Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Osudová chyba Belly - 7. kapitola

22


Osudová chyba Belly - 7. kapitolaV této kapitole se dozvíte, co je dítě vlastně za tvora a jaká budoucnost ho čeká. Přeji příjemné počtení.

Myšlenky jsem si už utřídil a je třeba, abych se vrátil domů ke své ženě a k našemu dítěti. Ano, přijmu ho za své, ať bude jakékoliv. Budu ho milovat, ať už je napůl upír nebo vlkodlak. Budu za něj bojovat, dokud budu moct, a nikdo ho mně, ani Belle nevezme.

S tímto rozhodnutím se Edward vydal na cestu zpět ke své rodině a rozhodl se čelit událostem, které přijdou. Věděl, že toto jeho rozhodnutí může vést k válce mezi upíry a vlkodlaky. Co se bude dít dál, je ve hvězdách...

 

Bella se vrhla Edwardovi do náručí. To odloučení pro ni bylo hrozné. Navíc ani nevěděla jeho důvod. Čekala na Edwardovo vysvětlení. On se k tomu ale stále neměl. Nevěděla, co si myslí. Jak moc by si teď přála mít jeho schopnost – číst myšlenky ostatních lidí. Edward věděl, že Bella očekává vysvětlení jeho týdenní absence u ní.

„Bello, omlouvám se. Potřeboval jsem si utřídit myšlenky. Vím, že jsem ti to měl říct, než odejdu, ale myslel jsem si, že by to tak bylo lepší. Vím, že ses o mě bála. Teď už mám ve všem jasno. Tebe miluji, i přesto, co se stalo. A miluji i naše dítě. A budu ho milovat, ať už bude jakékoliv. Vím, že Jacobovi se to asi líbit nebude, ale nedám mu ho. Je to mé a tvé dítě. Jsme rodina a nikdy vás neopustím.“

Belle spadl kámen ze srdce. Byla ráda, že se Edward takto rozhodl. Věděla, že je čekají krušné chvíle – pokud bude dítě Jacoba. Doufala ale, že toto nebudou muset řešit a že osud rozhodne za ně.

 

...

 

Bella byla těhotná již dva měsíce a zatím se stále žádné domněnky nepotvrdily. Občas se jí objevovaly neobvyklé chutě, jako právě teď – na krvavé syrové maso. Zatím se s tím nikomu nesvěřila, ale hůř a hůř tomu odolávala.

Edward si říkal, že poslední dobou je nějaký klid a nic se neděje. I Jacob byl klidný a nevyšiloval – držel se v mezích slušnosti. Bylo ticho jako před bouří. A to doslova. Nikdo z nich to nevěděl, ale to, co přijde, bude veliké.

 

Belliny chutě byly víc a víc zvrácené. Na syrové maso, krev. Docházelo jí, že dítě má chutě jak upíří, tak vlkodlačí. Nevěděla, co to znamená.

„Edwarde, mám chuť na krev. Dělá se mi z toho špatně, ale nemůžu si pomoct. Mohl bys mi prosím nějakou donést?“ řekla Bella.

Edwardovi poskočilo srdce radostí. Věděl, že by se neměl radovat předčasně, ale doufal, že upíří část bude v dítěti převládat. Od toho rozhovoru s Carlislem se pořád obával, že dítě bude napůl vlkodlak.

„Jistě, hned ti nějakou krev donesu, lásko!“ odpověděl Edward.

Jakmile Bella uviděla pohár krve, který Edward donesl, věděla že chutě dítěte za chvíli ukojí. S obavami pozvedla pohár k ústům a napila se. Krev měla zvláštní železitou příchuť. Bella ale věděla, že dítěti chutná. Cítila, jak se její chuť na krev zmírnila. Ještě to ale nebylo ono. Vypila celý pohár krve a stále se necítila ukojená.

„Edwarde, mohl bys mi prosím ještě donést kus syrového masa? Z toho se mi dělá ještě víc zle než z té krve, ale dítě na něj má prostě chuť,“ řekla znechuceně Bella.

