Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Poznačená nešťastím - 8. kapitola

JacobsJacob


Poznačená nešťastím - 8. kapitolaKonečne sľúbená kapitola, v ktorej sa dozviete ako to je s Bellou a dokonca z pohľadu Edwarda. Čo myslíte, ako bude Bella reagovať na situáciu po prebudení? Pôjde to s ňou dole vodou alebo sa v nej niečo zlomí a pokúsi sa zabojovať?

8. kapitola – Krutá pravda

 

Pohľad Edward

 

 

Práve prišiel Charlie. V jeho myšlienkach som videl strach o Bellu. Cítil som sa hrozne previnilo, keď som si spomenul, ako som ju chcel zabiť. Zabil by som tým aj jeho.

Všetci boli teraz ticho. Najmä Alice, ktorá si vyčítala, že nevidela, čo sa Belle stalo. Neobviňoval som ju za to, nie je vševediaca. Bola s Jasperom, keď sa to stalo a venovala pozornosť trochu inej veci, takže víziami sa v tej chvíli netrápila.

 

Už som chcel ísť za Bellou, keď vtom mi Carlisle v myšlienkach poslal, nech ešte vydržím.

Chcel si vedieť pravdu, Edward. Teraz sa to možno objasní. Poslúchol som ho.

 

„Posaď sa, Charlie,“ ponúkol mu stoličku. „Takže, Charlie, ide mi o Bellu. Prosím, vieš, že mi môžeš veriť. Nehanbi sa a povedz mi pravdu. Prečo Bella droguje?“ Šiel rovno k podstate veci. Charlie zdvihol zmučenú hlavu.

„Nie, nie, tak to nie je. To nie je pravda. Bella neberie drogy.“ Bol o tom presvedčený. Lenže dôkazy videl na vlastné oči.

„Charlie, nesnaž sa niečo si nahovárať. Videl si ju. A ja som videl jej jazvy od ihiel. Nemôžeš to poprieť.“ Videl som to, čo on teraz. Belline zohavené ruky, dorezané a dopichané. „Bella si podrezáva žily. Robí to pravidelne. Chceš povedať, že ani o tom nevieš?“

Charlie vyzeral vydesený. „Čo to hovoríš? Moja dcéra si reže žily? Bože, ako som si to nemohol všimnúť? A Renée?“

 

Hlavu mal vloženú v dlaniach.

 

„Prečo s ňou nejdeš k psychiatrovi? Potrebuje sa liečiť.“ Áno, on by jej vedel zabezpečiť dostatočnú liečbu.

„Myslíš, že som to neskúšal? Koľkokrát už bola u neho. Ale jej to nepomáha. Ty nevieš, prečo je taká. Ona za to nemôže. Bella je dobré dievča,“ postavil sa na jej obranu. To bolo pochopiteľné, každý rodič si bráni svoje dieťa.

„Ty to nechápeš. Nikto tomu nerozumie. Ona nie je zlá. Bella iba trpí a nedokáže sa s tým vyrovnať. Nikdy, počuješ, nikdy o nej nepochybuj. Je to ten najlepší človek na svete. To, čím je teraz, z nej urobili oni.“ Charliem prešla vlna nenávisti. Ja som vedel, že Bella je dobrá. Bolo to cítiť z je slov, jej pohľadov. Aj keď ma neznášala, snažila sa správať milo. Niekde tam pod tým tvrdým povrchom je Bella – dobrá Bella. Videl som, ako všetci počúvajú. Aj ich zaujíma, čo sa jej stalo.

 

„Obávam sa, že tomu nerozumiem, Charlie.“

„Samozrejme, že nie. Ty ju nepoznáš. Keby si ju poznal pred dvoma rokmi, neveril by si, že je to ona. Bella bola vždy milá, dobrá, chápavá a starostlivá. Nemala veľa priateľov, ale k tým svojim sa správala vždy milo. Je tichá a ťažko vychádza s ľuďmi. Ona si nevytvára hlboké putá. Najlepší vzťah mala k matke, ale teraz je taká zraniteľná. Renée ju poslala ku mne, keď sa na ňu už nemohla pozerať, ako trpí.“

 

„Takže, kedy sa to zlomilo? Odkedy je takáto?“ Aj ja som to chcel vedieť hneď teraz. V Charlieho hlave bol len strach.

