Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Otisk vs. Opravdová láska 18. kapitola

2.Marjorie - Trails


Otisk vs. Opravdová láska 18. kapitolaNavazujeme na konec, to znamená, že se objevil Blay v plné parádě. Copak má Emmettovo dvojče za lubem? A podaří se mu jeho plán?
Všechno se dozvíte v této kapitolce. :)

„Mluví pravdu.“ hájil mě Emmett. „Zatraceně. Ten parchant.“ Sedl si vedle ležícího Paula a schoval obličej do dlaní.

„O kom to mluví?“ vyzvídal Paul.

„Troufám si tvrdit, že o mojí maličkosti,“ odpověděl Emmettův hlas, až na detail, že to nebyl Emmett.

„Blayi,“ vydechl překvapeně Emmett.

18. kapitola


Zkameněla jsem a připadala si jako opilá. Přede mnou stáli dva Emmettové. Naprosté kopie. Stejné černé vlasy, zastřižené nakrátko, a nabouchané postavy. Ani oblečení se nelišilo. Blay si s napodobováním svého bratra dal evidentně hodně záležet. Jediné, co ho prozrazovalo, byly červené panenky, zračící, že je vrah.

„Co to, ku*va, je?“ pronesl Paul šokovaně.

„To není ku*va, tohle je můj bratr,“ vysvětlil Emm. Blay se škodolibě usmál a udělal purkle. „Co tu chceš?“

„Chci pozdravit svýho brášku.“

„K tomu se nepotřebuješ za mě vydávat, Blayi?“ Ten naklonil hlavu do strany.

„Zezačátku jsem nechtěl, ale pak jsem uviděl ji.“ Ukázal směrem k místu, kde jsem stála. „Nenapadlo tě zavolat bráškovi a informovat ho o své nové a živé přítelkyni? Ale počkat! Ona je jen živá napůl, co?“

Emmett se ke mně bleskurychle přemístil a držel po boku.

„Neublížíš jí.“

„Hm. To zní, jako bys mě vybízel, bratře. Proč ale ne.“ Našpulil zamyšleně rty. „Dokážu ti svou bratrskou lásku a zabiju ji rychle.“

„Přes mojí mrtvolu, Blayi! Jen přes ní!“

„A přes mou taky.“ Paul se zjevil po mém druhém boku a položil ruku na moje záda.

Blay se rozesmál v hraném smíchu.

„Jste roztomilí. Opravdu romantická sračka. Vlastně se vám ani nedivím. Líbá skvěle. Viď, kočko?“ Mrkl na mě.

Cítila jsem se provinile a zaznamenala, jak Emmett ztuhl.

„Moc mě to mrzí, Emme. Myslela jsem, že jsi to ty.“

„Já vím, Silver.“

„No ták, Emmette, naivní hlupáčku, opustila tohohle indiána kvůli jinému, tobě. Myslíš, že ti dokáže být věrná? Nebuď osel.“

„Drž zobák! Ničemu nerozumíš,“ okřikla jsem ho, ale zřejmě to s ním nic neudělalo, akorát víc pobavilo.

„Jakpak chceš umřít, děvko? Vyhovuje ti nasekané tělo na kousíčky a podušené na ohni?“

„Blayi, prosím, kašli na to. Já ji vážně miluju. Zapomeňme na neshody z minulosti. Uzavřeme příměří, ok?“

„Hm, hm, hm… ne! Nelíbí se mi tvoje nabídka, Emmettíku. Takže, Silver, užij si poslední chvilky svého života podle vlastního uvážení. Sama, s jedním tupcem, nebo s oběma. Experimentuj, je to sranda a taky to poslední, co uděláš.“ Zmizel.

„Paule, prosím, dohlídni na ni,“ poprosil Emmett a rozeběhl se za Blayem.

„Jdeme dovnitř,“ přikázal Paul.

„Ale Em-"

„Žádný ale. Zalez do domu.“ Vedl mě za paži ke dveřím.

 

Usadila jsem se v obýváčku, zatímco Paul šel do kuchyně.

Tolik jsem se bála o Emmetta. Co když se mu něco stane? Blay je nebezpečný. Lidská krev ho dělá silnějším, než zvířecí Emmetta. Jeho surovost mi naháněla hrůzu.

„Zavolal jsem Samovi a Cullenovým.“ Paul si sedl ke mně a snažil se, aby se naše části těla o sebe nedotýkaly. „Sam mi říkal, abychom byli ve střehu, protože je tu nebezpečná pijavice, ale ani ve snu by mě nenapadlo, že jde o jednoho z Cullenů.“

„On už k nim dávno nepatří,“ vysvětlila jsem.

„Jsem z toho všeho trochu zmatený. Co to plácám?! Hodně zmatený! Řekneš mi, o co go?“

Vyprávěla jsem mu celou pravdu od doby, kdy jsem viděla Blaye poprvé v parku, až do dnešní události.

