Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Poslední kapka krve! Kapitola 3.

Rosalie - Já kůň - Akkisek


Poslední kapka krve!  Kapitola 3.Tak tady je moje další kapitolka k povídce PKK. Trvalo to trošku dýl, za což se omlouvám a už makám na další kapitole. Tahle se mi podle mého názoru moc nepovedla, ale tak uvidím podle komentíků, který prosím piště, abych věděla, jestli mám pokračovat;)

  1. Kapitola – Oko za oko, zub za zub

 

Chodbou procházím sice se vztyčenou hlavou, ale za to bolavým srdcem. Raději se ani neohlížím, abych bolest ještě nepodněcovala. Nechápu, jak mi to může Aro dělat. Splnila jsem všechny rozkazy, které mi dal, ale to mu nestačí. Musí mě mučit tím, že veškerý svůj čas trávím s Cullenovými.

„Bello…“ chytí mě Alice za paži a já se po ní nenávistně otočím.

„Už na mě nikdy nesahej.“ Zasyčím vztekle a vytrhnu jí svou ruku.

„Tohle přece nejsi ty. Nemusíš….“ Začne, ale já ji umlčím.

„Správně… Nemusím. Nemusím tě poslouchat a radila bych ti, abys mě nedráždila. Nevíš, čeho jsem schopná… A jsem to já. Tohle jsem já. Nebo spíš to, co jste opustili.“ Ušklíbnu se ve snaze jim co nejvíc ublížit.

„Holčičko moje, co jsme ti to udělali?“ zašeptá Esme přiškrceným hlasem.

„Ale no tak Esme… Nebuď sentimentální. Udělali jste to nejlepší, co jste mohli. Protože nebýt toho, že jste mě opustili, tak bych nikdy nebyla tady a nikdy bych neochutnala chuť svobody. Byla jsem jen hloupý človíček, který se zbláznil do upíra. Klasika. Jak jste to říkali? Vaše vůně, vaše tvář, váš hlas, to všechno mě neskutečně lákalo. Měli jste pravdu… Jenže to platí u každého z vás. Ale na jednu věc jsem přišla i bez vaší pomoci… Upíři, kteří pijí lidskou krev, jsou mnohem víc… Jak to říct?… Sexy.“ Usměji se a se zadostiučiněním si všimnu, jak se Edwardovi zkřiví krásný obličej bolestí.

„Tak dost!… Co si o sobě myslíš ty malá káčo?! Tak my se tady obětujeme, aby se slečně nic nestalo, a ty uděláš co? Místo toho, aby ses držela od upírů co nejdál, tak se vrhneš do náruče přímo královské rodině. Naservírovala jsi ses jim na stříbrném podnose! Jen čekám, až Ara přestaneš bavit a zbaví se tě!“ zařve Rosalie a surově mi sevře loket. Než ale stačím syknout bolestí, něco ji odmrští na konec chodby. Začne se kroutit v křečích a mně je hned jasné, kdo za tím stojí.

„Jane… Přestaň, to není potřeba.“ Usměji se na malou postavu zahalenou do pláště. Jane po mně blýskne rudýma očima a ač nerada tak přestane.

„Zkus to ještě jednou a utrhnu ti hlavu!“ zasyčí směrem k Rose a jemně mi poodhrne plášť, aby zkontrolovala moje zranění. Na ruce se mi už stihla udělat modřina a Jane se otřese vztekem.

„Jste si jistá má paní, že jí nemám potrestat?“ zeptá se s úsměvem.

„To je v pořádku. Sežeň Demetriho a vyřiď mu, aby sem okamžitě přišel a naše hosty odvedl do jídelny. Aro jim tam něco malého připravil.“ Poručím malé upírce a ta odskáče pryč. Já se otočím zpátky k Rose, která se s navztekaným výrazem sbírá ze země.

„To bylo naposledy, co ses mě dotkla, rozumíš? Zkus to ještě jednou a nechám Jane, aby ti vyrvala srdce z těla!“ přimhouřím oči. Emett na mě zavrčí a postaví se do bojové pozice.

„Jen to zkus… Jane ještě není tak úplně pryč.“ Usměji se zlomyslně.

„Byla jsi ten nejhodnější člověk na světě… Jak se z tebe stalo tohle?“ zavrtí Jesper nechápavě hlavou.

„Tak ty to nevíš?... Nebuď směšný Jespere. Dokonce i ten nejhodnější pes se naučí kousat, když mu někdo ublíží.“ Pousměji se smutně.

„Bello… Já…“ Edwardův hlas mě zasáhne hluboko do bolavého srdce a já se jen přikrčím. Je to jako rána z čistého nebe.

„Felixi!!“ vykřikne najednou někdo za mnou. Lily! Co ta tady dělá?! Za pár vteřin se nad ležící upírkou krčí blonďatý strážný.

„Lily?… Proboha, co je ti?“ zatřese s ní Felix.

„To ona… Zase… Zase jí…“ vydechne vysíleně a natáhne ruku k Jesperovi.

„Pojď k ní!“ přikáže mu Felix. Zřejmě má o svou družku strach.

„Isabella… Taky…“ zadýchá se Lily.

„Já nikam nejdu.“ Zkřížím si ruce na prsou. Felix se na mě zamračí, surově mě čapne za plášť a trhne jím dolů, čímž mě přinutí klesnout vedle ležící Lily. Jesperovi stačí jen varovný pohled a hned je vedle mě. Lily chytí mojí a Jesperovu ruku. Potom zavře oči a já si všimnu, že Jeper ty svoje nepřítomně vykulí. Oba začnou zrychleně dýchat a Jesper dokonce zkousne dolní ret, až mu začne téct krev. Po chvíli svoji ruku odtáhne a pohledem prázdných očí se podívá na Edwarda.

„Co jsi jí to udělal?“ zašeptá chraplavým hlasem. Edward jen couvne o pár kroků a hlavu si složí do dlaní.

„Lily!… Co si to dovoluješ?! Okamžitě ji pusť!“ zařve zničehonic za mnou stojící Demetri. Lily mou ruku pustí jako na povel a já si stoupnu na třesoucí nohy. Demetri si mě přitáhne k sobě a já se ani nebráním.

„Ty!… Blondsko!“ ukáže Demetri na Rose. „S tebou si ještě popovídám!“ zavrčí výhružně a táhne mě odtamtud pryč. Jsem tak zmatená, že se ani nevzmohu na odpor. Co to mělo znamenat proboha?

„Demetri?... Ještě počkej.“ Zastavím vztekem soptícího upíra. Nechápavě si mě prohlédne, ale já jen mávnu rukou. Dojdu k Alici, sáhnu si ke krku, a když nahmatám přívěsek se zkroucenými písmeny B a A, strhnu ho a hodím ho do prachu pod její nohy.

„Oko za oko, zub za zub!“ řeknu ledovým hlasem a s tím odejdu v doprovodu usměvavého Demetriho.

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Poslední kapka krve! Kapitola 3.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!