Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Our life is a secret! - Bonus

3.KikaV - La Push (utesy)


Our life is a secret! - BonusPro všechny, kteří chtěli Bonus. Jelikož je to mírně... nebo spíš více... do dospělácké formy, je označení 18+. Snad všechny potěší a zanecháte mi tu komentíky. Esí.

Our life is a secret! - Bonus

 

Její reakce byla překvapivá. Poklekla, objala ho rukama okolo hrudi. Chytil její dlaň a přitiskl si ji na srdce, které bilo jako kostelní zvon. Druhou rukou ji pohladil po tváři. Prsty jí podepřel hlavu. Vpil se do jejích očí.

„Já ti věřím. Nebojím se,“ řekla a přitiskla své rty k těm jeho...

..., přisála se k němu a stáhla ho k sobě dolů, na podlahu. V ten moment jim ani v nejmenším nevadilo, že leží jen tak na špinavé zemi. Edward ji držel v náručí jako ten největší poklad, jako by jí už nic nesmělo ublížit. Přesně tak to taky cítil... a bylo mu to možné snadno vyčíst z jeho tváře.

Už dlouho žádnou ženu tak vášnivě nepolíbil. Ne s takovou oddaností, s takovým vnitřním žárem. Cítil se blaženě. Nechápal sice, co se to s ním děje, ale jedno věděl jistě - k tomuhle se schylovalo od začátku, přitahovala ho už ve službě. Vždycky věděl, že... Ach, bože.

Překulil se na ni, hladil jí tvář a vlasy a jazykem se dobýval do jejích úst. Bella zasténala a tím ho ještě víc rozbouřila. Přestal uvažovat. Zvedl hlavu a podíval se na ni v měkkém světle pouličních lamp a koupelnových žárovek.

Její pleť zářila - ona zářila - a oči měla zamžené. Hruď se jí prudce zvedala a klesala, obalená tenkým šatem se k němu dráždivě pnula.

Sklonil rty k jejímu dekoltu, líbal jí žlábek mezi ňadry a tiskl prsa. Vnořil prsty pod její tričko a našel bradavku. Zavzdychala a prohnula se v bedrech. Tiše mumlal nesmyslná slůvka s ústy na její pleti. Divoce ji políbil na krk, do jamky hrdla a na ústa, potom se vrátil k bedrům.

Vytáhnul jí mlčky do stoje, společně se navzájem svlékli. Když padali na postel jemně jí přejížděl rukou po lýtku, dotkl se holé kůže stehna.

Bella se zachvěla, doširoka otevřela oči a podívala se na něj. Měl by přestat, on chtěl přestat, ale její pokožka byla tak vábivá, tak měkká, tak teploučká a křehká...

Pohladila ho po tvářích a po ramenou. Jeho ruka putovala po vnitřní straně stehna výš a výš.  Vydávala prudké sykavé zvuky, jako by jí jeho prsty způsobovaly nepředstavitelnou horkost. Rty se jí pootevřely, zavřela oči a pevně mu sevřela ramena.

Edward vzklouznul prstem do skuliny v jejím spodním prádle, vydrážděný jejími potěšenými vzdychy, a hladil chloupky, které pokrývaly její pahorek.

Pevně ji k sobě tiskl pažemi, aby ji mohl zároveň líbat a dobývat se ukazováčkem do jejího lůna. Vášnivě zasténala, zvedla nohu a pokrčila ji v koleni.

Teď to byl Edward, kdo zaúpěl, protože svou touhu uspokojoval tím, že potěšení dával cítit jen Belle. Zrychlil hlazení, pohyboval prsty nahoru a dolů. Začala lapat po dechu a sevřela mu ramena ještě pevněji.

Dosáhla vrcholu v prudké křeči, jejíž odeznívání vyvolalo uspokojující odezvu i v Edwardovi. Zcela se poddala jeho obětí, s dechem přerušovaným.

Cítila se jako zhasnutá svíce, která se jen díky němu rozhořela jasným plamenem. Pak, ale... se do všeho vložil rozum. Otevřela oči a... podívala se na něj vědoucným pohledem.

Tím se ale nic nemění. Zasténala a odtáhla se.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Our life is a secret! - Bonus:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!