Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Poslední oběť 14. kapitola

11779444


Poslední oběť 14. kapitolaEdward a Bella si užívají, ale ne nadlouho.

13. kapitola

 

Edward konečně zjistil, co se doopravdy stalo. Ale bude to mít šťastný konec? Nebo ho Bella zabije? A co Rosalie? Táhne to s nimi, nebo se jí zbaví? Je opravdu vše tak, jak se zdá být, nebo to je daleko složitější?

 

14. kapitola

 

Bella

 

Políbila jsem ho. Znám ho jen pár dní, ale už od samého začátku mě lákaly jeho rty. Toužila jsem po tom je ochutnat. Můj sen se splnil. Očekávala jsem cokoli, ale tohle ne. Líbal mě, jako kdybych se měla každou chvíli rozplynout. Nerada, ale musela jsme naše rty rozpojit. Došel mi kyslík.

„Páni.“ První, co řekne, je páni? No to mě těší.

„Jo, páni,“ přitakala jsem. Než jsem se stihla vzpamatovat z prvního polibku, už mě líbal znova. Ale teď to bylo vášnivější. Leželi jsme na dece a líbali se. Vlastně nic jiného jsme ani nedělali. Naše rty jsme rozpojily jen v potřebě kyslíku a taky, když jsme za námi uslyšeli chichotání. Nestál tam nikdo jiný, než Rosalie s Emmettem.

„Taky už jdete, holubičky, nebo máme počkat v hotelu?“ Edward zavrčel na Emmettovu adresu, ale ten se znova zachichotal.

„No, vlastně bych měl dát vědět ostatním, že jste vůbec nikam neutekli, nebo tě roztrhají, až tam přijdeš.“ Teď se pro změnu chichotal Edward.

„Fajn. Jdeme taky.“ Než jsem se stihla vzpamatovat, Edward mě držel v náručí a běžel k hotelu. Zavřela jsem oči a položila si hlavu na jeho hruď. Vdechovala jsem jeho vůni a přála si, aby tato chvíle nikde neskončila. Jenže to se mi nesplnilo.

„Co se stalo, Edwarde? Všichni stáli hned u nás a rentgenovali mě pohledem.

„To nic. Bylo to jen malý překvapení.“ Edward se na mě usmál a vedl mě do vedlejšího pokoje.
„Měla by sis odpočinout, ráno se přesouváme. Nechám tě tu samotnou.“ Otočil se a chtěl jít pryč, ale já ho stáhla k sobě a začala líbat. Už nikdy jsem se od těch rtů nechtěla odpojit. Vzal mě opatrně za zadeček a já se vyhoupla na jeho boky. Vášnivě mě líbal a já byla v nebi. Přešel k posteli a pomalu jsme se pokládali. Sedla jsem si na jeho klín, ale nerozdělili jsme se.
„Edwarde,“ vzdychla jsem mezi polibky a cítila, jak jeho ruce putují po mém těle. Na chvíli jsem rozpojila naše rty a zrychleně dýchala. I on rychle dýchal, ač to vůbec nepotřebuje. Dívala jsem se do jeho uhlově černých očí plných vášně a lásky. Opět jsme spojili naše rty. Trochu jsem pootevřela rty, jen co jsem tento nepatrný pohyb provedla, ucítila jsem v puse jeho jazyk. Vzájemně jsme je proplétali. Tak začala nezadržitelná hra plná vášně.

 

Vysvlékla jsem mu tričko a rty prohledávala každý kousíček jeho těla. Rty jsem mu stiskla ušní lalůček a poté putovala jazykem až k bradě, ale rtům jsem se vyhnula. Přes krk jsem putovala až k jeho bradavkám. Tam jsem se značně zdržela jejich laskáním. Zlíbala jsem jeho ploché bříško a dostala se k pásku na riflích. Zdvihla jsem hlavu a spatřila Edwarda. Měl hlavu mírně zakloněnou a rty smyslně pootevřené, ruce zarýval do prostěradla. Usmála jsem se a jedním pohybem pásek rozepnula. Vtom Edward otevřel oči a zběsile oddechoval. Chtěla jsem pokračovat, ale ocitla jsem se pod ním a bez trička. Hrubě, ale přesto se vší láskou líbal mé rty a rukama bloudil po mém těle. Než jsem se nadála, byla jsem i bez podprsenky.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Poslední oběť 14. kapitola:

 1
5. Ankh
10.11.2011 [9:25]

AnkhPíšeš fakt dobře, ale jednu poznámečku si prostě nemůžu odpustit. Vím, že je to tvůj příběh a vím, že láska asi dokáže divy, ale... Věř mi, že po znásilnění by opravdu nebyla schopná si takhle rychle užívat sexuální chvilky a být tak bezstarostná. Ale je to tvůj příběh a tvoje Bella, takže samozřejmě může dělat, co sama chceš.
A ještě ti chci pochválit ztvárnění toho psiska jako hlavního padoucha, protože ho fakt nemusím :P Hodně zajímavý nápad na povídku. Emoticon

4. Decode
25.09.2011 [16:14]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.09.2011 [14:26]

LadyLilianne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. lelus
25.09.2011 [12:35]

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.09.2011 [12:11]

AnysP Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon jedním slovem krása... Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!