Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Our Academy - 3. kapitola

wtf2


Our Academy - 3. kapitolaRozejde se Rosalie s Emmettem? Jak na tuhle situaci reagují ostatní?

Rosalie

Celou noc jsem strávila brečením. Moje spolubydlící Rachel pochopila, že do pokoje se nedostane, a tak šla přespat jinam. Nechtěla jsem, aby mě takhle někdo viděl. Slabou a zranitelnou. Těmihle slovy by mě nikdo nikdy nepopsal, každý mě znal jako zábavnou, vtipnou, milou, občas zákeřnou, obětavou a zamilovanou. Chtěla jsem všechny ponechat v domnění, že to tak pořád je. Nechtěla jsem, aby mě někdo litoval, jako včera jedna z mých kamarádek. Nechtěla jsem být za chudinku. Emmettova zrada mě odrovnala, více než jsem čekala. Ale dalo se to pochopit. Byl moje první opravdová láska. Ani ve snu mě nenapadlo, že ten patnáctiletý kluk, který mě kdysi pozval na rande, když jsme oba získali posty kapitánů, by mě podvedl. Ani jsem nevěděla, jestli to mám chápat jako opravdové podvádění, přece jen, nelíbal se s tou holkou. Jenomže jsem nevěděla, kolik takových holek bylo a vědět jsem to ani nechtěla. Měla jsem dojem, že kdybych se to dozvěděla, chtěla bych to zase rychle zapomenout.

Ještě o půlnoci někdo klepal na moje dveře, ale neotevřela jsem je. O půl hodiny později jsem se rozhodla pohnout a moje kroky směřovaly rovnou do koupelny. Bála jsem se podívat do zrcadla, ale nakonec jsem to přece jen udělala. To, co jsem uviděla v zrcadle, mi málem přivodilo infarkt. Rozteklé oční stíny, rozcuchané vlasy. V tu chvíli jsem si slíbila jediné. Takhle už nikdy nedopadnu. Ať se stane cokoliv, já budu silná. Hned jak jsem si to slíbila, svlékla jsem se a napustila si vanu. Položila jsem se do ní a na chvíli se potopila. Zůstala jsem v ní odpočívat tak dlouho, dokud voda nebyla studená. Vylezla jsem potom ven a osušila se. Narychlo jsem si vyfoukala vlasy fénem, převlékla se do pohodlného pyžama a lehla si do postele ve snaze usnout. Po půl hodině převracení se mi to podařilo a já tak na chvíli unikla nepříjemné realitě.

Ráno mě čekala výzva. Mám jít na snídani? Nemám jít na snídani? Nakonec jsem se - v rámci svého nového příslibu rozhodla, že na snídani půjdu, i kdybych měla potkat Emmetta.

Znovu jsem si umyla hlavu. Tentokrát pečlivěji. Vyfoukala si ji a udělala si cop. Oblékla jsem si zelené tričko na ramínka a k tomu bílé kalhoty. Na nohy jsem si nasadila svoje oblíbené bílé boty na podpatku a vyrazila na snídani. Naštěstí tam Emmett ještě nebyl. Doufala jsem, že se stihnu najíst dříve, než tam dorazí, a tak jsem si rychle nabrala ovoce a sedla si ke stolu, kde už seděly moje tři kamarádky.

„Ahoj,“ pozdravila jsem je s předstíraným úsměvem.

„Ahoj,“ řekly mi nazpátek a usmály se na mě.

„Rose, slyšela jsem, co se stalo. Vím, že nechceš, abych ti řekla, že je mi to líto, takže ti jenom řeknu, že je to idiot,“ řekla Alice a pohladila mě po rameni.

Jedním z důvodů, proč byla Alice moje nejlepší kamarádka, byl ten, že mě znala. Alice věděla, že když si procházím něčím takovým, nechci slyšet slova útěchy, ale chci si zlepšit náladu.

„Díky,“ řekla jsem a zakousla se do jablka.

„Ahoj,“ uslyšela jsem nad sebou známý hlas a trhla sebou. Tohle nezvládnu. Nezvládnu sedět vedle něj a předstírat, že je mi to jedno. Prudce jsem vstala a chtěla odejít.