„Těžko uvěřit, že jsou dvojčata.“

„Ani ne, Silver. Emmett mi nikdy nepřišel, jako dobrák.“

„Mluvíš tak, protože jsem teď s ním.“

„I kdyby. Podívej se, do jaké pekerné situace tě dostal. Se mnou by ti nikdy, opakuju - nikdy, něco podobnýho nehrozilo.“

„Emmett za to nemůže, Paule!“ Zvýšila jsem naštvaně hlas.

„No jasně.“

Přitáhla jsem si nohy k sobě pod bradu a obemkla je rukama. „Nechci se hádat."

„Skutečně ho miluješ.“

„Ano,“ přitakala jsem. „To však neznamená, že k tobě nic necítím. Pociťuju, jak mě pouto otisku k tobě stále volá. Ale mezi námi nejde o opravdovou lásku, Paule. Proto jsem s ním.“ Zamračil se.

„Co se týče mě, tak tě opravdu miluju. Nechci už o tom mluvit, odpočívej, budu hlídat.“

 

Po nějaké době jsem usnula v nepříjemné pozici, v jaké jsem seděla. Podvědomě jsem vnímala, jak mě někdo položil na záda a zahalil dekou.

„Díky,“ zabrblala jsem v polospánku.

Probudily mě až tlumené hlasy.

„Je mi u prdele, co si o mně myslíš, psisko! Silver je moje a postarám se o ni.“

„U nás v La Push bude ve větším bezpečí.“ Emmett si povzdechl. „To nepopřeš, Cullene,“ dodal Paul. Musela jsem zasáhnout.

„Nechci do La Push.“ Paul si nervně zajel prsty ruky do vlasů.

„Nechápu tě, Silver. Úplně ti přeskočilo. Ale jak chceš. Jde o tvůj život. Sbohem.“ Chystal se odejít.

Emmett ho zastavil. „Děkuju, že ses o ní post-“

„Trhni si, Cullene,“ odbyl ho a odešel.

Emmett si sedl na pohovku a posadil mě na klín.

„Nechytls ho, že ne?“

„Ne.“

„Nedá si pokoj, dokud mě nezabije.“

„Jak jsem řekl jemu, miláčku, nedovolím to. Chci, aby ses do doby, než ho chytíme, přestěhovala k nám do vily. Edward tě bude chtít mít na očích, jinak starostmi praskne.“ Přikývla jsem na souhlas.

 

***

 

Další dny se Blay neukázal. Bylo však naivní myslet si, že už se nevrátí. Měl důvod se vrátit. Mou smrt.

Byla jsem s Emmettem v jeho pokoji a dívala se na film, dokud do pokoje nevlítl Jasper a neoznámil nám, že je Blay zpátky. Vlci ho postřehli poblíž Seattlu.

Všichni jim šli na pomoct.

Zůstala jsem doma s Esmé, Bellou, Nessie a taky jedním pánským dozorem, Carlislem, který nás měl chránit pro případ, že Blay narafičil past.

A taky že ji narafičil.

Neměla jsem tušení, koho ostatní pronásledovali, ale Blay to rozhodně nebyl.

Stoupl si před vchod vily a čekal, až si ho všimneme.

„Zavolej Edwardovi, Rosalie,“ rozkázal Carlisle a zaujal bojovou pozici naproti Blayovi. Na pomoc mu přispěchala Bella a po dotelefonování i Rosalie. Esmé mě a Nessie schovala za svá záda a vrčela.

Běhal mi mráz po zádech a prováděla mě předtucha, že se stane něco zlého.

„Věděl jsem, že tě bude někdo hlídat, kočko. Že to budou ale tyhle chudinky, mě nenapadlo. Zdravím, Carlisle, Esmé a moje milované sestřičky. Pamatujete si na mě?“

„Jak bychom mohli zapomenout, když se tak rád připomínáš,“ zasyčela Rosalie.

„Dost řečí. Jděte mi z cesty po dobrým. Nemám času nazbyt. Vegetariáni,“ posměšně se ušklíbl.

„Jsi dost chytrý na to, abys věděl, že to neuděláme,“ řekl Carlisle.

Blay si otráveně povzdechl a zvedl paži. Carlisle se nečekaně svezl k zemi v křečích. Do jedné jsme ho následovaly.

Ozývaly se výkřiky, mezi nimiž nechyběl i můj. Držela jsem se za hlavu, jako bych mohla zabránit těm otřesným tlakům. Marně. Křeče pomaloučku proudily celým tělem.

Přes ničící bolest jsem si uvědomila, že mě někdo zvedl do náruče a odnášel nepřirozenou rychlostí. Nedokázala jsem vnímat čas. jediné, co jsem si z duše přála, je zemřít.

