Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Poslové smrti - Prolog

Stephenie Meyer


Poslové smrti - PrologJe tu nová povídka z trochu jiného soudku. Bella zabíjí, Edward také. Za jakým účelem a co je k tomu dohnalo? Příjemné počtení a prosím o komentíky, jestli má vůbec cenu pokračovat.

Bella:

Z ohořelých aut stoupaly až několikametrové plameny a všude smrděl pach spálených vlasů, kostí a pečeného masa. Zhluboka jsem se nadechla, a přestože jsem byla na tuhle vůni zvyklá, žaludek se mi zhoupl a já těžce polkla, abych nevyzvracela obsah svého žaludku. Auto po pravé straně leželo převrácené na střeše, jako jedno z mála zatím nehořelo. Vrchní polovina obézního pána ležela na zemi vedle auta, zatímco ta dolní seděla spokojeně na místě řidiče. Krk měl zohavený a dvě symbolické ranky po celé vrchní půlce těla.

Nikdy jsem si na to nezvykla! Z dálky se ozýval odporný křik, byl to vysoký dětský hlásek. Vydala jsem se za zvukem a našla malou blonďatou holčičku ležet v kaluži krve. Malé pěstičky zatínala, až se jí nehtíky zarývaly do bílé kůže. Křičela z plna hrdla a svíjela se bolestí. Bolestí přeměny. Nemohla jsem dopustit, aby se proměnila. Měla v sobě ještě dostatek lidské krve na to, abych ji mohla zabít jako člověka. Z pouzdra upevněného na starých ošoupaných jeanách jsem vytáhla lovecký švýcarský nůž a... Křik utichl a já nemohla ani dýchat. Děti jsou nejhorší.

Zaklonila jsem hlavu a podívala se na nebe. Černá oblaka se líně táhla po nebi a mně do oka spadla první kapka kyselého deště. Zkrvavený nůž jsem si utřela do dříve bílého trička a strčila ho zpět do pouzdra. Stříbrný glock stahoval mé kalhoty dolů. Povytáhla jsem je a pásek ještě více utáhla. Z dálky se ozývalo ještě několik dalších zmučených hlasů. Mým poselstvím bylo je všechny najít a utišit.

Další útok má být na hranicích s Francií. Když najdu nějaké pojízdné auto, mohla bych tam být tak za den, ani ne. Volturiovi si určitě dají na čas. Prošla jsem kolem dalších ohořelých aut. Některá vypadala celkem v pořádku, ale po bližším zkoumání to s ani jedním nevypadalo nadějně. Pomalu jsem se blížila ke konci téhle kolony smrti a ucítila jsem známý zápach. Pach dokonale odlišný od spálených lidských vlasů a masa. Pach upírů. Vytáhla jsem glock z kalhot a pevně ho chytla oběma rukama. Nic jsem neslyšela. Ani sebemenší krok, vše kolem bylo mrtvé.

Celkem dost velká hromada upířího popela byla uprostřed malého kola tvořeného lidskými mrtvými těly a ohořelými dopravními prostředky. Rozhlédla jsem se okolo, nikde nic. Ten, kdo tohle zavinil, musí být sakra mocný na to, aby se s takovouto početnou skupinou tak lehce vypořádal. Asi deset metrů ode mě se povalovala černá motorka. Nevypadala vůbec špatně a já si byla celkem jistá, že bude i pojízdná.

Popel jsem nechala popelem. Jedním skokem jsem přeskočila auto, které mi bránilo v cestě. Motorka nebyla zrovna nejlehčí a při své váze se mi na ní asi nepojede nejlíp, ale alespoň něco. Odšroubovala jsem víko od nádrže a motorkou jsem zacloumala. Nádrž byla skoro plná. Roztrhaná černá kožená bunda muže ležícího na zemi prozrazovala, že asi patřila jemu. Byl celkem pohledný, ale jeho bezkrvé tělo celý tento dojem kazilo. Víko jsem přišroubovala na své místo a nastartovala.

Ozval se ohlušující řev silného stroje. Pomalým krokem jsem prošla ještě mezi několika desítkami aut a nasedla jsem. Silný stroj zapředl a šílenou rychlostí vyjel vpřed.


Edward:

Prudce jsem otočil hlavou a ta kovově zaskřípala, jak se o sebe dvě části dříve lidského těla třela. Hlava se lehce oddělila od těla a já ji hodil na zem. Z kapsy jsem vytáhl zápalky a jednu zapálenou jsem hodil na hromadu těl. Okamžitě začala hořet jasným fialovým plamenem a štiplavý kouř stoupal k nebi.

Zelená parka mě chránila před prudkým deštěm, který se znenadání spustil, ale ani to neuhasilo doutnající hromadu. Prohrábl jsem si bronzové vlasy a ruku od krve utřel do černých kalhot. Nasadil jsem si kapuci a pomalými kroky se vydal dál. Zachraňovat a ničit.

„Zasraný upíři!" procedil jsem skrz zuby a na tváři vykouzlil úšklebek podobný úsměvu. Nikde v okolí jsem neslyšel ani jedinou myšlenku, ani jediný pohyb napovídající tomu, že by se tu někde nacházelo něco živého. Nebo neživého. Svou rychlostí jsem za několik sekund stál na okraji té kolony ohořelých aut, mrtvých těl a ztracených životů. Z dálky se ozývala siréna. Několik sirén. Někdy mě ta lidská naivita opravdu dokáže ještě překvapit. Tohle byl asi pátý větší útok v Německu a ti Němci se ještě nepoučili. Není tu koho zachraňovat.

Nosní dírky se mi rozšířily a oči ztmavly. Měl jsem hlad. Ten pach krve, masa a zmařených životů ve mně probouzel to zvíře, které jsem schovával a bránil mu dostat se na povrch. V dálce už se mihlo modré světlo a zvuk sirén sílil. Vběhl jsem do lesa, pomalým krokem se zastavil a nasál vzduch. Jelen! Nedaleko odtud. Vypustil jsem zvíře v sobě na povrch.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Poslové smrti - Prolog:

 1
10. mims
21.02.2012 [10:37]

Emoticon Super jasne ze pokracuj!!!! Nadhera... Emoticon

20.02.2012 [18:08]

AddyCullen Emoticon Emoticon

8. Romana
19.02.2012 [20:59]

Hezkej začátek (jestli je to začátek Emoticon ) a hodně otázek.Hlavně mě napadá, co je Bella zač?Je taky upír?A pracuje pro Ara, nebo naopak?A Edward?Já vím, musím být trpělivá a všechno se dozvím Emoticon

19.02.2012 [11:20]

EmmettkaBomba! :) Emoticon Emoticon

6. Elis
18.02.2012 [22:02]

wow Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ...přesně žánr, který doslova žeru Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.02.2012 [20:34]

ZdeLlamias: Asi hloupost opisovat sem něco z knížky ne? :) Jasně, že sama.

4. mias
18.02.2012 [20:28]

To jsi napsala ty sama nebo je to z knížky ?
jinak super

3. Hejly
18.02.2012 [20:10]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.02.2012 [19:13]

AnnieSMožná to bude na mě až moc brutální... ale uvidíme, určitě pokračuj! Emoticon

1. leluš
18.02.2012 [17:06]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!