„Rose, prosím, promluvme si,“ řekl Emmett a chytil mě za ruku.

Vyprostila jsem se mu a odešla z jídelny. Zamířila jsem za jediným člověkem, který mi mohl vysvětlit, proč to Emmett udělal. Za svým bratrem.


Alice

Sledovala jsem svou nejlepší kamarádku, jak odchází z jídelny a opovržlivě se podívala na Emmetta.

„Jak si jí to mohl udělat?“ zeptala jsem se ho naštvaně.

„Alice, já vím, že jsem udělal chybu. Snažím se ji napravit,“ řekl Emmett trochu zoufale. To mu nebylo podobné. Vůbec ne. Možná to byl důvod, proč jsem se mu rozhodla pomoci.

„Tak o ni bojuj, sakra,“ řekla jsem a rozhořčeně rozhodila rukama.

Nechápala jsem, proč musím něco takového vysvětlovat někomu, kdo s Rosalie dva a půl roku chodí. Nebo chodil. To jsem nebyla schopná určit. Rosalie by mohla Emmettovi ještě odpustit, pokud by v sobě našla dostatek tolerance. Pro jistotu jsem se rozhodla zajít po snídani nakoupit hodně zmrzliny a čokolády. Zaručený lék pro holku po rozchodu.

„Já nevím jak, řekla mi, ať se od ní držím dál a nechce se mnou mluvit,“ řekl Emmett a pokrčil rameny.

Kluci jsou vážně blbý. Teda, kromě Jaspera, ten je inteligentní.

„Přinuť ji, ať s tebou mluví. Nejlepší bude, když ji zastihneš v jejím pokoji,“ řekla jsem a odešla od stolu spolu s Rachel a Bellou.

„Co budeme dělat teď?“ zeptala se Bella.

„Půjdeme koupit nějaký romantický film. A taky čokoládu a zmrzlinu, hodně zmrzliny,“ řekla jsem a Bella s Rachel přikývly.


Jasper

Nevěděl jsem, co mě překvapilo víc. Jestli zjištění, že Emmett Rose podvedl, nebo to, že Rosalie se šla poradit právě se mnou.

„Já prostě nechápu, proč to udělal a vzhledem k tomu, že ty jsi jediný kluk, kterému teď důvěřuji, chci, abys mi to vysvětlil,“ řekla moje sestra, když mi povyprávěla, co se včera přihodilo.

Pravda byla taková, že já si ničeho nevšiml. Byl jsem tolik zabrán Alice, že by mohla vypuknout třetí světová a já bych stejně pořád zíral jenom na ni a její nádherný úsměv. Něco jako Emmettovo flirtovaní jsem absolutně nepostřehl.

„Mohl mít různé důvody. Ale nejpravděpodobnější je, že mu prostě chybí pořádné vzrušení,“ řekl jsem.

„Vzrušení? Jak mu může chybět vzrušení? Má mě. Co víc by ještě chtěl?“ zeptala se rozlíceně Rosalie.

„Vzrušení z lovu, sestřičko. Chodíte spolu dva a půl roku. Naposledy, kdy někoho lovil, byla jsi to ty, od té doby už se nemusel snažit o to, sbalit tě, myslím, že mu to prostě chybělo,“ řekl jsem a snažil se to Rosalie vysvětlit, aniž by se znovu naštvala.

„Takže ty říkáš, že mu prostě chyběla ta hra?“ zeptala se Rosalie.

„Ano, protože nevidím jiný důvod, proč by to udělal. Má přece tebe, jsi dokonalá přítelkyně,“ řekl Jasper.

„Díky, myslím, že jsem to pochopila. Uvidíme se,“ řekla Rosalie a pocuchala mi vlasy.

Byl jsem na Emmetta naštvaný. Chápal jsem sice jeho důvody, ale když někoho opravdu milujete, nepotřebujete ho podvádět, abyste si ukázali, že na to pořád máte. Emmett si zasloužil od Rosalie leda tak pořádné kopačky. Měl jsem ale dojem, že Rosalie to Emmettovi opět odpustí, jako vždycky.


