Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Postarej se o ni... - 7. kapitola


Postarej se o ni... - 7. kapitolaJake se vzbudí a na Alice a Jaspera zareaguje... Co se stane potom? Vaše Kika57

Noční můry… Tak bych mohl popsat moji noc. Pořád se mi vrací jeden a ten stejný sen. Posadil jsem se na posteli a rozhlížel se kolem. Pokoj je sladěný do tmavě hnědé barvy a zařízený po Cullenovsku – luxusně. Zvedl jsem se a šel jsem provést ranní hygienu, abych mohl být co nejdříve s mou malou Nessie.

Kráčel jsem po schodech dolů a viděl Alice s Jasperem, ty dvě podrazácké pijavice, jak si hrají s mou Nessie. Vztek mě pomalu začal ovládat a mé tělo se začalo třást. Obě pijavice ke mně nasměrovaly svůj pohled a chvilkami jsem jim v očích viděl strach. Tak je to správně, pomyslel jsme si. Jen ať se mě bojí… Mají proč!

„Jacobe… Uklidni se, prosím! V klidu si promluvíme a…“ Přerušil jsem blonďáka.

„Teď si chcete promluvit?“ zakřičel jsem. To oni za všechno můžou. To oni můžou za smrt mých kamarádů a rodiny! To oni…

Náhle se ze mě stal obrovský rudohnědý vlk, vrčící, z polootevřené tlamy prskajícími slinami do všech stran. Udělal jsem výhružný krok a všem tak dal najevo, kdo je tady pán. Empatik se přemístil před vědmu, která tiskla k hrudi plačící Ness. To mě probralo. Malá kukadla mě vyděšeně sledovala. Ustoupil jsem o krok dozadu a až teď jsem si uvědomil, co se právě odehrálo. To malinké stvoření se mě bojí… Jak jsem mohl?!

Ustoupil jsem o další krok dozadu a hlavou kroutil ze strany na stranu ve znaku, jak moc mi to je líto.

„To je v pořádku… Jen se, prosím, uklidni…“ promlouval ke mně, ale já ho nevnímal. Upřeně jsem pozoroval mou malou Ness. Slíbil jsem, že ji budu chránit jako svou vlastní, a teď ji tu děsím.

„Běž nahoru a přeměň se zpátky,“ řekla přísným hlasem Alice.

Vyběhl jsem schody a hlavou drkl do dveří pokoje, kde jsem se probudil. Úspěšně se otevřely a já se mohl v klidu přeměnit a obléct se. Teď jen sejít schody a čelit svému činění…

Zastavil jsem se na okraji schodiště, opřel se o něj a sledoval tu spoušť. Na konci schodiště bylo roztříštěné zábradlí a poničené poslední dva schody, které nevydržely nátlak obřích vlčích tlap. Do toho všeho se až ke mně doléhal dětský pláč. Musel jsem jít čelit svým následkům. Pomalu jsem scházel schody a bál se, co přijde. Bude se mě bát? Bude mě nenávidět?

Poslední schody jsem přeskočil a přilákal tím pozornost všech v místnosti. Pohledy mě propalovaly a já jsem ještě víc znervózněl. Jako po několikáté za posledních pár dní se mě zmocnil pocit beznaděje a strachu. Nevěděl jsem, co mám dělat, ani co říct. Sklopil jsem hlavu a čekal, co bude dál. Stál jsem tam se sklopenou hlavou a zavřenýma očima, dokud mě vyrušil něčí dotek na nohou. Prudce jsem je otevřel a oněměl úžasem. Nessie se tiskla k mým nohám a vzlykala. Celou dobu jsem se bál její reakce. Bál jsem se, že mě bude nenávidět nebo se mě bát, ale tohle mi vyrazilo dech mnohem víc. Opatrně a hlavně pomalu jsem si klekal a ona se mi hned vrhla do náruče. Přitiskla se ke mně ještě víc a rozbrečela se na plno.

„Strejdo Jakeu,“ fňukala.

Pevněji jsem ji objal a zabořil hlavu do jejich vlásků. Přitáhl jsem si ji k sobě ještě blíž a do ouška jí šeptal svoji omluvu a sliboval, že už se to nikdy nestane. To, co jsem jí řekl, jsem myslel vážně. Už ji nikdy nechci děsit ani nechci, aby se mě někdy bála.

Po pár minutách jsme šli všichni na sedačku a Alice s Jasperem mi začali vysvětlovat, proč odešli.

