Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Políbená 8. kapitola

Já jako Daenerys... RLC.


Políbená 8. kapitolaOdpoledne s Tonym a Edwardem.

8. kapitola

„To mění celou situaci. Moc rád vás oba lépe poznám, ale budeš mi muset vyklopit něco o tvé rodině. Koukám, že jsem pěknej neznalec. Vždyť ani nevím, kdy ses narodila,“ prohodil. Při té jeho poslední poznámce jsem se trochu ošila. Nevím, jestli mu toho chci hned vyklopit až tolik. Myslím, že tohle bude ještě hodně zajímavý den.

„Věk ti jen tak neprozradím. A jako pravý gentleman by ses ani ptát neměl,“ vrátila jsem mu.

„Tak aspoň den narození, ať ti pak můžu dát nějaký hezký dárek,“ prosil mě. Znejistěla jsem, ale nakonec jsem mu den narození řekla. Zajásal a objal mě. Což se mi v tu chvíli moc nehodilo. Potřebovala jsem se převléct a připravit na výlet.

„Miláčku?“ vydechla jsem omámeně. „Pokud chceš v několika dalších minutách přežít, tak bych ti doporučovala můj pokoj opustit. Ráda bych se převlékla,“ naznačila jsem mu tak svůj záměr. Držel mě stále v náručí a nad něčím uvažoval. Nevydržela jsem a musela se ho na to jeho zamyšlení zeptat.

„Nad čím přemýšlíš?“ Podíval se mi přímo do očí a přitiskl jeho rty na mé. Trochu mě jeho reakce překvapila, ale polibky jsem mu časem začala oplácet. Pak mě začal líbat na krk, až došel k mému oušku a pošeptal:

„Uvažoval jsem nad tím, co jsme asi dělali, když si mě zabila.“ Jeho odpověď mě zaskočila. Už jen ta vzpomínka mě děsila, ale i částečně rozžhavovala jako uhlík. Raději jsem sklonila hlavu a snažila se tak zamaskovat mé červenání. Edward se mi snažil jemně nadzvednout hlavu, ale já radši hlavou uhnula a šla do šatny se převléci. Když Edward viděl, že o tom nechci mluvit, tak zmizel.

Zalezla jsem do šatny a vzala jsem si na sebe první, co mi padlo do ruky. V koupelně jsem provedla základní hygienu a trochu se namalovala. Nejsem žádná extra manekýna, tak snad ode mě Edward nečeká, že dolů dorazím načančaná jako modelka.

Sešla jsem dolů a v kuchyni už stál Edward se snídaní, kterou mi původně připravil do postele. Děkovně jsem se na něj podívala a pustila se do jídla. Ale ani u jídla mě nenechal být. Obtočil jeho ruce kolem pasu a věnoval se mému krčku. Snažila jsem se soustředit na žvýkání snídaně, ale často marně. Unikaly mi různé povzdechy a Edward na to vždycky jen spokojeně zavrněl. Odhrnoval postupně z mého krku vlasy a každé prázdné místo políbil. Nakonec zamířil k mému oušku a za ním mě políbil. Cítila jsem, jak mnou projela vlna rozkoše. Líbilo se mi to a chtěla jsem víc. Jenže jsem si v jednom momentě uvědomila, že mé sebeovládání je to tam. Ztuhla jsem.

Edward musel vycítit, že se se mnou něco děje a přestal se mému krku věnovat a otočil si mě naproti němu. Hleděl mi do očí, které musely být černé a dlaní mě pohladil po tváři. Cítila jsem se pod psa.

„Uklidni se. Nikomu jsi neublížila,“ uklidňoval mě. Přivinul si mě do jeho náruče a houpal mě ze strany na stranu.

„To zvládneme. Půjdeme na to pomalu.“ Pořád jsem odpočívala v jeho náruči, dokud před barákem nezatroubilo auto. Musel to být Tony. Vzala jsem Edwarda za ruku a rozhodla jsem se to zjistit.

Procházeli jsme obývákem a všiml si nás Emmett.

„Nemá jít dneska ven s Tonym?“ zeptal se Emmett Edwarda, když jsme šli kolem něj.

„Jedu s nimi,“ odpověděl mu Edward.

„Takže budete mít trojku? Teda to bych do tebe, Bello, neřekl. Chodit s dvěma kluky najednou. To ti to, Edwarde, nevadí, že se o ni musíš dělit?“ Emmett měl dneska mimořádně rejpavou, ale já měla velmi dobrou náladu.

