Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Posadnutosť - 6. časť

4


Posadnutosť - 6. časťTak a je tu koniec! Ďakujem všetkým, ktorí túto poviedku čítali a zanechávali svoje komentáre. V tejto časti sa dozviete, kto prišiel zachrániť Bellu, ako naň zareagovala Victoria a či sa vráti Edward alebo niekto z Cullenovcov. Pekné čítanie!

6. časť

A návštevník naozaj prišiel. Kdesi v kútiku duše som pocítila sklamanie. Nevedno prečo som dúfala, že by to mohol byť Edward.

„Si v poriadku?“ spýtal sa starostlivo.

Prikývla som.

„Čo tu chceš?“ zavrčal na svoju ex.

„Čo by som tak mohla chcieť?“ spýtala sa tvrdo, ale ja som z jej hlasu pocítila zúfalstvo, aj keď sa ho snažila zakryť. Zúfalstvo zo stratenej lásky.

„Neopováž sa na ňu ani siahnuť!“ vyhrážal sa.

„Lebo čo?“ povedala Victoria a podišla ku mne.

James zavrčal a skočil na ňu.

„Nie!!!“ skríkla som a rozbehla som sa k nim.

„Pusť ju, počuješ, pusť ju!“ kričala som a ťahala Jamesa za ruku.

Viem, pliesť sa do bitky dvoch upíroch, nebol zrejme najlepší nápad, ale niečo som musela urobiť. Za ten čas, ktorý som s Victoriou strávila, som zistila, že v skutočnosti ku mne necíti žiadny druh nenávisti. Jediné, čo cíti, je bolesť a zúfalstvo nad stratou životnej lásky. A to je niečo, čomu veľmi dobre rozumiem!

Prekvapene sa obzrel. „Čože?“

„Pusť ju!“ prikázala som.

„Je len zúfalá, pretože ťa miluje,“ dodala som na vysvetlenie.

Chvíľu sa na mňa pozeral a potom ju odsotil.

„Vypadni!“ štekol po nej.

Victorine oči boli plné zúfalstva.

„Počúvaj ma prosím...“ začala, ale James ju neľútostne prerušil.

„Zmizni!“ prikázal.

Victoria sa obrátila na mňa.

„Pomôž mi! Keď mu prikážeš odísť, vráti sa ku mne!“ prosila, ale ja som pokrútila hlavou.

„Nemôžem, Vicki! On mi pomáha prežiť,“ povedala som ticho, držiac Jamesa za ruku.

„Navždy budeš v mojom srdci,“ zašepkala a pobrala sa na odchod.

V tom ma čosi napadlo!

„Vicki!“ zakričala som na ňu.

Zastala niekoľko desiatok metrov odo mňa, ale neotočila sa.

„Ja ti ho vrátim. Raz určite!“ povedala som.

Victoria sa obrátila a s vďakou na mňa pozrela.

„Ďakujem!“ zašepkala.

A bola preč.


Prešlo zopár ďalších mesiacov. James a ja sme tvorili už oficiálny pár. Jedného dňa, tesne pred maturitou, ma James tak ako vždy viezol do školy.

„Máš tu kamaráta,“ oznámil mi James, keď sme vchádzali na parkovisko.

Nechápavo som naňho pozerala, keď som v tom zazrela Jacoba, ako sa opiera o svoju motorku a čaká na mňa.

Obaja sme vystúpili a podišli k Jackovi.

„Ahoj Bells,“ pozdravil a jeho pohľad sa zastavil na Jamesovi.

„Mohol by som s tebou hovoriť?“ spýtal sa ma.

Prikývla som.

„Osamote,“ dodal, aby bolo každému jasné, kto tu je nevítaný.

„Ja pred Jamesom nemám žiadne tajomstvá.“

Musela som dať Jacobovi jasne najavo, aký je vzťah medzi Jamesom a mnou.

Ale Jacob trval na svojom, a tak sa James pobral preč. Ako prechádzal okolo Jacoba, pošepol mu.

„Budem sa dívať, a ak jej skrivíš čo i len jediný vlas, stiahnem ťa zaživa z kože priamo tu na parkovisku.“

S Jackom sme osameli. Stáli sme oproti sebe na opustenom parkovisku (prvá hodina sa začína až o hodinu).

„Bella,“ začal a ja som čakala, čo múdreho z neho zasa vypadne. V poslednej dobe ma dosť štval, pretože mi jednostaj volal a dožadoval sa môjho rozchodu s Jamesom. To sa načakáš, chlapče!

„Počúvaj ma! S ním nikdy nebudeš šťastná! On nie je človek! Je to netvor!“

„Tak toto prehnal!“ pomyslela som si a spustila som: „Ani ty nie si človek, keď už sme u toho! A druhýkrát láskavo nechaj na mňa, ktorú príšeru si vyberiem.“

„V tom prípade je medzi nami koniec! Už sa nikdy viac nenazývaj mojou priateľkou!“ dodal a odrazu znel jeho hlas zvláštne cudzo.

„Zamýšľa ťa premeniť?“ spýtal sa pri odchode. Pokrčila som plecami.

„Neviem, aké má so mnou zámery, ale ja sa transformácii rozhodne nebránim!“ odvetila som chladne a pokojne.

Jacob sa začal triasť. James bol okamžite pri mne a postavil sa medzi mňa a Jacoba.

„Ak ju premeníš, zabijem ťa!“ zakričal rozčúlene smerom k Jamesovi, ale ten sa len uškrnul a ticho riekol.„Už sa teším!“


Moje priateľstvo s Jackom sa skončilo, ale moja láska k Jamesovi ešte vzrástla. Po skončení strednej sme presťahovali do Archorage na Aljašku, kde sme obaja nastúpili na strednú školu. Roky ubiehali a ja som s Jamesom viedla čoraz častejšie a rozsiahlejšie debaty ohľadom mojej budúcnosti. James sa staval proti akejkoľvek budúcnosti, ktorú by som mohla mať ako upír. Podobal sa na Edwarda vo viacerých ohľadoch, než by sa mi páčilo. Aspoň v jednej otázke nebol tak úzkoprsý ako Edward a nestaval našim dotykom a objatiam veľké hranice, takže sme dosť času trávili v posteli a hrali poker“. Desať rokov po skončení školy som sa vydala. Za Jamesa! Áno, nie je láskou mojej existencie, ale láskou môjho života určite. A navyše viem, že bude stáť pri vždy pri mne! V dobrom aj v zlom. A to sa počíta!

koniec

epilog

Dúfam, že sa vám moja poviedka páčila. Ak by ste mali záujem o epilóg, dajte vedieť! Tiež vás chcem poprosiť o vyjadrenie názoru, ktorú poviedku mám písať ako prvú. (Zoznam nájdete v mojom shrnutí.)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Posadnutosť - 6. časť:

 1
14.07.2012 [23:01]

VictoriaJamesLaurentpanebože, si zo mńa robíš srandu! Pri odchode Victorie som sa trochu rozplakala :-). Chudák ona. Prečo nikdy nemôže byť šťastá? Krása

1. Kačka
24.09.2011 [19:20]

Konec se mi nelíbí!! Emoticon Emoticon Emoticon
Je mi líto Viktorie a i to, že Bella vlastně není šťastná Emoticon Emoticon Emoticon A Jacob mě též zklamal Emoticon
Ale jinak je to skvěle napsaný!!

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!