Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Postarej se o moji dceru - 5. kapitola

Stephenie Meyer


Postarej se o moji dceru - 5. kapitolaCo Rose s Emmettem vyvedou Edwardovi? Zkusí anglický humor? A proč je Rose tak špatně? Odpovědi se dozvíte zde.

Asi po půl hodině, co jsem si užívala jeho přítomnosti, si mě přesunul na záda a doběhl se mnou zpět domů.

„Gratuluji,“ křičela Alice už od dveří. Pro ni prostě nemůžete nachystat překvapení. Když jsem novinu sdělila i ostatním, všichni byli nadšení, už chápu, proč jsem dostala dovolenou na ostrov Esme. Máme tam jet na líbánky.

„Alice, chtěla bych tě poprosit, zda bys nám nenaplánovala svatbu?“ optala jsem se Alice. Emm se na mě pochybovačně podíval, ale já už měla jasno.

„Moc ráda, ale až potom,“ řekla Alice záhadně.

„Co znamená potom?“

„To se dozvíte pozítří. Teď už běžte spát. Rose bude muset hodně odpočívat,“ zavelela Alice.

Bez protestů jsme se vydali do Emmova pokoje a radši se tam zamkli. Hned jsem vpadla do sprchy a užívala si teplé vody tekoucí po mém těle. Asi po půl hodině jsem už prostě musela vylézt.

S velkou nelibostí jsem tu teplou místnůstku opustila a po usušení se vydala do šatny. Vybrala jsem si docela sexy noční košilku a šla si lehnout k Emmovi.

Hned, jak jsem vyšla z šatny, mu zčernaly oči a dokonce tiše zavrčel. Tomu jsem se musela zasmát. Po prohlídce zbytku jeho těla jsem však nasucho polkla. Vypadal jako bůh a ještě k tomu jen v trenýrkách.

Snažila jsem se však udržet. Prostě jsem si lehla do postele a hlavu mu položila na hruď.

S úšklebkem přijal moji hru a začal mě vískat ve vlasech. Pak jsem se na něj celá přetočila a do ucha mu smyslně pošeptala.

„Víš, co bych chtěla stihnout ještě před svatbou?“

Zavrtěl hlavou.

„Chtěla bych se pomstít Edwardovi, prosím!“ prosila jsem ho jako dítě. Emm se snažil zadržet smích, ale já věděla, proč jsem si vybrala tuhle příležitost.

Teď to měl zrovna u Esme trochu nahnutý, tak je ten nejlepší čas. Musíme však do plánu zasvětit i Alice.

„Ok, už jsem to domluvil s Alice. Zítra všichni jedou na nákupy. Jen já, ty a Edward tady zůstaneme,“ řekl a já se nemohla dočkat uskutečnění našeho plánu. Samou nedočkavostí jsem mu usnula na rameni.

„Rose, miláčku, vstávej,“ budil mě mile Emmett. Mně se však nechtělo otevírat oči, a tak jsem předstírala spánek dál.

„Alice a ostatní za deset minut vyráží. Nakupovat prý budou jen tři hodiny. Nemáme moc času.“ Po tomhle jsem víčka rozlepila a pádila do koupelny. Tam jsme rychle udělala ranní hygienu a seběhla do obýváku.

Stihla jsem se ještě rozloučit před odjezdem. A pak už jsem běžela na snídani.

 

Pohled Edwarda

Ach jo! Nákupy sice nemám rád, ale zůstávat tu s těmi dvěma se mi vážně nechce. Prostě si sednu na gauč a počkám do příjezdu ostatních. Zatím můžu třeba vzpomínat.

Ještě před pár lety jsem střídal holky na jednu noc. Bylo to super. Pak jsem ale udělal blbost, vyspal jsem se s Bellou. Ano, teď mi to přijde jako jedna z nejlepších věcí v životě. Tehdy jsem to bral jako blbost. Co čert nechtěl, Bella otěhotněla. Nechtěl jsem ji nechat samotnou s upírem v břiše, a tak jsem se o ni začal starat. Nakonec jsem se do ní zamiloval. Renesmee mou lásku ještě utvrdila. Chvíli po jejím narození jsem si Bellu vzal a teď s ní žiju šťastný monogamní vztah.

