotyku. Chtěla jsem ho tady a teď. Bylo mi jedno, že moje popré bude v koupelně a v opileckém opojení. Edward to pochopil a zvednul mě na sebe. Nohy jsem obmotala okolo jeho pasu a on do mě poprvé pomalu vniknul. Bolelo to, ale zároveň jsem cítila slast. Podíval se na mě a posmutněl. Sklopil pohled.


„Nepřestávej!“ nakázala jsem. Začal se ve mně pohybovat rychleji. Mezi polibky šeptal mé jméno. Já byla v ráji. Zavzdychala jsem. Blížila jsem se k vrcholu. Sundala jsem ruce z Edwardových vlasů a ohmatala jsem si celé jeho tělo. Bylo studené, ale každý dotyk ho vzrušoval. Edward začal hlasitě sténat a já věděla, že jsem na vrcholu. Poslední příraz a já byla v nebi. Edward se ze mě dostal a já z něho sundala nohy. Nepřestal mě líbat. Vzal mě do náručí a přešel se mnou k posteli. Položil mě na ni a lehl si vedle mě. Skutálela jsem se mu na hruď. Líbal mě do vlasů.
„Miluju tě Edwarde,“ zašeptala jsem. Vzal mou hlavu do dlaní a políbil mě.
„Já tebe víc.“ A usmál se.
„Dokaž to!“ provokovala jsem. Doufala jsem, že tohle nebyla jen opilecká představivost. Přitulil se ke mně a znovu začal líbat. Únava mě dostihla a já si položila hlavu zpět na jeho hruď. Usnula jsem.

Tanya:
„Jak to, že to víš? Jak?“ vypustila jsem ze sebe.
„Přece sis nemyslela, že tě to nechám udělat Tanyo.“ Na rtech mého nepřítele se objevil smích.
„Co chceš teď udělat, říct jim to?“ zeptala jsem se. Čekala jsem na odpověď.
„Ne to nechci, prostě odejdeš tam, odkuď jsi přišla, je ti to jasné?“ Přemýšlela jsem, mohla jsem to potvrdit? Nebo jsem měla zabojovat a neutíkat z bojového pole?
„A co kdybychom zůstali na Forkský střední?“ zeptala jsem se.
„Poznáš ji, jako člověka, to tě to ani trochu neláká?“ dodala jsem. Viděla jsem zaváhání v hnědých očích. Věděla jsem, že tady je achillova pata.
„Ne, prostě pojď,“ dostala se mi odpověď.
„Už nikdy mít takovou možnost nemusíš,“ trvala jsem na svém.
„Nemůžeme tu zůstat, pochop to, už jsi toho natropila dost!“ Přemýšlela jsem nad tím, jaké mám možnosti. Využila jsem zamyšlení svého protivníka a utekla. Po zbytek dne jsem se schovávala a chystala plány.

Edward:


Můj anděl ležel na mé hrudi, nemohl jsem tomu uvěřit. Zvládl jsem to i přes její vůni. Hladil jsem ji po vlasech. Líbal do vlasů. Nemohl jsem se jí nabažit. Musel jsem ale odejít, pomalinku jsem se vymanil z jejího objetí. Přikryl jsem ji a byl rád, že jsem ji neprobudil. Vzal jsem si na sebe kraťasy a vyskočil z okna. Musel jsem být zpět dříve, než se probudí.

Rozběhl jsem se do lesa a potřeboval do něčeho zakousnout. Ucítil jsem pumu. Tu jsem měl nejradši. Chytl jsem ji a začal z ní sát krev. Když už byla prázdná, odhodil jsem ji a hledal další. Musel jsem ukojit svůj hlad, abych mohl být s Bellou. Pumu jsem nemohl najít. Ucítil jsem další pach. Nebyl tak silný, ale připomínal mi pach člověka. Rozběhl jsem se směrem, odkud jsem ho cítil a uviděl  zdroj toho podivného pachu.


předchozí 6.kapitola další 8.kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pravá láska je jen jedna - 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!