Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pomsta nemusí byť vždy sladká... 2. kapitola


Pomsta nemusí byť vždy sladká... 2. kapitolaKeďže prvá kapitola bola extrémne krátka, napísala som o niečo dlhšiu. Kto sú neznámi upíri, ktorých Bella stretla? Čo od nej chcú? Čo sa s ňou stane? Všetko sa dozviete tu... Prajem príjemné čítanie a prosím aj o nejaké tie komentíky (príjma sa aj kritika) a vopred všetkým ďakujem. Vaša Charlotte. :D

2. kapitola

Prečo som ja blbá neutiekla, kým som mohla?

„Do kelu,“ pomyslela som si.

Niečo by som aj povedala, ale srdce mi bilo tak divoko, že som ledva stíhala dýchať, nieto ešte hovoriť. V duchu som si mohla však iba nadávať. Predo mnou stáli dvaja vysokí upíri v dlhých, čiernych plášťoch s kapucňou. Obaja mali tmavé vlasy, rubínové oči a – ako inak – bledú pokožku. A boli neskutočne príťažliví.

Vydýchla som vzduch, ktorý som akosi podvedome zadržiavala. Toto nemôže byť pravda. Toto sa môže stať len mne. Ach jaj. Menší upír sa chladne pousmial. Heh, snaží sa byť milý, kým ma zabije?

„Isabella Marie Swanová?“ spýtal sa.

„Ehm... no... Áno,“ vypadlo so mňa nakoniec.

„Dobre. Ja som Alec,“ predstavil sa „a toto je Felix,“ predstavil toho druhého upíra. Ja som na nich len nemo civela. Čo chcú? Prečo prišli? Čo prišli spraviť? A čo som urobila ja? Čakala som, čo bude ďalej. Nechápala som už takmer ničomu. Alec sa nadýchol a spustil:

„V mene Volturiovcov, vládcov Volterry, ste vy, Isabella Marie Swanová, odsúdená na smrť,“ oznámil mi. Keby som mala niečo v ústach, najskôr by som sa zadusila. Našťastie mi v ústach dokonale vyschlo.

„Čože?“ zajačala som. Môj strach sa začal meniť na hnev. Nemohla som tomu uveriť. Oni si sem  len tak prídu a oznámia mi, že ma odsudzujú na smrť? Nie, že by som nechcela zomrieť. Od jeho odchodu som na tú možnosť nepomyslela len jedenkrát. Ani desať, či sto. Nedalo sa to spočítať. Kritické boli prvé dva týždne. Ale potom som si povedala nie. To som nemohla. Nemohla som to urobiť. V prvom rade kvôli Charliemu. Zabilo by ho to. A Renée by sa tiež zrútila. A tiež kvôli nemu. On nechcel, aby som zomrela. Preto som to spraviť nemohla. A basta. Proste to nešlo.

Tentoraz prehovoril Felix. Alec si len totálne nezaujato a ľahostajne obzeral nechty. „Porušila ste hlavné pravidlo Zákonu. Viete o našej existencii. Nemá význam chcieť na tom niečo zmeniť,“ povedal.

„Volturiovci druhé šance nedávajú,“ zapojil sa do konverzácie Alec. Volturiovci. To by to vysvetľovalo. Toto neprežijem.

„Ale ja som to nikomu neprezradila,“ ohradila som sa.

Nechcela som umrieť. A nech si hovorí kto chce, čo chce - som ešte mladá a celý život mám pred sebou. Možno ho prežijem bez srdca a s dierou v hrudi, ale zo spomienkou naňho. Jednoducho ešte chcem žiť.

„Mne sa nezdá, že by to niekoho zaujímalo,“ povedal ľadovo Felix. Vlasy som mala od dažďa úplne mokré. Vlastne som bola celá premočená. Zvláštne, že som si to vôbec všimla.

„Prosím,“ zašepkala som. „Mám rodinu, nechcem o ňu prísť.“ Nechcela som žobrať o milosť, o život. Na to som bola príliš hrdá. Lenže ak by som to nespravila, ani by som sa nepokúsila o prežitie. Možno mi to pomôže.

„To nikto z nás.“ Prisahala by som, že v Alecových očiach som uvidela kvapku smútku.

„Na to si mala myslieť skôr!“ Felix sa uškrnul.

