Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pravá láska je jen jedna - 16. kapitola

Esme


Pravá láska je jen jedna - 16. kapitolaUž se nám to chýlí ke konci. :)

Byla jsem naprosto pohlcena ve tmě. Asi jsem umřela.
„Bello?“ Uslyšela jsem ten známý melodický hlas.
„Dobře… asi jsem vážně mrtvá,“ přemýšlela jsem nad tím. Co budu dělat? Co bude dělat Charlie, Reneé… a hlavně Edward? Vlastně jsem ho slyšela. Že by ho to auto taky srazilo? Postupně mi to začalo docházet. Snažil se mě zachránit.
„Bello, slyšíš mě?“ Uslyšela jsem zoufalý šepot. Nechtěla jsem, aby se trápil. Umřeli jsme a já to nechtěla ještě víc stěžovat.

„Edwarde?“ Otevřela jsem oči a uviděla tvář Edwarda, který se nade mnou skláněl a tvářil se ustaraně. Rozhlédla jsem se okolo a zjistila, že ležím u Cullenových v posteli. Takže jsem asi ještě živá? Začala jsem přemýšlet. Vybavovali se mi jen útržky.

„Bolí tě něco?“ zašeptal. Nechápala jsem, jak jsem se sem dostala, jak jsem se dostala ze silnice. Kde mě srazilo auto.
„Ne… nebolí,“ ješte zmateně jsem odpověděla. „Jak jsem se sem dostala?“ zeptala jsem se.
„Běžel jsem s tebou a pak jsi ztratila vědomí.“ Dívala jsem se na něj, jak na blbce. Vůbec jsem nechápala.

„Běžel jsi se mnou?" zeptala jsem se.

„Ty si mě zase nepamatuješ?“ zoufale promluvil, nemohla jsem si nevšimnout, jak blízko jsem ho měla. Kolik by stačilo, abych spojila naše rty.

Zakývala jsem hlavou v nesouhlasu. Věděla jsem, kdo je. Milovala jsem ho každou buňkou svého těla.
„Miluju tě,“ zašeptala jsem a snažila se vyhladit tu vrásku, která se začala rýsovat na jeho mramorovém čele. Usmál se mým oblíbeným zakřiveným úsměvem a spojil naše rty v jeden dokonalý polibek. Jenže já neměla pořád dost a tak se chtě nechtě musel odtrhnout.

„Bello, omdlela jsi, není to moc dobrý nápad… prozatím,“ usmál se. Kňukla jsem a dělala uraženou.
„Carlisle tě musí prohlédnout,“ řekl mezi tím, co mě zvedal do náruče. Vážně to nebylo nutné. Bylo mi dobře.

Edward:

S dlouhým přemlouváním jsem ji donesl do kanceláře. Kde se na ni Carlisle podíval. Chtěl jsem vědět, jestli je v pořádku, ale Carlisle překládal francouzskou hymnu. Jeho výraz se změnil, když se Belle udělalo špatně a skončila na záchodě. A pak mě vykázal ven. Po dlouhém čekání ale vyšel.

„Je v pořádku?“ zeptal jsem se na jedinou otázku, co mě mohla v téhle chvíli zajímat. Carlisle nahodil výraz á la doktor.

„Edwarde, víš, jak to vezmeš,“ odpověděl Carlisle a dlouze pohlédl do mých očí. Nechápal jsem, co ji mohlo být? Proč mi to nechtěl říct?

„Jak to vezmu?“ zeptal jsem se. Chvilku se díval do země, a pak na mě znovu pohlédl.
„Je těhotná!“ vypustil a čekal na mojí reakci.

„Ona je těhotná?“ vykoktal jsem ze sebe. Možná jsem ji s Mikem nechal dlouho samotnou. Možná jsem to nestihl. Možná už byla předtím s Mikem. Co to melu? Možná je to moje, ale já nejsem plodný. Teda upíři nejsou plodný. Možná, že jsem. Šrotovala mi hlava.

„Ano,“ odpověděl. Hledal jsem v jeho výrazu něco, co by mi naznačilo, že neříká pravdu. Že si ze mě utahuje. Ale nic jsem neviděl.

„A je tvoje,“ přidal. „Vážně nevím, jak je to možné. Mluvil jsem s Bellou, která si už na všechno vzpomněla. Ale s jiným, než s tebou nebyla. A podle toho, jak se plod rychle vyvíjí…“
„Bella čeká moje dítě?!“ Byl jsem šťastný. Věděl jsem, že jí ho nikdy nebudu moct dát. Trápilo mě to, užíral jsem se vinou.

„Edwarde, plod ji zabije. Podle růstu a síly…“ přerušilo moje štěstí jeho hlasité myšlení. Moje se ale stáhlo jiným směrem.

„Jaké jsou možnosti, Carlisle?" naléhal jsem. Nemohl jsem o ni přijít. Ne.

„Vyoperujem to!" řekl a já přikývl.

Bella:


„Ne!" nevzdávala jsem to. Jejich obličeje byly zoufalé. Můj obránce se ale jentak nedal.
Nikdy jsem moc nepřemýšlela nad tím, jak umřu, ale umřít místo někoho, koho miluju, mi příjde jako dobrý způsob, jak odejít.

Nessie:

Holky odešly do svých učeben a já zůstala sama u stolu. Jacob po mně pořád pokukoval a pak se zvedl. Mířil přímo ke mně. Vážně jsem s ním nechtěla zase mluvit. Možná nebyl dobrý nápad být tu. Jenže s tím, že tu bude Jacob, jsem nepočítala. A tak to, že se do mě otiskl, by mohlo v budoucnu provést „paseku“. Došla jsem na záchody, odkud jsem vyskočila oknem. Rodiče tu nebyli. Nevím proč, ale zatoužila jsem vidět mámu. Přece ji už pak víckrát neuvidím. Vydala jsem se k jejímu domu. Kde byla… Tanya, přiběhla jsem blíž a vylezla na strom, abych něco slyšela.

„Popřemýšlej o tom, Bello, zatím se měj!“ Uslyšela jsem a uviděla Tanyu, jak odchází.

Co tam dělala? Sledovala jsem dům, kde se mamka schoulela na zem do klubíčka. Popadla mě strašná zlost. Tohle už nikdy neudělá. Sledovala jsem ji a uvědomila si, že takovou šanci už mít nebudu. Okamžitě jsem zavolala Chucka, s kterým jsme ji dopravili tam, odkuď přišla. A nás taky.

 




Twilight saga-cz

Propagujte i svojí stránku



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pravá láska je jen jedna - 16. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!