Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Poslední kapka krve!

Fanoušci, jak otravní jste?


Poslední kapka krve! Takže moje první kapitolová povídka se odehrává v Novém měsíci potom, co Edward Bellu opustí a ta se s jeho odchodem těžce vyrovnává. Chce zapomenout, ale osud jí do cesty postaví dalšího upíra, který sehraje v Bellině životě důležitou roli, i když ve zcela jiném postavení, než Edward. Chcete vědět víc? Tak si to přečtěte;)

  1. Kapitola – Začátky jsou vždycky těžké

 

„Nemiluju tě! Proto odjíždíme. Popravdě Rusalie je taky ráda a zbytek si zvykne.“ pokrčí můj anděl rameny.

„Ale to nemůžeš!“ vykřiknu ve snaze přesvědčit sama sebe, že je to pravda.

„Je mi to líto…. Neudělej, prosím tě hlavně nějakou hloupost.“ políbí mě do vlasů a odejde.

„Edwarde, prosím. Prosím!“ vykřiknu a s tím se probudím. Oddychuji jako po dlouhém běhu a z očí se mi řinou slzy. Noční můry u mě nejsou žádnou výjimkou. Tenhle sen se mi zdá pořád a pořád dokola.

Prohrábnu se ve vlasech a vykouknu z okna, kde je naprostá tma a ticho. Na budíku svítí červeně 1:00. Jelikož usoudím, že už vážně nehrozí, abych usnula, obleču se a potichounku se vyplížím z domu. Nechci Charliemu přidělávat starosti. Už takhle skoro nespí, jelikož mě každou noc chodí uklidňovat potom, co se s hrůzou budím. Kéž bych tak mohla někam odjet. Někam, kde bych nikomu neničila život.

„Aro! Mám ji!“ ozve se za mnou z velké vzdálenosti a než se stačím leknout, obejmou mě dvě silné chladné paže. Neznámý si mě otočí tváří k sobě a já mám možnost podívat se do rudých očí blonďatého upíra.

„Co po mě chceš?“ vyhrknu vyděšeně. Upír se zhluboka nadechne a slastně přivře oči.

„Je to jako…. Ani se to nedá popsat. Nedivím se mu, že na tobě tolik lpí.“ usměje se.

„Demetri?…. Pusť ji. Nechceme ji vyděsit.“ pokyne upírovi a ten mě pustí, ač zřejmě nerad.

„Jsem, Aro Volturi. Tvoji… Hm…. Upíří přátelé se ti o nás jistě už zmínili. Královská rodina.“ usměje se přesladce, čímž mě trochu vyděsí. Ten úsměv je totiž trochu zákeřný.

„Slyšel jsem, že tě Edward opustil… A já jsem ti přišel nabídnout, aby ses přidala k nám. S námi zapomeneš. To ti slibuji.“

„Dejte mi pokoj. Nechci mít už nic společného s nikým z vás…… Copak toho nebylo dost?“ svezu se do podřepu a hlavu si složím do dlaní. Silou vůle zadružuji stavidla slz, které vyvolalo jeho jméno.

„Zřejmě jsem se nevyjádřil dobře. Nemáš na vybranou, Bello. Buď s námi půjdeš, nebo….“ Zarazí se.

„Nebo?“ zvednu pohrdavě hlavu. Co horšího mi můžou udělat, než mě zabít?!

„Ne mé dítě…. Ty jsi mě opět nepochopila. Já tě nehodlám zabíjet……. Takový talent nezničím. Ale co tvůj otec. Je sám v domě a než by ses tam dostala…. No…. Může se stát mnoho věcí.“ Pokrčí rameny.

„To neuděláte!“ přimhouřím nenávistně oči.

„ Proč ne?“ optá se.

„To je….“

„To je čirý fakt. Takže?“ nadzvedne obočí. Skousnu si dolní ret. Sakra…. Jsem v pasti… Ale na druhou stranu. Tady je řešení mích problémů. Nemusela bych Charlieho otravovat svými starostmi. Možná by se chvíli trápil, co se se mnou stalo, ale potom by se smířil s tím, že jsem odešla…. Ale na druhou stranu. Nechci být upír. Ne teď, když nemám proč žít věčně. Nemám pro koho!

„Dobře…. Ale nechci být přeměněna. Aspoň ne hned.“ Stanovím si ultimátum. Aro, přimhouří oči, podívá se na Demetriho, potom zpátky na mě a kývne.

„Zatím ne. Ale jednou mi to dovolíš.“ Slíbí s rouškou tajemství.

A tak se vrhnu z konce, který pro mě měl znamenat zkázu do nového začátku. Začátku, který zřejmě nebude lehký. Protože začátky jsou vždycky těžké.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Poslední kapka krve! :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!