The End of my love story.

Z přemýšlení mě vytrhl Emmettův řev.

„Rose, přines mi prosím sklenku vody.“ Kolem mě proběhla Rose a beze slova nesla Emmovi sklenku vody. Za pár minut už ale Emm řval znovu.

„Rose, prosím, přines mi ještě sklenku vody.“ Ten je dnes nějak žíznivý. Radši bychom s ním měli odpoledne zajít na lov.

Dalších pár minut se nic nedělo, ale to ticho přerušil Emmův už klidný hlas.

„Rose, volej hasiče. Ten požár sami neuhasíme.“ Požár? Cože? Jaký požár? To si snad ze mě dělají oba dva srandu. Tak rodina na pár minut odjede a oni stihnou podpálit barák?

Celý nepříčetný jsem vletěl do svého pokoje, odkud Emm řval. Jen pár sekund po otevření dveří se na mě ze shora vylilo snad deset litrů vody.

„Hmm, mohl by sis tady udělat akvárko,“ zhodnotila můj pokoj Rose. Neměla by být tak klidná. Hodlám je totiž oba zabít.

„Esme ti dá, Edwarde. Nemyslím si, že chtěla z domu bazén,“ konstatoval Emmett. Měl jsem sto chutí uškrtit ho na místě, ale měl pravdu. Musel jsem to tu uklidit.

Upíří rychlostí jsem začal vše vytírat a vysoušet. Emm s Rose se zatím klidně přesunuli na gauč a pozorovali mě. No, počkejte vy dva! Tohle vám nedaruju! Teď poznáte tu špatnou stránku Edwarda Cullena!

 

Pohled Rose

Docela by mě zajímalo, proč nám Alice nechce naplánovat svatbu. To musím nechat na později. Teď mám o dost větší starosti. A to najít nejbližší záchod, jinak ten výborný oběd vrhnu na podlahu.

Hned, co jsem se vyzvracela, něco mě napadlo. Asi na mě leze nějaká viróza, protože po čem jiném by mě mohlo být špatně?

„Asi na mě něco leze. Budu ležet v posteli,“ zařvala jsem, aby to všichni slyšeli. Hned u mě stál Emmett a starostlivě si mě prohlížel. Pak jen pokýval hlavou a pomohl mi do postele.

 

O pár dní později

„Pitomá viróza!“ zaklela jsem mezi zvracením. Přiběhla ke mně dost naštvaná Alice. Poslední dobou se takhle chová. Nevím, co jsem jí udělala, ale kvůli Edwardovi se asi zlobit nebude.

„Tak viróza, jo?“ začala řvát. „Toho, co v tobě je, se jen tak nezbavíš. Nepokoušej se to vyzvracet. Ještě devět měsíců to ze sebe nedostaneš. Rose, ty jsi těhotná!“


Moc všem děkuji za trpělivost a omlouvám se za zpoždění. Mě pomalu tahle povídka přestává bavit a chci vědět, jestli ji někdo čte. Jestli si ji tady nepíšu pro sebe. Také se omlouvám za krátkou kapitolu, ale chtěla jsem to takhle skončit :)


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Postarej se o moji dceru - 5. kapitola:

 1
14.06.2013 [20:49]

mokasinakrásnééé šup další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. matony
13.06.2013 [13:35]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.06.2013 [10:23]

GabrielaVespucciAlice by dostala facku. Na tehotnou se nerve! :-) krasne. Tesim se na dalsi :-) Emoticon

5. Pinka25
13.06.2013 [9:16]

Moc pěkný. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. lala19941
12.06.2013 [23:48]

Skvela kapitola mam rada tuto povidku dufam ze budes pokracovat Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. pájule
12.06.2013 [23:28]

už se strašně moc těšim na pokračování a prosím prosímm budu mít holčičku ??

2. Niki
12.06.2013 [22:29]

Nádherné !!! :)
Pěkně jí to řekla :))

1. Jana
12.06.2013 [21:49]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!