„Rozhodli jsme se, že se půjdeme podívat, jestli někde nenajdeme poloupíra,“ začala Alice. „Hledali jsme v Jižní Americe, ale musela jsem hledat téměř poslepu.“ Odmlčela se.

„Narazili jsme na upíra jménem Joham. Ten tvořil armádu poloupírů, ale „zatím“ jich stvořil jen pár,“ pokračoval Jasper. „Nikdo to nezjistil a tím nikdo myslím i Volturiovi. Poloupírky byly až moc silné. Nemyslím po fyzické stránce, ale jejich dary! Když nás ta jedna prokoukla, tak nás uvěznili.“ Přitáhl si Alice k sobě.

„Neviděla jsem v jejich přítomnosti nic. Vůbec nic,“ rozčílila se. „Největší štěstí bylo, když nám přišel pomoct jeho syn Nahuel. Nesouhlasil s jeho činy, proto nám pomohl utéct. Chtěl nám pomoct při boji proti Volturiům, ale v půli cesty jsem dostala vizi, že jdeme příliš pozdě…“ Nedokončila větu, ale já už to všechno pochopil. Oni nás nezradili, ale pro mě to znamená jediné…

„Omlouvám se,“ začal jsem. „Omlouvám se, že jsem vám křivdil, ale nevěděl jsem, jak se to stalo,“ omluvil jsem se a k tomu přidal svou obhajobu.

„V pořádku,“ řekli oba najednou, ale Alice pokračovala.

„Co se stalo na louce?“

Vyprávěl jsem jim celý příběh. Naše reakce na jejich útěk, cizí upíři v domě, přesvědčování, výcvik, jejich příchod, náš útěk a na závěr rozhodnutí, proč zrovna Londýn. Oba mě se zájmem a tichostí poslouchali. Občas se jeden nebo druhý zamračili, ale nikdy mě nepřerušili. Po celém tom příběhu nastalo ticho do doby, než Alice navrhla nákupy.

„Je toho docela dost, Alice. Nechtěla…“ přerušila mě příšerka.

„Jo!“ vypískla.

„Je rozhodnuto!“ řekla potěšeně a já s Jasperem jsme protočili oči. Jak někdo může myslet pořád na nákupy i v těchto chvílí?

Za deset minut jsme všichni seděli v autě a jelo se, než auto prudce zabrzdilo a před námi se objevila postava v černém plášti…


A je tu další! Koho to naši hrdinové potkali? Co myslíte? Opět (jak jinak...) vás prosím, abyste mi zanechali alespoň smajlíka... Děkuji.

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Postarej se o ni... - 7. kapitola:

 1
26.08.2011 [18:20]

Veubella Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Bože, kdo to je? Emoticon Emoticon Emoticon
moc povedená kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.06.2011 [11:09]

KatariEsmeCullenJejku to sem zvědavá kdo to bude tentokrát...! Emoticon Emoticon

17.06.2011 [20:51]

patulka13jo jo jo jo jo jo jo jo jo Emoticon Emoticon další kapitola! Emoticon juchuuuuu Emoticon jinak... ten Jakob... jak se mohl tak zachovat před malou Nessie? to nesmí! Emoticon jo zajímalo by mě, kdo to bude... doufám, že ne Jane! Emoticon to by se nemohlo stát! no každopádně hodně rychle napiš další kapitolu Emoticon Ps: moc se ti totiž povedla Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.06.2011 [19:43]

PetraCullenZase brečím!! Emoticon Emoticon Emoticon Pozdě přišli!! Já tě uškrtím!!! Emoticon Emoticon piš dál, dřív než mi rupnou nervy Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.06.2011 [18:39]

BubulienkaTak to som zvedavá. Určite niekto od Volturiovcov. Dúfam, že sa im nič nestane. Ja som taká šťastná, že majú Alice.! Kapitola bola nádherná, ostatne ako vždycky. Teším sa na ďalšiu časť!!! Dúfam, že pribudne, čo najskôr. Veľmi sa mi páči vzťah Jaka a Ness. To je tak kúzelné. Som taká rada, že sa ho nezľakla, keď sa premenil. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. schuchinka
17.06.2011 [17:34]

velmi krasne...uz sa tesim na dalsiu kapcu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.06.2011 [14:58]

NeyimissAhoj, článek jsem ti opravila, ale příště si dej větší pozor na:
* čárky;
* shodu podmětu s přísudkem;
* zavřenými oči => zavřenýma očima;
* ji/jí => krátce pouze ve 4. pádě;
* překlepy;
* špatně dělená slova (viz polo upíři => poloupíři);
* přímá řeč.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!