Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Poslední kapka krve! Kapitola 5.

4.Sasanka-Books


Poslední kapka krve! Kapitola 5.Tak a po opravdu hodně dlouhé době je tady další kapitola k povídce PKK. Myslíte si, že se Bella přece jenom slituje nad Cullenovými? Jestli ano, tak je vidět, že ji ještě neznáte...

5. kapitola - Chci vás vidět na kolenou!

 

Vyčerpaně se opírám o kamennou římsu okna a pohled upírám na měsíc, který mi zvědavě nakukuje do pokoje. Je toho moc. Vážně moc. Kdy jsem se proboha stala poloviční upírkou? Kdy jsem se dozvěděla, že můj otec je upír? Kdy se celý můj život otočil vzhůru nohama. Ts… Vím to až moc dobře. Nikdy jsem nebyla normální… Ale tohle naprosto překonalo i ty nejdivočejší sny. Já jsem poloviční upírka, dcera jednoho z členů vládnoucí rodiny a miluji upíra, který… Který mě opustil, aby mě ochránil. Já ale ještě nejsem připravená na to, abych mu znovu dala svoje srdce. Nejsem připravená mu znovu bezvýhradně důvěřovat. Dala bych za něj život, ale nenechám ho, aby mi znovu ublížil. Nenechám ho, aby střípky mého srdce, které se tak pracně snažím poslepovat, znovu rozdrtil na prach.

„Slečno? Volají vás k večeři,“ špitne Lily potom, co zaklepe na dveře mého pokoje. S kývnutím jí dám znamení, že to beru na vědomí a ona zase vycouvá. Skvěle… Takže nezbývá, než nasadit můj chladný výraz a postavit se mojí největší noční můře. Sama sobě v situaci, které se tolik snažím vyhýbat. Být s Cullenovými v jedné místnosti… Ještě se podívám, v čem jsem vůbec navlečená a musím se ušklíbnout. Klasika. Dlouhé saténové šaty černé barvy s nádhernou nabíranou sukní a korzetovým vrškem. Ještě před pár měsíci bych si to na sebe nevzala ani za nic. Jenže ještě před pár měsíci, bych neuvěřila tomu, kdo by mi řekl, že skončím tady.

Moje pomalé kroky zní velkým sálem až nepřirozeně hlasitě a já si všimnu, jak se začnou všichni otáčet a utichat v hovoru. Síň je plná a u kulatého stolu se sešlo jen několik výjimečných osob, které Aro pozval. A teď se zraky všech upírají na mě a mně je jasné, co se jim honí hlavou. Otázky ohledně mé přeměny. Protože jsem si jistá, že moje vůně se musí nést celou síní. Už jen hladové pohledy některých upírů mi to dosvědčují.

„Jsem rád, že jsi dorazila Isabelo,“ řekne mi Aro s úsměvem a pokyne mi na místo vedle něj. Tahle večeře je stejně strašná šaráda. Oni dostanou poháry s krví a já normální jídlo. Usednu na nabídnutou židli a rozhlédnu se kolem sebe. Když se střetnu s Edwardovým pohledem, jen přimhouřím oči a pohodím hlavou, abych si natočené vlasy, které se mi neposedně kroutí v lokýnkách kolem obličeje, odhodila na záda.

„Nač taková sešlost?“ ušklíbnu se a lenivě se opřu hlouběji do opěrky židle. Musím uznat, že roli povýšené Isabely jsem se naučila zvládat bravurně.

„No není snad hezké, když se rodina jednou za čas sejde,“ usměje se na mě a já ho probodnu nenávistný pohledem. Tohle dělá v jednom kuse. Pořád mě hází do jednoho pytle s nimi.

„Vidím tady jen jednoho člena mojí rodiny,“ zavrčím uštěpačně. Aro se rozesměje tím svým nepříjemným smíchem a položí mi svou chladnou dlaň na mou netečně ležící ruku.

„Měla by ses chovat k našim hostům slušně,“ oznámí mi s lehkou ironií. Podívám se do očí všech Cullenů a nejdéle se zdržím u Alice. Její hluboké oči se na mě dívají smutně. Chvíli jí svým ledovým pohledem držím v šachu, pak jen pohrdavě odfrknu a vyprostím svou ruku z Arova sevření.

„Slušně… Nechceš raději mou hlavu?“ zeptám se s viditelnou nechutí. Aro se tomu zasměje jako vtipu a pokyne služebnictvu, aby nosilo na stůl. Přede mě postaví talíř s vegetariánskou stravou a ostatním dopřeje lidskou krev v pohárech, přičemž Cullenům samozřejmě přistrčí zvířecí.