 

„Prisahal som jej, že sa to nikto nedozvie. Zničilo by ju, keby vedela, že o tom vie niekto ďalší. Ty si lekár, Carlisle, a nemôžeš to nikomu povedať. Ja to už nemôžem zniesť. Každý deň prosím Boha, aby jej dal pokoj, aby ju donútil zabudnúť a mňa tiež. Bojím sa, že už viac nebudem môcť byť jej oporou. Nezvládam to.“ Sústredene som počúval, tak ako ostaní. Teraz to vyjde najavo. Čo také strašné sa jej mohlo stať, keď to má takéto obludné následky?

 

„Stalo sa to pred necelými dvoma rokmi,“ začal. „Bol koniec školského roka a Bella sa spolu s kamarátkou Jennou vracala z kina. Nemali to domov ďaleko, tak išli peši. Ulice boli opustené, keď pri nich zastavila dodávka. Z miesta vodiča sa ozval muž a spýtal sa ich na cestu. Bella im vysvetľovala smer a zrazu sa z dodávky vynorili dvaja obrovskí chlapi a pritlačili im na ústa látku s uspávadlom a naložili ich do dodávky. Nemohli sa vôbec brániť.“ Videl som to, čo on. Predstavoval som si tú scénu a vedel som, že tá horšia časť ešte len príde.

 

„Pamätám si, ako mi Renée do telefónu plakala a hovorila, že Bella sa večer nevrátila domov.“ Áno, aj toto som videl. Strach, úzkosť.

„Keď sa Bella prebudila, bola sama. Zatvorili ju do nejakej tmavej, chladnej miestnosti bez okien. Zobudila sa a začala kričať a do miestnosti vbehol chlap. Zdrapil ju za ruku a vpichol jej drogu. To bola jej cesta do pekla. Tí chlapi boli obchodníci s bielym mäsom.“

Akonáhle to Charlie vyslovil, vzduch akoby sa ochladil a mne bola zima.

 

„Bella bola v tom čase ešte panna, takže mala vyššiu cenu. Ju aj jej kamarátku odviedli na nejaké miesto, kde si ich mali kúpiť. Vyzliekli ich donaha a postavili na stojany ako nejaký tovar. Ako kus mäsa. Všetky boli nadrogované, nevedeli, ani čo sa s nimi deje. Kto zaplatil najviac, mohol si vyberať. Predali ich. Títo zákazníci boli väčšinou obchodníci so zbraňami, ropní magnáti, drogoví díleri alebo pasáci. Všetko veľké zvieratá v podsvetí. Ešte v tú noc Bellu naložili na loď, kde si ju mal užiť nejaký pracháč.“ Bolo mi z toho nanič. Videl som odpor Charlieho a cítil som svoj vlastný. Prečo, prečo sa to stalo?

 

„Potom, ako sa na nej ten hajzel odbavil, bola už bezcenná. Nemala väčšiu hodnotu, ako kus mäsa, a tak ju hodili medzi ostatné dievčatá bez ceny. Niektoré, čo mali šťastie, predali pasákom do bordelov. Bella ostala u tej skupiny Ukrajincov, čo to organizovali. Každý deň jej dávali drogy, nemala slobodnú vôľu a každý deň sa na nej tí odporní hajzli odbavovali. Oproti týmto boli tí pracháči jemní. Zberba, ktorá si platila, za to, aby sa na chvíľu uspokojili. Väčšinou len kamionisti a žobráci, ktorí si nemohli dovoliť normálnu prostitútku.

 

Tým dievčatám poriadne ani nedávali jesť, iba ich bili a dopovali drogami. Sami aj znásilňovali.“ Pocítil som takú odpornú nenávisť ku každému, kto za to mohol. Túžil som zabiť a vykastrovať každého muža. Charlie bol čoraz zúfalejší. Chvel sa na celom tele a triasol sa mu hlas. Ale nenávisť ho nútila pokračovať.

„Bella sa nakoniec dostala do štádia, keď bola od drog závislá. Prestala sa brániť. Tie dievčatá zatvárali do akýchsi chlievov ako pre zver. Bola tam iba posteľ a nič viac. Jeden deň Bellu zabudli zamknúť a ona sa pokúsila o útek. Zistili však, že zdrhla a hľadali ju a nakoniec aj chytili. Strašne ju zmlátili. Ale bitka nebola nič v porovnaní s tým, čo nasledovalo potom.

„Uvidíš, čo sa stane, keď to ešte raz skúsiš,“ povedali jej a vhodili ju do nejakej miestnosti. „To je tvoja kamoška, nie? Priviezli vás spolu. Táto sa už o útek nepokúsi.“ Jenna bola mŕtva. Bola dobitá a zakrvácaná. Bellu tam s ňou zamkli a zostala tam celú noc. Nevieš si predstaviť, aké to muselo pre ňu byť. Jej najlepšia priateľka bola mŕtva a ona sa odtiaľ už nikdy nedostane. To bola pre Bellu príliš veľká rana.“

 

Nikto v dome nedýchal, boli takí ochromení, až sa z nich stali sochy. Ani Carlisle nezvládal svoj výraz. Charlie zlomene pokračoval.