Vedela som, že uňho nedosiahnem ani štipku milosti. S nádejou som sa pozrela na Aleca. Tie oči mi naháňali hrôzu, ale vyzeral ľudskejšie než Felix alebo James. Zabíjať mu nerobilo potešenie. Robil to len kvôli potrave. A teraz kvôli rozkazu. Z jeho rozprávania som vedela, že priečiť sa Volturiovcom nemá zmysel. Ich žiadosť je rozkazom a nesplnenie rozkazu sa rovná smrti. Vlastne ak chcem zomrieť bezbolestne, mala by som sa podriadiť a neodporovať. Inak umriem v sakramentsky strašných bolestiach. A Alec kvôli mne nechcel riskovať smrť, to som dobre vedela. Bola som len bezcenná smrteľníčka s úžasným talentom na prúsery.

Rezignovane som si vzdychla. Za minútu ticha som sa dokázala zmieriť so smrťou. Koniec koncov, veď každý raz umrie. A možno odtiaľ z hora uvidím, čo on robí. Či baby stále letia na ten rebelský úsmev a vlasy má rovnako krásne neupravené ako predtým. Kútikom oka som postrehla, ako sa Felix obšmieta okolo môjho auta a niečo s ním robí. Niečím ho polieval. Asi benzínom. No nebola som schopná myslieť na súvislosti.

„Ja...“ začala som ticho, „Chcela by som... Nemohli by ste ma nejako uspať, alebo niečo podobné? Chcela by som, aby som to necítila.“ Zvláštne ako ľahostajne som sa dokázala baviť o svojej vlastnej smrti. Bolo to až morbídne. Chcela som umrieť pri pohľade naňho. Chcela som, aby sa mi o ňom snívalo. Po prvýkrát po tom, čo ma opu... čo odišiel. Chcela som vidieť jeho tvár, predstavovať si jeho sladkú vôňu,  jeho zamatový hlas,  jeho bozky, smiech...

Alec sa na okamih zamyslel. „Mohol by som ťa obrať o zmysly,“ povedal, keď sa presvedčil, že Felix je dostatočne zaujatý podpaľovaním môjho auta.

„Fajn,“ zašepkala som.

Alec sa na mňa sústredene zadíval. Ale ja som necítila nič. Nechápavo som sa naňho pozrela a v jeho výraze som zbadala ten istý, ale niekoľkokrát znásobený. Bol vyvedený z miery.

„To nie je možné,“ zašepkal viac pre seba ako pre mňa. Potom som ucítila silný náraz do hlavy a obklopila ma tma.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pomsta nemusí byť vždy sladká... 2. kapitola:

 1
22.07.2011 [19:55]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.07.2011 [18:28]

CharlotteAlannaWildMilá Nessienka, ve+mi sa ospravednujem za napáchané chyby a nabuduce si dam pozor Emoticon Emoticon a dakujem za pomoc Emoticon Emoticon

11.07.2011 [9:28]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.07.2011 [13:27]

marketasaky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. lelus
10.07.2011 [10:46]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. schuchinka
10.07.2011 [10:21]

to bolo kraaaaaaasne....uz sa moc moc moc tesim na dalsiu kapcu...rychlo pokracuj Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Nessienka admin
10.07.2011 [8:06]

NessienkaAhoj. V kapitole som ti opravila tieto chyby:

*Mala si veľký perex obrázok, takže som ti ho nahrala do galérie. Ku každej kapitole tejto poviedky si preto vkladaj tento odkaz:
www.stmivani.eu/gallery/thumbs/pomsta%20nemusi%20byt%20vzdy%20sladka.jpg
*Text si opäť nemala rozčlenený na odseky, mala si ho ako jednotný text. Prosím ťa, zapamäaj si, že minimálne každá nová priama reč patrí na nový riadok. A naozaj sa to lepšie číta, keď sú tam odstavce.
*Pozor na občasné chybovanie v čiarkách. Sem-tam ti chýbali v súvetiach.
*Za radovou číslovkou sa píše medzera a potom nasleduje malé písmenko! (2._kapitola)
*I/Y v koncovkách prídavnýcn mien - zabúdala si na Nominatív množného čísla, kde je vždy I (!!!)
*S/Z - zapamätaj si, že je vždy s kým/s čím a z koho/z čoho.
*Sú upíri, nie upíry

Nabudúce dávaj väčší pozor. Ďakujem. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!