Rosalie

Poté, co jsem se vrátila od Jaspera, snažila jsem se přijít na to, co udělat. Přece jenom, byl to Emmett, moje první láska. Kluk, kterého jsem nadevše milovala už dva a půl roku. Na druhou stranu mi ale dost ublížil a i kdybych mu dokázala odpustit tohle, nebyla bych schopná odpustit mu to, jak mě posledních pár měsíců přehlížel. Věděla jsem, co Emmetovi řeknu, až za mnou přijde. Nebyla jsem si jistá, jestli se uprostřed toho nerozbrečím, nebo mu neodpustím, ale byla jsem dost silná na to, abych se alespoň pokusila to udělat.

Na oběd jsem neměla chuť, a tak jsem akorát z ledničky vytáhla krev a napila se. Krev mi vždy zlepšila náladu. Ani dneska to nebylo výjimkou. Poté, co jsem se nasytila, vyhodila jsem obal od krve do koše, vzala si knížku, sedla si na postel a začala si číst.


Emmett

Kolem páté odpoledne jsem zajel do města a zastavil se v květinářství. Vybral jsem tam ty nejhezčí růže a koupil celý pugét. Vrátil jsem se zpátky kolem půl šesté a šel do svého pokoje. Musí to vyjít. Musím dostat Rosalie zpátky, i kdybych měl celou noc stát u jejích dveří a klepat. Udělal jsem chybu a opravdu mě to mrzelo. Nikdy jsem jí nechtěl ublížit. Ani jsem nevěděl, proč jsem to udělal. Asi mi chyběla ta hra. Ten lov. Jenomže, co je lov v porovnání s Rose? Zhluboka jsem se nadechl a zaklepal na dveře Rosina pokoje.


Rosalie

Někdo zaklepal na dveře pokoje. Zvedla jsem se od knížky a šla otevřít. Za dveřmi nestál nikdo jiný než Emmett a v ruce držel kytici růží.

„Vážně si myslíš, že pár růží to spraví?“ zeptala jsem se ho jedovatě.

Možná jsem mu rovnou měla říct, že je konec, ale tohle mě bavilo mnohem víc. Jen ať trpí.

„Ne, ale zlepší ti náladu. Vím, jak je máš ráda,“ řekl Emmett a zazubil se.

V tom měl pravdu. Znal mě. I přesto jsem ale věděla, co udělám. Nejdříve jsem si ale chtěla vyslechnout Emmettovu omluvu.

„Podívej, Rose. To, co jsem udělal je těžko odpustitelné, ale já vím, že když mi dáš čas, abych to napravil, mám pořád ještě šanci na tvoje odpuštění. Alespoň doufám. Miluju tě a nechci tě ztratit,“ řekl Emmett vážně.

V tu chvíli jsem zakolísala. Ještě nikdy jsem neslyšela Emmetta mluvit takhle vážně. Tak s láskou. Měla jsem chuť mu odpustit. Ale bylo tady něco, co mě zastavilo. Teprve, když hrozilo, že se s ním rozejdu, mi Emmett donesl květiny a po dlouhé době mi řekl, že mě miluje. To není správné. Tohle zamyšlení mi dodalo odvahy, abych udělala to, co mi říkal rozum.

„Právě teď už bych ti za normálních okolností odpustila, ale nemůžu. Ne, když vím, že tohle není jediný náš problém. Emmette, tohle je poprvé za několik měsíců, co jsi mi donesl květiny a řekl mi, že mě miluješ. Pokaždé, když sem přijdeš, tak si mě většinou moc nevšímáš a pustíš si nejnovější zápasy v televizi. Dny trávíme spolu bez jakékoliv důležité konverzace. A občas mi připadá, že jediný důvod, proč spolu jsme, je ten, že už jsme si na to zvykli a podle všech je to správné. Takhle by to nemělo být, Emme. Já už to nemůžu dělat. Takže končím,“ řekla jsem. Ani jsem nevěděla, kdy mi začaly během mého proslovu téct slzy. Pro tenhle vztah ale přece jenom stálo uronit pár slz. Mrzelo mě to. Mrzelo mě, že mezi mnou a Emmettem je konec. Byl moje první láska. Na tu se nezapomíná.

