Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Po smrti? Zapomeň! 1. kapitola

Titulni str


Po smrti? Zapomeň! 1. kapitolaTakže, první dílek. Je to jen pokus, zdali se vám to bude líbit, no uvidíme. No, jde tu o pokračování jednorázovky - Ani po smrti -, kdy jste nebyli spokojeni se smutným, přímo bruntálním koncem a tak tady je pokračování. Snad se bude líbit. Jde tady vlastně o to, že se Bella dostane do Nebe na Andělskou Akademii (Nenádavejte mi, momentálně čtu knížky 100% andělé) a dozví se novinku, že je Anděl. Co jí ale řekne Archanděl Michael, tak znepokojivého, že se jí to tak dotklo a je z toho zničená? A co jí prozradil krásný kluk jménem Tommy, že se jí nálada zvedla o sto stupňů? Přečtěte si...

 

 

Po smrti? Zapomeň!

První kapitola – AA

 


 

Na svou smrt si pamatuji dokonale. Vzdala jsem se života proto, abych mohla být se svou láskou.

Ale to, co bylo po smrti je velice zvláštní, ani si to pořádně nevybavuji, ale jako bych letěla tmavým tunelem, ve kterém byly hvězdy, ale oni nezářily. Byly vyhaslé jako moje srdce. Jako moje oči, které neměly proč zůstat nadále otevřené, a nemohly už plakat.

Potom jsem se ocitla tady. Před velikánskou budovou s nápisem Andělská Akademie. Všechno tady bylo krásné, světlé a tolik nádherných lidí je tady. Najednou z davu lidí, no spíš děcek v mém věku, vyšel přenádherný kluk, ale Edwardovi se nevyrovná v ničem. Posmutněla jsem, když jsem si na něj vzpomněla.

„Ahoj, já jsem Tommy, a jsem tvůj průvodce po Andělské Akademii,“ nejspíše mluvil ke mně.

„Jsem Isabell, ale co to je ta Andělská Akademie?“ zeptala jsem se.

„Vím, jak se jmenuješ Is. Tohle je místo, kde se cvičí andělé,“ řekl mi a já na něj vykulila oči.

„Počkej, Tommy. Chceš mi snad říct, že jsem anděl?“ zeptala jsem se nechápavě. Jak by mohl někdo jako já být anděl.

„Ano, Is. Ty jsi anděl. Jsi momentálně anděl ve výcviku. Říkej si tomu jak chceš. Je mi to fuk, ale teď musíš jít se mnou. Ředitel školy – Michael, by s tebou chtěl mluvit,“ On tyká řediteli školy a ještě ke všemu mu říká Michael. Wow. Šla jsem tedy s ním.

 

Procházeli jsme areálem AA a ten, se stále zvětšoval a zvětšoval. Bylo to neuvěřitelné, jak velká byla ta škola. Najednou jsme byli před velikánskou budovou z divného skla, na kterém se proháněly mraky a byla na ní velikánská duha osmi barev a ta osmá barva byla taková zvláštní. Nešla rozeznat a nedokázala jsem říct, co je to za barvu.

Vešli jsme dovnitř a Tommy něco začal vykládat s nějakým mužem a potom před ním ukázal nějakou průkazku a kývl na mě, ať jdu za ním. Šla jsem tedy za ním.

„Počkej tady,“ řekl mi a šel do nějakých prosklených dveří. Chvíli se tam zase s někým bavil a potom mi kývnul, abych šla za ním. Vešla jsem tedy.

„Dobrý den,“ pozdravila jsem.

„Dobrý den, ty musíš být ten nový Anděl, co umřel před jedenácti lety a bloudil tunelem, že?“ zeptal se mě.

„Jedenácti lety? To jsem již tak dlouho mrtvá? Vždyť je to jako včera!“ vyhrkla jsem.

„Ano, no obvykle se sem andělé dostaví do roku od své smrti, ale ty jsi jiná vzdala jsi se života kvůli tomu, abys mohla být se svou láskou. Víš, měla bys vědět velmi důležitou věc, Is. Tady v nebi čas neexistuje, jsi mrtvá jedenáct let pouze u vás na zemi. Tam se ty ovšem už nikdy nevrátíš. Mimochodem jsem Michael,“ řekl mi.

„Nikdy? A co Edward?“ zeptala jsem se.

„Ano, to je ten chlapec, pro kterého jsi umřela, že?“ zeptal se a já jenom přikývla.

„Neumřel. Je stále živý. tehdy nebyl jeho čas a tak můj bratr, ďábel, ho vyléčil a poslal zpět na zem. Tvůj čas už ale byl, děvče. Je mi líto, ale musíš se s tím smířit. Teď už běžte. Tommy, zaveď Is do jejího pokoje,“ řekl Michael a tak jsme odešli.

„Tommy, je nějaká možnost, že bych se mohla vrátit na zem?“ zeptala jsem se.

„No vlastně je tu jen jedna výjimka a ta se stává v jednom z trilionu případů,“

„A jaká?“

„Museli by tě vyloučit, ale to bys musela udělat fakt něco hrozného a komu by se chtělo odsud? Z ráje?“ zeptal se mě pobaveně.

„Tomu, kdo miluje,“ odsekla jsem a po zbytek cesty jsem s ním nepromluvila ani slovo.

 

„Tady je tvůj dům. Máš tam dvě spolubydlící. Miu a Bí,“ řekl.

„Děkuju,“ řekla jsem a podívala jsem se na něj, kousal se do spodního rtu.

„Řekni mi, co máš na srdci,“ řekla jsem mu a on se na mě udiveně podíval.

„No tak, vyklop to,“ řekla jsem, ale jemu se do toho očividně nechtělo.

„Řekl bys mi to, někde jinde?“ zeptala jsem se a on jen přikývnul.

„Pojď ke mně,“ řekla jsem a šli jsme do mého nového pokoje.

„Sedni si a pověz mi, co chceš vědět,“ řekla jsem. Bylo tu ticho, takže z toho jsem usoudila, že tady není ani Mia a ani Bí.

„Víš, tys řekla, ten kdo miluje. Jenže já jsem Andělský anděl a nikdy jsem na zemi nebyl. Řekneš mi co to znamená to milovat někoho? Toužit po někom nebo cítit to, no tu… hm… vášeň!“ řekl.

„Ale ovšem. Začneme touhou. Toužit po někom znamená moc někoho chtít, ale ne jen tak, jako třeba ty tady chceš zůstat, ale chceš ho jen pro sebe. Mít ho co nejblíže k tobě to jde a dávat mu vše co máš, jako ten druhý bude dávat vše, co má tobě. Láska je vlastně to samé, ale akorát, že když po někom toužíš, nemusíš ho hned milovat, miluješ člověka až tehdy, kdy víš, že bys pro něj klidně i umřel a chceš pro něj jen to nejlepší na světě. A vášeň, ta taky nejde s láskou vždy dohromady. Vášeň se projeví tak, že toho druhého chceš a potom to vzplane v touhu. Vše je to nevysvětlitelný koloběh, ale k lidství to prostě patří,“řekla jsem mu to, co jsem o tom věděla já.

 


cenu pokračovat ?


 


Pokračování



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Po smrti? Zapomeň! 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!