„Ale nemala na výber, len tam zostať a trpieť a pokúsiť sa prežiť. Držali ju tam takmer dva mesiace. Dva mesiace odporného znásilňovania, bitia a drog. Bol to zázrak, že sa odtiaľ dostala živá. Nie všetky ženy, čo tam boli mali také šťastie, aj keď občas... rozmýšľam, či by tam radšej nemala vtedy umrieť. Nikdy by už nemusela trpieť a ani myslieť na to.“

Charlie bol v koncoch. Po tvári mu tiekli slzy a v mysli mal iba hrôzu. A my ostatní tiež. Takže smrť by bola lepšia. Ako veľmi sebou opovrhujem za to, že som si myslel, ako som na tom zle. Carlisle prehovoril.

 

„Ako sa odtiaľ Bella dostala?“

„Jeden večer do toho bunkru vtrhla polícia. Niekto ich oznámil, ževraj z pomsty. Veľa sa tam tej noci strieľalo. Mnohí boli mŕtvi a zranení. Bella a ešte pár dievčat prežili.“

To by sa obyčajne považoval za šťastný koniec, ale vedel som, že druhá časť ešte len príde.

 

„Keď Bellu našli, bola nadrogovaná, vôbec nevedela, kto je a čo sa s ňou dialo. Odviezli ju do nemocnice. Polícia zistila jej totožnosť, keďže sme nahlásili jej zmiznutie. Dorazili sme do nemocnice v Texase, kde bola Bella, ale ona nás nespoznávala. Akonáhle sa k nej niekto čo i len  priblížil, začala príšerne kričať a bola veľmi agresívna. Napadla vlastnú matku, keď ju chcela objať. Pár dní bola mimo – držali ju pod sedatívami. Potom, ako sa prebudila, nastal zlom. Začala znova komunikovať, dokonca sme sa k nej mohli aj priblížiť. Ja som mal ale strach. Nikdy v živote som sa necítil taký bezmocný. Videl som svoju jedinú dcéru, ako kričí nech ju zabijú. Dokonca sa sama neskôr pokúsila o samovraždu – v kúpeľni si podrezala žily. Museli sme ju dať na psychiatriu – bola drogovo závislá a tiež mala sklony k sebapoškodzovaniu. Ale ona bola vždy silná a aj z toho sa dostala.

Spoznala tam kamarátku – Judith, ktorá sa tam liečila zo závislosti. Navzájom si pomohli.“ Takže to je to dievča, ktoré Bellu dostalo do maléru. Tá na motorke.

 

„Už po mesiaci bola Bella schopná ísť do školy, ale odvtedy to s ňou šlo dole vodou. Prepadla alkoholu a cigaretám a už to viac  nebolo to poslušné dievčatko, už nemala ani jedného priateľa. Vieš, ona má strach, bojí sa, že až raz na to niekto príde, odsúdi ju za to. A preto sa s tým nikdy nikomu nezverila.“ Charlie skončil svoje rozprávanie a uľavilo sa mu. To som videl i ja. „Takže teraz už vieš, prečo ti tvrdím, že Bella by si drogu dobrovoľne nevzala. Už nikdy nechce zažiť ten pocit, už nikdy nechce na to spomínať.“

 

„Prepáč mi, že som o tvojej dcére pochyboval, Charlie,“ začal sa s ľútosťou ospravedlňovať Carlisle. „Teraz, keď tomu rozumiem, viem, čím si prešla... no rád by som jej pomohol. Nebolo by tu niečo, čo by som mohol...?“ ponúkol sa.

„Ďakujem, ale myslím, že Bella by pomoc neprijala. Ona chce zabudnúť a ja jej to nebudem pripomínať.“

„Chápem. Keď sa Bella prebudí, dám ti vedieť.“ Carlisle vstal a Charlie tiež. Podali si ruky.

„Vďaka, že si jej pomohol a vďaka, že... si si ma vypočul. Cítim sa, akoby zo mňa spadol kameň.“ Carlisle ho odprevadil ku dverám.

Stále som nebol schopný pohnúť sa. Nikto z rodiny nevedel, čo povedať a ich myšlienky boli plné súcitu. Musel som ju vidieť. A vybehol som za svojou láskou.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Poznačená nešťastím - 8. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!