Edward si právě uvědomil, že se zaradoval předčasně. Přece jen bude mít dítě i něco z vlkodlaka. Belle to pořád nedocházelo, ale on si uvědomil, že se při oplodnění musely zkřížit tři genetické informace. Člověka, vlkodlaka a upíra. Věděl, že takové dítě na světě není a ani nikdy nejspíš nebude. O poloupírech Carlisle už nějaké informace našel, bylo jich sice poskrovnu, ale nějaké byly, kdežto o dítěti, které by neslo tři rozdílné osobnosti, určitě nikdo neslyšel. Uvědomil si, že je dítě předurčeno k záhubě. Takové dítě nenechají žít ani upíři a ani vlkodlaci. Bylo by to moc nebezpečné. Nevěděl, jak to má Isabelle říct. Bude to pro ni rána – vzdát se dítěte, na které se tak těší. Mezitím, co takto přemítal, chystal Belle a dítěti syrové maso. Netrvalo mu to dlouho. Odhodlal se opustit kuchyni a donést jí maso a také jí sdělit tu bolestnou pravdu. Rozhodl se, že počká, až se nají, a poté jí vše řekne.

Bella do sebe maso naházela, jako by několik dní nejedla.

„Bello, musíme si promluvit. Něco jsem ti neřekl, nebyl jsem si tím totiž jistý, jenže teď vím, že mé domněnky se potvrdily. Nebude se ti to líbit – ani mně se to nelíbí. Udělám ale vše, co bude v mých silách, abych tebe i dítě ochránil,“ začal Edward.

Bella se zamračila. Tušila, že to, co jí chce Edward sdělit, nebude nic radostného.

„Mám tušení, že naše dítě nebude jako žádné jiné. Pozoruji u něj rysy člověka, upíra i vlkodlaka. A to není dobře. O poloupírech již nějaké informace jsou. Ale o takových, jaké se narodí nám, jsem nikdy neslyšel. Obávám se, že zůstaneme sami. Jediný, kdo naše dítě ochrání, je naše rodina. Upíři i vlkodlaci se postaví pro němu a budou ho chtít zabít,“ řekl Edward.

Bella to tušila. Věděla, že jí nebude dopřáno štěstí. Věděla, že nebude moci se svou rodinou klidně žít. I přesto pořád doufala. Její naděje se ale s těmito slovy rozplynuly. Věděla, že budou muset utéct a dítě skrýt. Nikdo se nesmí o jeho existenci dozvědět. Udělalo se jí z toho mdlo. Teda aspoň myslela, že to bylo z toho. Začalo ji bolet břicho. Cítila, že se dítě dere na svět.

„Edwarde, já rodím. Dítě chce ven!“ křičela Bella. Její křik uslyšel i zbytek rodiny. Nebyl čas ji přepravit do bezpečí. Musela porodit v jejich domě. V tuto chvíli netušila, co ji za pár chvil čeká...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Osudová chyba Belly - 7. kapitola:

 1
6. mňamka
29.06.2011 [14:55]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.06.2011 [7:21]

WhiteTiekollart: Nech se překvapit, další kapitolku mám už rozepsanou.
Forevergirl: Neboj, v příštím díle snad bude už po porodu. Emoticon
lady sadness: Normálně to samozřejmě možné není, aby se smíchaly tři geny, jediné, co se může stát je to, co píšeš - a to, že to budou dvojčata. Nechte se překvapit, v dalším díle to bude už blíž osvětleno. Emoticon

4. lady sadness
28.06.2011 [23:11]

nie je možné, aby čakala dvojčatá a každé s iným? akokoľvek nemožne to znie, tak viem, že mužská spermia má niekoľkodňovú životnosť, a keďže medzi oboma stykmi nebol veľký časový odstup, tak by to relatívne mohlo byť, hoci teda pochybujem, ale aby to dieťa bolo upír aj vlkolak, to sa mi nezdá, to by geneticky hádam ani nešlo (prepána, ja to píšem akoby tie bytosti existovali, ale snáď ma chápeš), ja osobne dôfam, že je to Edwardovo, lebo aj keď je za to dosť zodpovedný (ako ju stále odmietal a zraňoval), predsa len je mi sympatickejší ako Jacob, ktorý využil Bellin smútok a zneužil ju; a tiež dôfam, že už budeš pridávať rýchlejšie

28.06.2011 [22:08]

ForevergirlVeľmi zaujímavo sa to vyvinulo... Teraz ma strašne zaujíma, či bude to dieťa naozaj aj upír, vlkolak a človek v jednom - wow, tak toto bude ešte zaujímavé. A ešte k tomu pôrod a tým koncom ma chceš zabiť Emoticon Emoticon
Krásna kapitolka, už sa teším na ďalšiu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.06.2011 [21:56]

kollartDoufám že to dítě je jenom Edwarda ale uvidíme Emoticon

28.06.2011 [21:08]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!