„No a jak jste se pořád měli moji drazí přátelé? Tady naše Isabela o vás moc nemluvila. Veškerou moji snahu navázat s ní řeč na vaše životy, skončila opravdu unikátním způsobem. Myslím, že v tu chvíli by byla schopna vzít život někomu jinému,“ prohlásí Aro zase pobaveně a já ho za ty jeho věčné narážky začínám mít vážně dost.

„Nejlépe někomu z nás, že?“ řekne Emett s úsměvem a myslí si, jak mě nedoběhl.

„Na špinavou práci mám lidi!“ zpražím ho a jemu ztuhne úsměv na rtech. Tohle zřejmě nečekal. Takovouhle Bellu nečekal!

 

„Začíná mě to opravdu unavovat… Čekala jsem nějaké vzrušení. Co třeba moje přeměna Aro?“ stočím pohled na svého otce.

„No to snad ne!“ ozve se poprvé za večer Edward. Vztekle se po něm ohlédnu a z hrudi se mi ozve temné vrčení.

„Klid drahá. Myslím na to, takže se nemusíš ničeho obávat. Jsem si jist, že se ti tvé přání brzy splní,“ uklidní mě Aro.

„To přece nemůžeš myslet vážně?“ otočí se Edward na Ara.

„Tohle rozhodnutí nezávisí na tobě Edwarde,“ odpoví mu Aro klidně.

„Samozřejmě, že záleží! Kvůli tomhle jsem jí neopustil! Nenechal jsem jí jít, aby se stala tím, čím jsem já! Zrůdou!“ vstane rozčileně od stolu.

„Dávno jsi ztratil právo rozhodovat o mém životě Edwarde,“ řeknu mu to tak klidně a s takovou dávkou chladu, že dokonce cítím, jak každá slabika protíná vzduch nabitý emocemi.

„Ne! Já to právo získal, když ses tady objevila jako bohyně pomsty! Nenechám tě to udělat!“ podívá se mi upřeně do očí a já najednou hledím na úplně jiného Edwarda. Kde je ten klidný a vždy věcný upír? Teď tady přede mnou stojí muž ochotný bojovat do poslední kapky krve.

„Myslím, že už toho bylo dost… Nechci, aby ses mi ty nebo kdokoliv z tvojí rodiny ještě kdy stavil do cesty, protože přísahám, že jestli to uděláte, tak pocítíte můj hněv!“ zvýším trochu hlas, ale ne tak, abych přitáhla zbytečně moc pozornosti.

„Kdysi to byla i tvoje rodina,“ zašeptá najednou Alice tiše.

„Kdysi jsem taky věřila, že se mi můžou splnit všechny sny. Lidé jsou naivní Alice. Kdysi jsem si myslela, že jsi moje nejlepší kamarádka, Edward láska mého života, Esme něco jako druhá matka a tak dále… O každém z vás jsem si kdysi myslela ty nejlepší věci na světě. A víš, kdy mě to přešlo? Ve chvíli, kdy se moje srdce rozpadlo na prach. Nechtěl jsi abych byla upír, protože sis myslel, že přijdu o duši. Gratuluji! Duši jsi mi sice nechal, ale připravil si mě o srdce. Protože ať už bije nebo ne, je v tuhle chvíli ještě chladnější, než to tvoje!“ poslední slova už směřuji na Edwarda. Vypadá to, že jsem ho opravdu zranila, protože takovou bolest, jsem mu v tváři neviděla ani ve chvíli, kdy bojoval o můj život s Jamesem.

„Co vlastně chceš?“ zeptá se mě Rosalie, která je asi jako jediná schopná slova.

„Co chci? To je přece naprosto snadné… Chci vás vidět na kolenou! Každý z vás mi zaplatí za to, o co jste mě připravili! Protože až moje už teď mrtvé srdce vydá poslední úder, tak začne štvanice! Najdu si vás klidně na samém konci světa, půjdu přes mrtvoly, ale přísahám bohu, že pocítíte tu samou bolest, kterou jsem musela prožívat já! A až to začne, tak si můžete být jisti, že se pozice vymění! Okusíte, jaké to je, být lovnou zvěří!“ usměji se zle a s tím taky odejdu.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Poslední kapka krve! Kapitola 5.:

 1
1. kate
19.07.2012 [12:33]

Mazec! Fakt dobrý zakončení, každý si může představit jak to asi dopadne :) Gratuluji Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!