„Dík, zlato,“ poděkoval někomu po dlouhé době Blay a položil mě na zem.

„Kdykoliv, brouku,“ zasmál se dívčí zlomyslný hlas. „Zavolej, až budeš chtít příště využít mých služeb.“

„Jasně. Pozdravuj Aleca.“

Zaslechla jsem mlaskot rtů a bolest ustoupila.

 


 

 

Copak si myslíte o únosu, který Blayovi vyšel pravděpodobně bez chybičky? Jak to bude pokračovat?

Pokud vás nic nenapadá, tak si budete muset počkat do další kapitolky. :)

Doufám, že mě poctíte alespoň 10 komentíky. Čím dřív tu budou, tím dřív bude kapitolka. ;)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Otisk vs. Opravdová láska 18. kapitola:

 1
24.09.2011 [18:31]

selena257krasa Emoticon idem znova citat rychlo dalsiu ale velmi sa netesim lebo zatial tu je iba do dielu 20 a ja budem musiet cakat Emoticon

04.09.2011 [1:19]

lysithea20No tak na tohle fakt nemamslov. wooooooow Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Kiwik
27.08.2011 [14:21]

wow!! luxusní Emoticon Emoticon

24.08.2011 [19:44]

SimiikJupí!!! KOnečně můžu komentovat, protože, kdybych okomentovala každou kapitolu, tak mě zabiješ, nebo mě sejmeš v naší povídce, nebo něco udělš s Lassiem! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Takže!!! Teď zaručeně zuříš, vztekáš se, že jsem to četla, ale kdyby se mi to nelíbilo, tak to nečtu, ani kvůli tobě, ségra. Emoticon Nadechni se, Emoticon vydechni, Emoticon bude to ok! Emoticon Zpátky k povídce: já si byla jistojistá, že si Emma neodpustíš a neodpustila sis ho. Paul se mi moc líbil, opravdu jsi mě navnadila, abych začala o něm psát ten můj nápad, ale musím se krotit, mám toho hodně rozepsaného. Esmé, jako školní psycholožka, ty máš nějak moc v oblibě školní psychology, kteří jsou umpíři (Damon v TTD) Emoticon Emoticon . Pak ty Emmettovi pokusy o líbaní Emoticon Emoticon . Jo, kdyby fakt takový Emmettek existoval, udělala bych vše, abych si ho našla. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jasně scénku, kdy se odhalí, ukáže škole svou vypracovanou, upozorňuji bledou hruď, jsem čekala. Protože tě znám, Emmettek je žrádlo, velice sexy bílá čokoládka. Ne, že to někdě použiješ! Emoticon Emoticon Emoticon Ředitel na hajzlu, měli začít WC bitvu, kdo se dřív vy*** :D. Poté, co si Sil už jsem chtěla psát na začátku toho jména Z, asi nějaký tik, nevíš z čeho? Emoticon Poté, co si uvědomila, že chce Emme, mi byla Paula moc líto, přece jen otisk si nevybereš, lásku taky ne, ale zlomené srdce se dá nějak vyléčit, kdežto otisk? To ne Emoticon . Ale i tak se mi pár Emm a Sil moooc líbí. Emoticon Jeho dvojče? Velice, velice špatná verze Emmetta mixnutá Damonem, nemýlím se? Emoticon Emoticon Emoticon Je to bad, realy bad guy 4ever! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Tak teĎ jsem zvědavá, jak to bude pokračovat dál. S kým skončí Sil? Dostane z toho všeho Edward infarkt? Neudělá si další dceru mimo záznam, když mu to jako taťkovi tak jde Emoticon ? Co Blay? Co Rose? Chceš deset komentů? Klidně ti jich napíšu sama, protože se nemohu dočkat, až napíšeš další dílek. Omluv chyby, nečetla jsem to po sobě, nestíhám, jdu psát WB. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.08.2011 [1:14]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.08.2011 [20:36]

Elisme7Děkuju vám za vaše názory Emoticon

Lussy, Bella svou schopnost nemá, zapomněla jsem to tam napsat, tak to vecpu do další kapitolky. Dobrý postřeh Emoticon

4. LuSsy
21.08.2011 [20:33]

Mrcha jedna. Jane by si zasloužila shořet. Emoticon
Malý detail, co se stalo s Bellou, vždyť ona je štít a byla tam s nimi, určitě už s ním uměla pracovat... Emoticon
Jsem zvědavá, jak se to dál vyvrbí... Emoticon

3. deadlik
21.08.2011 [15:02]

Jane ta malá blondatá zakrslá potvora :D Já vím proč jí nemám ráda Emoticon už se nemohu dočkat dalšího dilu

2. Ywyk
21.08.2011 [12:49]

Ywyk Emoticon Emoticon Emoticon

1. kiki
21.08.2011 [8:08]

rychle další

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!