Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Postarej se o ni... - 9. kapitola


Postarej se o ni... - 9. kapitolaPosuneme se trochu v čase... Co se za uplynulou dobu stalo?

Ráno jsem byl v pokoji opět sám. Když jsem provedl ranní hygienu, šel jsem se nasnídat. U stolu seděla Nessie s Nahuelem a o něčem živě debatovali. Debatu ukončila Ness tím, že po něm hodila svou misku s jídlem a šla do kuchyně – nejspíš pro novou snídani. Začal jsem se tomu smát. Dobře mu to spočítala!

„Je tu něco k smíchu?“ řekl výhružně poloupír.

„Jo a právě se na to koukám.“ Začal jsem se smát ještě víc.

„Ty jeden…“ přerušil ho křik z kuchyně.

„Stréjdó!“

Rozešel jsem se a už mezi dveřmi jsem dostal další záchvat smíchu. Ness stála na židli u kuchyňské linky, jenže byla celá upatlaná od nutely. Když si všimla, že stojím mezi dveřmi a směji se při pohledu na ni, tak dupla svou malou nožkou a založila si ruce na prsa v gestu „jen počkej“.  Dlouhými kroky jsem k ní přistoupil a začal se pokoušet jí rozlepit vlásky, ve kterých měla snad celou sklenici.

„Jak se ti to povedlo?“ zasmál jsem se.

Pokoušel jsem se ji ještě asi deset minut vymotat nutelu z jejich vlasů, ale ona ji měla opravdu všude! Vzal jsem ji do náruče, i přes její protesty. Přenos to byl opravdu těžký, ale úspěšně jsem zvládnul ji dopravit do koupelny a umýt ji.

***

Už je to několik let. Několik let poklidného soužití mezi upíry, poloupíry a vlkodlakem. Když Ness trochu zestárla, tak jsem si, i přes protesty všech ostatních, až na Nahuela, našel práci. Začal jsem pracovat jako opravář aut a teď jsem i zástupce ředitele. Všechny peníze, co vydělávám, mi chodí na můj účet. Rozhodl jsem se, že se nenechám pořád živit, takže něco málo přidávám na bydlení a na jídlo. Chtěl jsem mít nějaké peníze, kdyby zase nastala nějaká podobná situace jako tehdy na louce, kde nejspíš…

Nessie se začal růst zpomalovat, takže vypadá na čtrnáct, i když jí je ve skutečnosti šest. Je velice vyspělá. Společně jsme ji učili psát, počítat a další důležité věci, aby konečně mohla nastoupit do školy. Po dlouhé rodinné poradě jsme se dohodli, že Nessie nastoupí až na střední školy.

***

„Dobrá. Součástky přivezeme zítra, pane Blacku,“ ozvalo se ze sluchátka.

„Děkuji. Budu je čekat,“ odpověděl jsem zdvořile a poté se ozývalo ohlušující pípání.

Miluji konec směny. Konečně mohu jít domu. Konečně uvidím ji – krásnou dívku, která nadobro ukradla mé srdce.

„Už odcházíte, pane?“ zeptal se mě Harry, jeden z nejlepších opravářů v dílně.

„Ano, dnes už končím. Na shledanou,“ odpověděl jsem stručně.

„Na shledanou.“

Nasedl jsem do auta a pomalu vyjel domů. Cestou jsem míjel obchůdky a stánky s různými druhy zboží. Napadlo mě něco koupit Nessie, ale neměli nic, co by se pro ni hodilo – něco neobyčejného.

Když jsem přijížděl na příjezdovou cestu, tak jsem spatřil Ness a Alice, jak vystupují z auta. Dnes obě jely na společný nákupy, protože zítra je ten nejdůležitější den, tak musí být perfektně vybavená. S pyšným úsměvem jsem otevíral vchodové dveře. Nemohu tomu uvěřit… Moje malá holčička jde zítra poprvé do školy! Když jsem konečně vešel, tak Nahuel s Jasperem seděli na pohovce a Ness s Alice vybalovaly věci z nákupních tašek. Jako na povel všichni nasměrovali svůj pohled.

„Jaku!“ Rozeběhla se ke mně a skočila mi kolem krku. „Já už se nemůžu dočkat! Pojď! Něco ti ukážu.“ Nechal jsem se táhnout ke stolu s taškami.

Ukazovala mi nové oblečení, které si vezme zítra, batoh do školy a učebnice, které bude potřebovat. Vzal jsem jednu z učebnic do ruky a musel se usmát. Z téhle jsem se tehdy učil i já… Zatřepal jsem hlavou a pokusil se vyhnat myšlenky, ze kterých mě i teď – po šesti letech – bolí u srdce.

