Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Podarí sa mi to? - 1. kapitola

boj vlků a novorozených


Podarí sa mi to? - 1. kapitolaBella má schôdzku s prestížnou módnou fotografkou. Do baru dorazia policajti a odvezú neplnoletých. A na konci malé prekvapenie.

Poprosím komentíky.
Príjemné čítanie Vám praje MackenzieCullen.

1. kapitola

Bella:

„Bella, švihni si, zmeškáme začiatok,“ volal zdola Eric, môj najlepší kamoš.
„Už len make-up...“ zavolala som za ním. O dvadsať minút začína super párty v neďalekom klube, kde bude aj fotografka prestížneho časopisu Vogue, s ktorou mám podpísanú trojmesačnú zmluvu na prácu modelky popri škole. Máme sa dohodnúť na výtlačkoch fotiek, ktoré som pred tromi dňami vyfotila.

***

„Bella Carly Swanová a môj kamoš Eric Packarsed Bevier,“ oznámila som ochrankárovi pri vstupe do podniku. Carly je moje nové meno, ktoré som si dala kvôli mojej modelingovej kariére.
Ochrankár nás pustil a my sme vošli do preplneného podniku. Čašníci a čašníčky nás tu už poznali a jedna z nich, Jersey, ku mne pribehla a podala mi odkaz.
„Ahoj, Bella, Eric, toto mi dala nejaká mladá žena, vraj sa poznáte,“ povedala.
„Čau, Jersey!“
Na odkaze bolo napísané:

Čakám Vás v miestnosti C.
Nicol Brides

Spolu s Ericom sme vošli do danej miestnosti C, v ktorej nás už Nicol očakávala. Sedela sa na pohodlnom gauči s martini v ruke.
„Dobrý deň, chcem vám predstaviť môjho kamoša Erica Packarseda Bievera. A Eric, toto je slečna Nicol Brides. Prestížna fotografka časopisu Vogue.“
Predstavila som ich. Bolo na nej vidieť, že nechce strácať čas zbytočnými formalitami.
„Takže,“ začala, „fotky boli skvelé. Rozhodli sme sa, že tie v plavkách vyjdú v stredu (je nedeľa) a tie so šatami v piatok. Peniaze ti pošlem po vydaní fotiek a bolo by skvelé, keby sme ďalšie fotky nafotili v nedeľu. Vyhovuje?“
„Jasné...“
Vstala, hodila na stôl peniaze a odišla. Je vidieť, že tá žena nemá času na viac. Aj my sme vyšli z miestnosti a rovno si to nasmerovali k baru.

Kúpili sme si Mojitto. Nikto sa o náš vek nestará. To je výhoda tohto klubu. Je im jedno, koľko máte rokov. Dopíjala som už druhý pohárik, keď pred barom zastavila policajná hliadka približne dvadsiatich áut. Niektorí neplnoletí sa snažili „nenápadne“ odísť. Vedela som, že sa im to nepodarí. Mňa už takto párkrát chytili, ale moja matka so mnou ešte nestratila trpezlivosť. To je jedna z výhod, keď vaša matka pracuje sedem dní v týždni a domov chodí okolo pol jedenástej. Ona totiž pracuje ako barmanka v jednom známom klube.

Čašníci za pultmi s alkoholom zbledli a bolo vidieť, že majú čo robiť, aby neodpadli. Teraz najskôr tento klub zavrú. Jeden z policajtom prešiel k Ericovi a vypýtal si od neho občiansky preukaz. Nasadil mu putá a predal ho policajtovi, ktorý vyprevádzal neplnoletých pred budovu. Potom prešiel ku mne a ja som mu z drzým výrazom podala svoj občiansky. Asi si myslel, že budem plnoletá, keďže sa tak vyškieram. Ostal prekvapene zízať na môj občiansky (obaja s Ericom majú šestnásť). Taktiež mi nasadil putá a sám ma vyprevadil pred budovu. No hold, myslel si, že sa pokúsim utiecť. Ako by mi to mohlo prejsť? Vybrala som mobil z vrecka a zavolala som mame, aby si po mňa prišla. Prišla po nás o dvadsať minút a rovno zobrala aj Erica. Celou cestou nič neprehovorila, čo znamenalo, že bola vrcholne urazená a myslela si, že tým ma potrestá. Vyložili sme Erica a išli domov. Doma som rovno išla do postele. 

***

Zobudila som sa okolo jedenástej ráno. Zdola bolo počuť buchot.
„Prečo ma mama nezobudila a prečo je doma?“ pýtala som sa sama seba. Prezliekla som sa do školy a rovno som išla dole. V kuchyni sedela mama a s niekým telefonovala. Rozpoznala som Charlieho hlas. Keď ma mama uvidela, zložila telefón a usmiala sa na mňa. To jej správanie bolo veľmi nápadné ale nič som si z toho nerobila.
Na stoličke boli položené dve veľké tašky.
„Mami, ty niekde cestuješ?“ opýtala som sa jej.
„Ja nie. To ty.“
Keď to povedala na mieste som zamrzla.
„Ale veď ja nechcem nikde ísť,“ snažila som sa odporovať.
Úsmev jej zmizol z tváre. Začala byť nahnevaná.
„To, čo si predviedla včera, bola posledná kvapka. Po škole letíš k otcovi...“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Podarí sa mi to? - 1. kapitola:

 1
28.08.2012 [13:50]

MackenzieCullenNessienka, ďakujem za upozornenie a opravenie článku. :)

2. Jana
27.08.2012 [21:03]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Nessienka admin
27.08.2012 [19:50]

NessienkaAhoj. V článku som ti opravila tieto chyby:

*Keďže si mala príliš veľký perex obrázok, nahrala som ti ho do galérie. Pri ďalších kapitolách tejto poviedky preto používaj tento odkaz:
www.stmivani.eu/gallery/thumbs/PodariSaMiTo.jpg
*Nemeň formát písma v článku, nechaj vždy ten, čo je prednastavený.
*Pred otáznikom sa nepíše medzera!
*Občas ti chýbala čiarka v oslovení alebo v súvetí
*Mala si zle napísanú priamu reč. Skús si pozrieť tento vzor, mal by ti pomôcť:

1. Ak za priamou vetou nasleduje uvádzacia veta (teda povedal, vykríkol, opýtal sa, odpovedal, podotkol, vydýchol, zamrmlal, pozdravil, zdesil sa, súhlasil…), ktorá priamo nadväzuje na priamu vetu, vedľajšia veta sa VŽDY začína malým písmenkom a priama veta môže končiť čiarkou, výkričníkom, alebo otáznikom, po prípade ešte tromi bodkami. NIKDY nesmie končiť bodkou!

„Bella, kde si bola tak dlho?“ spýtala sa s obavami v hlase.


2. Ak za priamou vetou nenasleduje uvádzacia veta, teda ide o vetu, ktorá opisuje: buď našu činnosť, alebo činnosť niekoho iného. V takomto prípade sa priama veta končí bodkou, výkričníkom, alebo otáznikom, či tromi bodkami. Vedľajšia veta sa VŽDY začína veľkým písmenom a priama veta NIKDY nesmie končiť čiarkou!

„Bella, si to ty?" A vytreštil na mňa oči.
„Bella, ideš?" Otočila som sa.

3. Ak medzi priame vety vkladáme vedľajšiu vetu, môžeme tak urobiť dvomi spôsobmi:

a) „Bella," povedal a pozrel sa na mňa, „kde si bola?"
b) „Bella," povedal a pozrel sa na mňa. „Kde si bola?"


Nabudúce buď pozornejšia. Ďakujem.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!