„To víš, Emmette. Přece chudáčkovi Tonymu neublížím, kvůli tomu, že Edward se rozhodl najednou být se mnou. Proto jsme se s Edwardem domluvili, že budu randit s oběma najednou. Edward mi to povolil a Tony s tím bude určitě souhlasit,“ utahovala jsem si tak z Emmetta. Asi nemohl moji odpověď rozdýchat a koukal s otevřenou pusou. Nechala jsem ho tam tak zírat a šla se přivítat s Tonym.

Stál před barákem a opíral se o auta. Když mě uviděl s Edwardem za zadkem, tak jen nechápavě zvedl obočí.

„Ahoj,“ zašveholila jsem a pokračovala.

„Myslím, že jsem vás ještě navzájem oficiálně nepředstavila. Tony, tohle je Edward a, Edwarde, tohle je Tony.“ Edward podal Tonymu ruku a Tony mu ji stiskl.

„Už sis vzpomněl?“ zeptal se Tony Edwarda.

„Bohužel ne,“ odpověděl mu sklesle Edward. Tony se na mě nechápavě otočil a čekal na vysvětlení. Jenže já mu ho kvůli Emmettovi hodlala dát později.

„Pokud ti to nebude vadit, tak Edward dneska pojede s námi. Zbytek ti vysvětlím cestou,“ prohodila jsem jen tak mimochodem a s pomocí otevření dveří od Edwarda jsem si sedla na sedadlo spolujezdce. Edward si sedl dozadu a Tony nastartoval. Odjeli jsme od Cullenů a já začala Tonymu vysvětlovat vše. Smál se při povídání o Emmettovi a naostro se zeptal:

„A to vám to opravdu sežral?“ Edward mu se smíchem odpověděl souhlasem.

„Hm, tak to bychom to měli pěkně přiostřit, až vás povezu zpět.“  Tonymu jiskřily oči.

„Nebudeš si, Edwarde, brát osobně jednu hlášku, kterou nemístně prohodím před Emmettem?“ zeptal se ho na rovinu Tony. Edward se jen ušklíbl a odpověděl.

„Pokud mě nemíníš plácat po zadku, tak to přežiji.“ Už jen při představě, jak se Edward tváří, když ho Tony plácá přes zadek, jsem se svíjela v sedačce.

Tony nás odvezl k nějaké hale a nechal nás vystoupit.

„Co vlastně budeme dneska podnikat?“ zjišťovala jsem trochu opožděně.

„Mám v plánu si vyzkoušet, jaké to je ve stavu bez tíže.“ Tak tohle mi hlava nebrala.

„To nás jako necháš vystřelit raketou do vesmíru?“ Byla jsem naprosto vyděšená. Tony se mému zděšení začal hrozně smát, pak se uklidnil a začal nás poučovat.

„V této hale je místnost, kterou sestrojili pro testy kosmonautů a jeden můj kamarád tam pracuje a nechá nás si to vyzkoušet. Mimochodem, také bych předem chtěl vyzkoušet, jaké sexuální polohy by se v tomto stavu daly dělat s holkou. První jsem si říkal, že bude divný, když to oblečený budeme zkoušet spolu. Ale k mému štěstí si dneska sebou vzala Edwarda.“ Otočil se na Edwarda a vítězně se usmál.

„Takže polohy budete testovat spolu a já si budu dělat poznámky, co a jak.“ Zrudla jsem až za ušima.

„Si to představ, jednou budeš moct s Edwardem pak na ostro vyzkoušet třeba mezigalaktickej sex. Mno, není to paráda?“ Jenže já prohodila na toto téma poznámku, u které se Tony zašklebil.

„Já budu ráda, když se dostaneme s Edwardem alespoň k obyčejnému sexu bez toho, abych ho při tom zabila, a to nám bude ještě nějakou dobu trvat.“ Tony se nás s Edwardem ujal utěšovat.

„Nebojte. Už se nezabíjíte hned na první setkání a můžete vedle sebe v klidu strávit den. Nebude dlouho trvat a budete si užívat,“ prohlásil Tony.

„A nácvik poloh vám neuškodí. Aspoň pak budete vědět, co a jak.“ Zoufale jsem koukala na Tonyho a čekala, zda ustoupí, ale nehodlal ustoupit. Edward mě vzal za ruku a smířlivě se na mě podíval.

„Má pravdu. Jakýkoliv nácvik nám neuškodí.“ S těmito slovy jsme vyšli vstříc dnešnímu odpoledni. Snad ho přežijeme ve zdraví.

7. kapitola 9. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Políbená 8. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!