Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pravá láska je jen jedna - 4. kapitola

seznameni


Pravá láska je jen jedna - 4. kapitolaJak budou Bella a Edward na sebe reagovat po jejich polibku? Už se pomaličku blížíme k zábavnějšímu psaní :D.

Po prvním polibku jsem si byla naprosto jistá, že mi Edward Cullen není lhostejný. Důvodů, proč jsem si to myslela, bylo více. Když jsem viděla jeho krásný zakřivený úsměv, byla jsem jak loutka. Když se na mě podíval, zastavilo se mi srdce.


„Bello?“ přerušil moje zasnění táta.


„Ano, tati,“


„Chtěl jsem s tebou mluvit o Mikeovi,“ náhle na mě vyhrkl táta.


„O Mikeovi?“ nechápavě jsem se zeptala. Tátův výraz ztvrdl. Byl jako kámen.


„Víš, myslím si, že v této době, ve tvém věku, se vztah mezi klukem a holkou mění na něco víc...“


„Tati, ty chceš se mnou mluvit o sexu?“ usmála jsem se. Táta ale ještě pokračoval.


„Víš, kdyby...“


„Tati, jsem ještě panna,“ zarazila jsem ho.


„A mimo jiné, Mamka tě v tomhle předběhla nejmíň o osm let.“ Viděla jsem, jak se mu ulevilo, popravdě mně také.

Rychle jsem odtamtuď vypadla a nastartovala motor. Do školy jsem dojela mezi prvními ale dneska tu bylo něco jiné. Bylo to auto Edwarda, už tu byl. Vysedla jsem z auta. Přiběhl ke mně.


„Ahoj,“ pozdravil a udělal ten jeho zakřivený úsměv. Rozbušilo se mi srdce.


„Čau,“ rychle jsem ze sebe dostala. Jeho výraz ve tváři se změnil.


„Chtěl jsem se ti omluvit za tu pusu,“ usmál se znovu. Chvíli jsem přemýšlela, co odpovím.


„To byla pusa?“ pobaveně jsem odpověděla. Věděla jsem, že kdybych přiznala, jak moc pro mě ta pusa znamenala, znamenalo by to pro něho víc. To jsem nechtěla. Bylo to školní pako.


„Já vím, že se ti líbila,“ odpověděl.

„To sotva,“ rychle jsem zalhala. Jeho úsměv se stáhl v úšklebek. Pak se ke mně přiblížil. Vzal mojí hlavu do dlaní a políbil mě. Položil mi ruce na zadek, moje tělo na to zareagovalo. Moje ruce se nevím jak zamotaly do jeho vlasů. Přitahovala jsem si ho blíž... Odtrhl se.


„Bello?“ zakoktal Mike. Stál přímo vedle nás. Už nějakou dobu.


„Co?“ arogantně jsem odpověděla.


„Můžeš mi říct, co to tady děláš?“ rozhlédla jsem se po okolí. Civěla na nás celá škola. Někteří měli dokonce otevřenou pusu dokořan.


„Líbám se, proč?“ vyhrkla jsem. Mike se zasmál, s tim pakem?


„Jo, a Miku... je konec.“  Edwarda urážet nebude. A mimo jiné, nechtěla jsem riskovat, že bych byla celé škole pro smích, kdyby mi dal kopačky.


„Ty se se mnou rozcházíš?“ vyjeveně se zeptal.


„Jo,“ odcházela jsem. Mike chvíli stál na místě ale pak se rozběhl přímo na Edwarda.


„Ty hajzle!“ vykřikl. Napřáhl se na něj, ale Edward uhnul a uštědřil mu pěknou ránu do obličeje. Mike začal krvácet z nosu. Parkoviště se začalo pochechtávat.
„To si ještě vyřídíme.“


„Už se těšim,“ odpověděl Edward.


Edward se otočil a vzal mě za ruku. Pořád se na nás koukala celá škola. Bylo to teď jen na mně. Buď ho odstrčím a dám mu facku. Nebo s ním odejdu a tím se přiznám celé škole, že ho miluju. Miluju?

Edward.
Mike se proti mně rozběhl. Teď se mi hodilo, jak mě Emmett trénoval. Napřáhl se a já uhnul. Využil jsem situace a dal jsem mu pořádnou ránu pěstí do obličeje. Začal krvácet.

„To si ještě vyřídíme,“ zahrozil. Zasmál jsem se mu.


„Už se těšim,“ odpověděl jsem.


Otočil jsem se a vzal Bellu za ruku. Věděl jsem, že na nás kouká celá škola. Vytrhla si svou ruku.


„To už nikdy nedělej,“ přikázala mi. Otočila se a odešla.

Škola dnes ubíhala rychle. Až k polední přestávce na oběd. Potkal jsem Bellu.


„Víš, že si to odpoledne přehnal,“ řekla. Hodila na mě zlostný pohled.


„Nemám rád, když někdo podceňuje moje líbání,“ usmál jsem se.


„A Mike tu ztrátu krve nějak přežije,“ zažertoval jsem.


„Edwarde, my nemůžeme být víc než přátelé,“ řekla.


„Proč, nejsem pro tebe moc dobrý?“ řekl jsem a taky jsem uviděl, jak se zatvářila. Trefil jsem přímo do černého. 

Bella:
„Edwarde, my nemůžeme být víc než přátelé,“ stěží jsem ze sebe vymáčkla.


„Proč, nejsem pro tebe moc dobrý?“ odpověděl bez stopy humoru. Musela jsem mu ublížit. Věděla jsem to, ale ta představa mě zabíjela. Neunesla bych, aby si na mě celá škola ukazovala. 


„ Ne, nejsi,“ odpověděla jsem a hned jsem věděla, že jsem právě udělala tu nejhorší chybu mého života. Podíval se na mě a jako mrtvola odešel. Chtěla jsem za ním jít a vzít to zpět a říct mu pravdu, ale potkala jsem Tylera, který byl další vlídný kluk na škole. Zavřela jsem oči a uklidnila se... 

Edward:
Nasedl jsem do auta a chtěl jsem zmizet co nejdál. Co nejdál od Belly, která se teď plazila po Tylerovi. Utřel jsem si slzu a sešlápl plyn. Odbočil jsem k vile a nevšiml si Mika v autě, který se najednou proti mně rozjel, pak do mě narazil. Prolítl jsem sklem ven z auta. Viděl jsem už jen Mika, jak odjíždí z místa nehody. A nechává mě napospas v kaluži krve...


předchozí 3.kapitola další 5.kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pravá láska je jen jedna - 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!