„Počkej za pár týdnů… To tě ta škola omrzí,“ zasmál jsem se.

„To si jenom myslíš,“ odpověděla na oko uraženě.

Chvíli se ještě pyšnila věcmi, co vše si koupila a poté jsem jí pomohl odnést všechny věci do pokoje. Zabralo nám to asi deset minut. Oba dva jsme se uklidili do pokoje a podle toho, co jsem slyšel z vedlejšího pokoje, tak jsme nebyli sami.

Z poličky, která byla hned u postele, jsem vzal knihu, která mi padla jako první do ruky, ale hned na to jsem uslyšel zvonit telefon.

„Já nemůžu!“ ozvala se Ness z pokoje.

Občas by mě zajímalo, co ta holka pořád dělá… Vstal jsem a líně se plazil ke dveřím. Když jsem šlápl na první schod, tak telefon přestal zvonit. Chtěl jsem se otočit, ale…

„Říkal jsem, že sem nemáte volat!“ zašeptal Nahuel výhružně do telefonu.

„To je jedno! Chcete to všechno zkazit?! Teď, když už jsem tak daleko?!“ Odmlčel se. „Už nikdy… Jasný?!“

Poté to položil a vyběhl z domu. On se mi nikdy nelíbil… Co je zač? Co má v plánu? Ať už je to cokoli, tak teď to nevyřeším. Budu si na něj muset dát velký pozor… Už ho nespustím z očí… Musím o něm zjistit víc!

Otočil jsem se na patě a kráčel zpět do svého pokoje. Ještě chvíli jsem si četl, ale pomalu jsem se dostával do říše snů…


Povídku jsem dala do normálního chodu (=už není pozastavená), ale na komentářích trvám...

Děkuji.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Postarej se o ni... - 9. kapitola:

 1
26.08.2011 [18:27]

Veubellaúžasná kapča, ten Nahuel se mi přestává líbit. Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.07.2011 [14:53]

Kika57Děkuji za komentáře! Emoticon Jsem ráda, že i když povídka už neni pozastavená, tak se našlo pár lidí, kteří obětovali pár vteřin na komentář... Vám děkuji a kapitolu se pokusím napsat co nejrychleji... Emoticon Emoticon Emoticon

6. schuchinka
03.07.2011 [11:38]

krasneee!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.07.2011 [11:01]

KatariEsmeCullenOooo Můj Božéééééé....! To bylo nádherný...! Ten Nahuel mě začáná pěkně srát....! Co má za lubem...?
Snad nejede s tyma úchylama z Itálie...! Nebili našimi známými Volturiojc...! No a Nessie už nám de do školy...! Ach jak rychle rostou...! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon No bylo to nádherný a moc moc se těšim na další dílek...! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. MagdaCullen
03.07.2011 [9:39]

Krásný hlavně některé ty "rodiné" chvilky... Emoticon

03.07.2011 [9:18]

enchantressJe mi trochu trapně... :( Protože neumím psát básnička jako ty... :( Ale aspon řeknu (napíšu), že jsem straště ráda, že je tu další kapitola. Nevíš jak moc se těším na desáýtou kapitolu. Jen piš dál a já budu happy =) Emoticon Emoticon Emoticon

02.07.2011 [22:52]

BubulienkaFíííííííííííííííha!!!!!!!!!!!!! Kráááááááááááásne!
Kto je Nahuel? Ešte že máme Jakea. Krásna kapitola, som rada, že Ness je v puberte a je super, že má Alice. Dievča, ktoré dospieva potrebuje pomocnú ruku a pochybujem, že Jake... No... Svoje blbé úvahy si nechám pre seba. Emoticon Kapitola mi zlepšila náladu, je to krásne. Stále obdivuje vzťah Nessie a Jakea. Sú zlatí a krásni. Nahuel mi pekne lezie na nervy, on má niečo s Volturiovcami, sakra práce! Emoticon Emoticon
Chcem rychle ďalší dielik! Nemôžeš ma sklamať.
Zbožňujem tento dej a príbeh, tak dotoho! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Aj mňa by zaujímalo, čo robí Ness v izbe. Emoticon

02.07.2011 [22:36]

patulka13Takže... já samozřejmě dám komentář vždycky... takže... jako vždy moc krásná kapitola... ten Nahuel... co si to jako dovoluje mít tajemství?! To se nesmí! Zvlášť ne, když je blízko Nessie! Jinak Nessie přeji, aby se jí dařilo na škole... takže samí jedničky, je ti to jasný, Nessie?! Emoticon takže opravdu kráááááááááááááása! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
těším se na další kapitolu... a poslední co chci říct (napsat Emoticon ) Jsem prvníííííííííííí Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!