„Takže je konec?“ zeptal se Emmett s pochopením v hlase.

„Jo, myslím, že je,“ řekla jsem a uronila další slzu.

„Chápu,“ řekl Emmett a položil růže na stolek. Otevřel dveře a naposledy se na mě podíval. Já ronila jednu slzu za druhou, ale nevydala jsem ani hlásku. Poté pomalu zavřel dveře a odešel.

Snažila jsem se vzchopit, ale nešlo to. Nemohla jsem zastavit slzy, které mi stékaly po obličeji. Rozhodla jsem se, že půjdu za svou nejlepší kamarádkou, jedině ta mi mohla zlepšit náladu. Vyšla jsem ze svého pokoje a zamířila do vedlejšího. Zaklepala jsem na dveře a Alice mi hned otevřela.

„Právě jsem se rozešla s Emmettem,“ řekla jsem a slzy mi stále stékaly po obličeji.

„Mám plnou ledničku zmrzliny a asi kilo čokolády. Na notebooku si právě zapínám Snídani u Tiffanyho,“ řekla Alice a čekala na mou odpověď.

„Jaké zmrzliny?“ zeptala jsem se.

„Ben&Jerry's,“ řekla Alice.

„Myslím, že by mi to pomohlo,“ řekla jsem a vešla do Alicina pokoje.


Bella

Jsem dva dny na nové akademii a už jsem zřejmě svědkem rozchodu toho nejpopulárnějšího páru na škole. Nechala jsem Alice, aby připravila všechno potřebné, pokud se Rosalie s Emmettem opravdu rozejdou a šla jsem se zatím dívat na televizi ve společenské místnosti. Po nějaké chvíli za mnou přišla Rachel.

„Rozešli se,“ řekla jen.

No páni. Ale já tohle řešit nemůžu. Nechci.

„Já na tyhle emoční věci moc nejsem. Nezvládám smutné situace. Nikdy se s nikým neloučím, nepomáhám kamarádkám s rozchodem. Já nejsem tenhle typ, prostě to nemám v krvi,“ řekla jsem směrem k Rachel.

„Já taky ne. Situace ale začíná houstnout. Nechceš odsud vypadnout? Znám jeden klub, který je docela blízko,“ řekla Rachel a usmála se.

„Jo, to je pravděpodobně to nejlepší řešení. Alice si poradí,“ řekla jsem a zvedla se ze sedačky.

Klub byl to, co jsem právě teď potřebovala. Nechtěla jsem přemýšlet nad rozchodem super páru. Nechtěla jsem přemýšlet nad ničím.

 


 

Doufám, že kapitola se vám líbila, a že mě za ni neukamenujete. Jak se vám líbí nový styl psaní?

V příštím díle se konečně setkáme s Edwardem. Jak na sexy profesora zareaguje Bella?




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Our Academy - 3. kapitola:

 1 2   Další »
19.03.2012 [19:29]

delenacullenJe mi líto jejich roschodu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ale on si to prstě zasloužil. Těším se na Edwarda Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.09.2011 [17:58]

kollartPěkné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Faire
17.09.2011 [13:22]

Faire Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. LidkaH
12.09.2011 [20:18]

skvele uz aby byla dalsi kapitolka. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Sara
12.09.2011 [19:37]

těším se na další kapitolku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. lucka2010
12.09.2011 [17:25]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.09.2011 [17:01]

nicolecullenhalePěkný rychle další Emoticon

12.09.2011 [15:51]

LadyLilianne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. DeynoCullen
12.09.2011 [14:29]

Jasne, jasne je to super príbeh ale prečo musí byť zas Bella do Edwarda?

5. DeynoCullen
12.09.2011 [14:29]

Jasne, jasne je to super príbeh ale prečo musí byť zas Bella do Edwarda?

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!